.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 23:16:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: JAK dorzucic pare kucy do A3 18 20V??
PostNapisane: 20.paź.2005 19:35:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2005 19:12:54
Posty: 10
Lokalizacja: Wolin
witam mam od niedawna A3 1,8 bez T interesuje mnie wzmocnienie jej troche
czy jest mozliwosc dozucenia do zwyklego silnika Turbo?? jak tak to jaka moze to byc cena??
czy oplaca sie montowac chipa?
i wogole cos ie oplaca zrobic?? nawet zeby dostala 5KM wiecej
z gory dzieki i pozdrawia

_________________
A3 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAK dorzucic pare kucy do A3 18 20V??
PostNapisane: 20.paź.2005 20:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Kudlaty napisał(a):
witam mam od niedawna A3 1,8 bez T interesuje mnie wzmocnienie jej troche
czy jest mozliwosc dozucenia do zwyklego silnika Turbo?? jak tak to jaka moze to byc cena??
czy oplaca sie montowac chipa?
i wogole cos ie oplaca zrobic?? nawet zeby dostala 5KM wiecej
z gory dzieki i pozdrawia

1.8 T a zwykle 1.8 to dwa rozne silniki..........
ale zawsze mozna uturbic ale czy to sie oplaca... moze lepiej SWAP........ przepisy sie zmienily..... :P...
co do chipa to mozna ale przyrost znikomy w porownaniu do ceny...... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 20:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Jezu jak dobrze ze kupilem turbo:P
A pomyslec ze chcialem zwykla wersje bez T :)

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 20:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2005 19:12:54
Posty: 10
Lokalizacja: Wolin
jestem tu nowy i nie rozumiem pojecia SWAP :D i czy mozna tak go zmodyfikowac zeby mial Turbo??

_________________
A3 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 20:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
swap = nowy silnik ten od 1.8t

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 21:09:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2005 19:12:54
Posty: 10
Lokalizacja: Wolin
ale to jzu duuzze koszta, a po za tym stary mi sie nie zgodzi na wymiane calego silnkia i w tym jest caly problem. on nie chcial mi kupic 1.8T bo uwazal ze sie zabije. a jak sobie byum wstawil T bez jego wiedzy to bylo by wszystko ok. a co sadzisz o wymianie kolektora??

_________________
A3 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 21:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2005 18:27:01
Posty: 120
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Dolozenie turbo do tego silnika to koszt ok 10000 zl. Silnik bedzie duzo bardziej podatny na eksploatacje. A kolektor bys musial wymienic w przypadku dolozenia turbiny lub zmiany wydechu na inna srednice.
pozdro :peace:

_________________
Audi A4 (B5) -> 1.8 l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 21:24:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2005 19:12:54
Posty: 10
Lokalizacja: Wolin
a jaka moc moglby mi dac kolektor wraz ze zmaina wydechu?? i jakie moga to byc koszta orientacyjnie

_________________
A3 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 21:34:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Koszty ogromne. A przyrost mocy ? Znikomy
Naprawde zapomnij o takim rozwiazaniu

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 21:37:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2005 18:27:01
Posty: 120
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wydech ze stali ok 1000zl - 1500zl, natomiast z nierdzewki : 3000zl - 4000zl. Efekt prawie zaden. Zmienia sie wydech gdy znacznie podnosimy moc silinika

_________________
Audi A4 (B5) -> 1.8 l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:12:59 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Peter-A4 napisał(a):
Wydech ze stali ok 1000zl - 1500zl, natomiast z nierdzewki : 3000zl - 4000zl.


A skąd Ty te ceny wytrzasnąłeś :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:15:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Kudlaty napisał(a):
ale to jzu duuzze koszta, a po za tym stary mi sie nie zgodzi na wymiane calego silnkia i w tym jest caly problem. on nie chcial mi kupic 1.8T bo uwazal ze sie zabije. a jak sobie byum wstawil T bez jego wiedzy to bylo by wszystko ok. a co sadzisz o wymianie kolektora??

i w 1.2 mozna sie zabic......... ;-)
daj sobie spokoj z modyfikacjami tego silnika....... nic sensownego nie da sie zrobic..... ciesz sie tym co masz ,albo namow tate na inne autko.......... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:43:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2005 18:27:01
Posty: 120
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Hugo napisał(a):
Peter-A4 napisał(a):
Wydech ze stali ok 1000zl - 1500zl, natomiast z nierdzewki : 3000zl - 4000zl.


A skąd Ty te ceny wytrzasnąłeś :galy:


No a ile kosztuje przelotowka (kolektor + wydech) :?:

_________________
Audi A4 (B5) -> 1.8 l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:54:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 552
Lokalizacja: LBI
szkoda kasy na madyfikacje rakiety z tego silnika nie zrobisz trzeba było brać turbo :P albo już nawet lepiej 1.9 TDI 110km i byś na samym sofcie ok 150 koników miał. A tak kupa.

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 23:22:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 21:09:51
Posty: 39
Lokalizacja: Wroclaw
Witam !
Niestety ale musze sie zgodzic z innymi, nie ma sensu bawic sie w podnoszenie mocy w tym silniku, koszty duze a przyrost znikomy.
Mozesz sie pokusic o zbudowanie wydechu konkretnie pod Twoj silnik tylko aby cos dalo musi to byc obliczony caly uklad wydechowy a nie tylko tlumik koncowy, jezeli ktos to dobrze zrobi to okolo 2-5 KM mozna zyskac. nie jestem pewny kosztow ale 1500- 2000 zl powinno sie zmiescic.
Nie wiem dlaczego tak bardzo chcesz wiecej mocy, 1/4 mili ? w takim razie zamiast zwiekszac moc postawil bym na zmniejszenie masy, bo jest z czego zmniejszac :P
A jezeli poprostu auto jest dla Ciebie za wolne na drodze to jedyne co pozastaje to hamownia i zmina zakresu przebiego momentu ale to juz spore koszty (1500-3000zl)

Pozdrawiam

_________________
Luke555 A3 1,8 20V
lukaszek555@poczta.fm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 18:38:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2005 19:12:54
Posty: 10
Lokalizacja: Wolin
co da taka zmiana momentu obrotowego?? i czy bedzie duza roznica w spalaniu?? i czy polecisz jakis serwis w poznaniu albo w szczecinie ktory umialby to zrobic a nie spieprzyl roboty. pzdro i z gory dzieki

_________________
A3 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2005 11:47:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 21:09:51
Posty: 39
Lokalizacja: Wroclaw
W A3 1,8 20V maxymalna wartosc momentu czyli 173 Nm wystepuje przy okolo 4 tys RPM, i jak zapewne zauwazyles przy przyspieszaniu do przekroczenia 3,5 tys RPM autko jest dosyc ospale ale od 4tys - 6 tys ciagnie juz bardzo ladnie. Przy strojeniu na hamowni mozna lekko podniesc maxymalny moment ale co najwazniejsze sprawic aby wystepowal on sporo szyczciej 2,5 - 3 tys obrotow. Nie bedzie wiec potrzeny mocnego krecenia silnika przy kazdym przyspieszaniu, co za tym idzie obnizenie zuzycia benzynki itp.
Dobrym porownaniem jest charakterystyka 1,8 T gdzie moment jest dostepny juz od 2 tys i autko ciagnie od samego dolu i dlatego 1,8 i 1,8 T maja bardzo zblizone zuzycie benzyny a osiagi ... no coz nie ma co porownywac :P
Pozdrawiam

_________________
Luke555 A3 1,8 20V
lukaszek555@poczta.fm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2005 12:02:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
Luke55 - a ile kosztuje to strojenie? Jak to się ma do żywotności auta i czy robi się to w każdym silniku? Jam mam 2.3E 10v.

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 23:19:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 21:09:51
Posty: 39
Lokalizacja: Wroclaw
Christo napisał(a):
Luke55 - a ile kosztuje to strojenie? Jak to się ma do żywotności auta i czy robi się to w każdym silniku? Jam mam 2.3E 10v.


nie chce podawac konkretnej kwoty bo to jest zalezne od warsztatu oraz modelu samochodu, nalezy oproacowac caly program sterowania silnikiem na nowo wiec uwazam ze ponizej 1500 zl nikt tego nie zrobi. :/
Proponuje wpisac w google "hamownia" i porozsylac majle z zapytaniem
Pozdrawiam

_________________
Luke555 A3 1,8 20V
lukaszek555@poczta.fm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 23:26:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Luke55 napisał(a):
Christo napisał(a):
Luke55 - a ile kosztuje to strojenie? Jak to się ma do żywotności auta i czy robi się to w każdym silniku? Jam mam 2.3E 10v.


nie chce podawac konkretnej kwoty bo to jest zalezne od warsztatu oraz modelu samochodu, nalezy oproacowac caly program sterowania silnikiem na nowo wiec uwazam ze ponizej 1500 zl nikt tego nie zrobi. :/
Proponuje wpisac w google "hamownia" i porozsylac majle z zapytaniem
Pozdrawiam

a co ty chcesz sterowac w 2.3 10V?
1500,- za chiptuning w NG (jak w przypadku wiekszosci wolnossacych benzyn) to kasa wywalona w bloto.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: