.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 20:45:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: !!! Nieprawidłowy skład mieszanki - błąd z VAG !! HELP !!
PostNapisane: 28.paź.2005 19:30:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2005 00:46:02
Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce
Witam, chodzi o audi a4, rok 1995, silnik 1,8 20v

za duzo mi pali w miescie ok 14l wczesniej 10l

testowałem go na VAG i pokazało mi błąd

--nieprawidłowy skład mieszanki

błąd został pomysle wykasowany , jezdziłem z VAG 30 min, gasilem autko itp. ale potem niewykazywał zadnych błędów

przejezdzilem 5 dni, pojechalem a to co

znowu pokazuje mi bład

-nieprawidłowy skład mieszanki

co moze byc tego przyczyną ??

POMOCy

kto sie dobrze na tym zna ??

co trzeba wymienic , jak do tego dojsc ??

dzieki za pomoc z góry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 20:50:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2005 00:46:02
Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce
dodam jeszcze ze autko chodzi tylko na benzynie

czasami tez ma cos takeigo , ze jak puszcze gaz to obroty spadna do 400 ale za chwilke wracaja do normy 900 , zadko sie to zdarza ale sie zdarza
i jeszcze jedna wazna sprawa, raz na 10 uruchomien ,zdaje mi sie ze auto sie po prostu zalewa, bo niemoze zapalic, a potem aby je zapalic to trzeba troche pokrecic rozrusznikiem

czekam na pomoc, dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 21:27:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
a lambda w porząsiu?

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 21:28:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2005 00:46:02
Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce
niewiem , ale jak dzisiaj patrzylem na VAG to miala 0,7 wiec chyba ok ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 21:35:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to ze miala 0,7 to o niczym nie swiadczy ... chodzi o to zeby wartosc zmeniala sie w granicach 0,1 do 0.95 przy dodawaniu gazu ... jak stoi sztywno 0.7 to jest padnieta ... normalnie na wolnych powinno stac w granicach 0,4-0,6

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 00:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 12:42:05
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa
radmajor napisał(a):
niewiem , ale jak dzisiaj patrzylem na VAG to miala 0,7 wiec chyba ok ;)

U mnie było to samo - lambda może się zacinać,musisz ją wymienić,do mojej kosztuje 300zł A4 1995 może być jeszcze czujnik halla jak ci niechce zapalać

_________________
(.)(.) hmm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 15:05:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Podstawowa sprawa. Lambda = 0,7, czy napiecie z lambdy = 0,7 [V]? Bo badz, co badz, na tym forum wybitnie sie to myli... Pytalem ostatnio o podobny przypadek, z tym, ze lambda miala 0,501, czyli napiecie = 0,95 [V], i po wymianie czujnika temp. do sterownika i wykasowaniu bledu o przerwanym pomiarze z lambdy(gazownik nie ustawil mi emulacji, tylko placzenie z masa) jest lambda = 1, a napiecie zmienia sie od 0 do 0,9, wiec o czym mowimy? Napiecie, czy lambda (niemianowana) ?

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 15:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2005 00:46:02
Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce
Witam ponownie, bylem dzisiaj u kolegi podlaczalem ponownie VAg, wiec co sie okazało

napiecie sondy lambda sie zminia od 0,4 V do 0,9 V wiec racze jest ok ;)
ale co zauwazyłem:
w VAg w parametrach nr 003. sa dwie temp silnika z czego jedna pokazuje mi 91 stopni natomiat druga pokazuje mi 19,5 stopni, oczywsicie na rozgrzanym silniku,

wydaje mi sie ze ta pierwsza temp silnika to jest temp silnika wodu i wskazuje normalnie, natomiast ta druga to jest temp silnika ktora podawana jest na sterownik i wskazuje ona 19,5 stopnia i sterownik odbiera ze silnik jest zimny i podaje wieksz ailos paliwa

objaw u mnie to ( wieksze spalanie 14l w miescie, oraz na VAg pokazao - nieprawidlowy sklad mieszanki )


powiedzcie jak to powinno byc ???


sprawdzalem u kolegi co ma tez a4, to pierwasza temp pokazalo mu 89 stopni natomiast druga 49 , wiec jest spora roznica co do mojej ,

czekam na wasze podpowiedzi jak to powinno byc prawidlowo

dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: