.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 05:12:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cygaro przy 5000 obr gasnie :(((
PostNapisane: 25.paź.2005 12:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Auto: Audi 100 `83 1,8 zasilany tylko LPG. Problem jest taki ze po odpaleniu auta które pali na dotyk i chodzi bardzo równo na gazie gdy depne mu tak do 4000 lub 5000 obrotów chodzi około 10 sekund i sam gaśnie.Za chwilkę odpalam i znowu taka sama sytuacja.Zmieniłem elektrozawór od gazu,reduktor(który caly czas jest gorący jak silnik pracuje) zrobiłem podciśnienia według etki i cały czas to samo.Co to moze byc??

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 13:23:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Silnik gaźnikowy czy wtrysk (jeśli wtrysk to jaki)?
Instalka I czy II gen.?
Aparat zapłonowy z podciśnieniem, czy sterowany modułem?

Napisz coś więcej, bo na razie to zgaduj-zgadula.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 13:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
jest to gaźnik pierburg b1 a aparat zapłonowy jest z podciśnieniem i jest w nim membrana sprawna.Instalka jest pierwszej generacji i jest w świetnym stanie, reduktor nowy brc at 90.Szczelność sprawdzona.Już ręce opadają ...

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:08:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jeśli tam nie ma kompów to:
- albo za mała wydajność instalki (reduktora, za cienkie przewody, nie otwarty do końca zaworek na butli, załamana rurka od butli do reduktora)
- albo zatykający się przy większym podciśnieniu dolot powietrza (np. przy termostacie powietrza w obudowie filtra)
- albo uszkodzony regulator odśrodkowy w aparacie zapłonowym.

Nic innego mi nie przychodzi do głowy.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:42:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprawdz czy reduktor jest gorący na pracującym silniku.

sprawdz filterek gazu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:46:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
filterek nowy reduktor aż parzy,zminiłem na inny przed chwilą i to samo.Rurki są drożne niema załamań, podciśnienie działa z aparatu w 100%(przy odłączonym i zaślepionym to samo), Podciśnienie w termostacie powietrza trzyma i klapka chodzi dobrze :((((((

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 08:52:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Sprawdziałeś regulator odśrodkowy? Chodzi bez zacięć? Sprzężynki całe i na swoich miejscach?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 11:39:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Tak właśnie sprawdziłem cały rozdzielacz zapłonu i wszystko chodzi gładko i spręzynki są na swoim miejscu......już nie rozumiem co to może być za cholerstwo.Wezme kilof i zepsuje cały silnik i wtedy bede wiedział czemu nie chodzi bo teraz niewiem:(

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 12:16:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a moze cewka wysokiego jest padnieta i jak wkrecasz w obroty to idzie wieksze obiciazenie na nia i akurat zdycha. mozesz podmienic z innego wózka na sprawdzenie?

Bo takie zachowanie jak piszesz jest dziwne.

...Albo gazownia sie rozłącza, albo wylacza zaplon. Wez odlacz jeden gar i podlacz swieczke, zebys widzial iskre i wkrec wtedy w obroty i zobacz czy znika iskra.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 12:38:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
No własnie.Gdy trzymam np na ok 4000 obrotów to nagle jest tak jakbym wyłączył zapłon.Gazownia gdzie może go rozłączać??Cewka jest sprawna bo mam drugą i jest to samo....

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 13:48:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
No własnie.Gdy trzymam np na ok 4000 obrotów to nagle jest tak jakbym wyłączył zapłon.Gazownia gdzie może go rozłączać??Cewka jest sprawna bo mam drugą i jest to samo....


Po odpaleniu zapodaj z akumulatora + na + cewki przy elektrozaworze gazu, wtedy bedzie pewnosc, ze centralka gazu nie jest winowajcą i nie rozlacza zasilania el.zaw. ... tylko pamietaj ze po zgaszeniu, rozlacz tego + zeby gaziwo nie leciało :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 15:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
ale sa dwa elektrozawory.Jeden na reduktorze a jeden troche wcześniej.To pod te dwa podpiąć 12V???Oczywiście rozumiem ze kabel od centralik trzeba odpiąć czy razem to połączyc??

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
A więc podpiąłem osobno gaz do aku i znowu to samo.Odpalam daje mu na wysokie i gaśnie po kilku sekundach odrazu.Może faktycznie druga cewka którą sprawdzam też jest uszkodzona.Ale wydaje mi sie ze to bez sensu skoro odpala i chodzi te kilka, kilkanaście sekund na wysokich.... Jakie powinno być napięcie na cewce bo nie moge sie doszukać i jak sprawdzić miernikiem czy jest dobra???Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 17:07:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
U mnie była taka opcja niedawno, że na wysokich obrotach padał. Winą był walnięty czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Po wymianie wszystko wróciło do życia.

Pozdr

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 08:00:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
A więc podpiąłem osobno gaz do aku i znowu to samo.Odpalam daje mu na wysokie i gaśnie po kilku sekundach odrazu.Może faktycznie druga cewka którą sprawdzam też jest uszkodzona.Ale wydaje mi sie ze to bez sensu skoro odpala i chodzi te kilka, kilkanaście sekund na wysokich.... Jakie powinno być napięcie na cewce bo nie moge sie doszukać i jak sprawdzić miernikiem czy jest dobra???Pozdrawiam


Na tych obydwu elektrozaworach powinno byc +12V, a tak poza tym one powinny byc ze soba polaczone, czyli zapodanie napiecia na jeden powinno otworzyc drugi. centralki nie trzeba przy tym odlaczac.

Zaproponowalem cos takiego, z mysla ze centralka gazowa jest uszkodzona i przy wysokich obrotach odcina doplyw gazu...

Czyli jesli jest tak jak piszesz, to gazownia jest ok.

szukaj dalej, tak jak kolega sprinter napisal czujnik halla w rozdzielaczu... najlepiej podmienic na drugi caly aparat.

P.S. przed wyjeciem ustaw znaki rozrzadu i palec na 0.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2005 16:37:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
witam.A więc tak......aparat zapłonowy wymieniony na w 100% sprawny i znowu to samo.Silnik odpala i nieważne czy na wysokich obrotach czy na wolnych. Dokładnie 18 sekund z zegarkiem w ręku i gaśnie równomiernie tak jakbym wyciągnął kluczyk ze stacyjki.Teraz to już kompletnie zgłupiałem i niemam pojęcia co to może być.....

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 08:31:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:) fajny przypadek. moze ma zamontowany jakis immobilizer , czy cos w tym stylu, ze jesli odpalisz i w ciagu tych 18 sek nie przycisniesz jakiegos klawisza to samochod zgasnie.

...podaj mu +12V na cewke zaplonowa (na odpowiedni pin oczywiście:) ) kablem z akumulatora i odpal.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 09:28:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Odkręć półkę i poszukaj, czy nie masz pod deską jakichś dziwnych kostek (np. immo).

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 10:04:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Przestaw mu zegarek i zobacz czy się ad oszukać :): :): :):

Hihi, to tak w kwestii żartu tylko :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 10:05:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Z elektryką jest wszystko ok.Nie mam zadnych immobilajzerów ani podobnych.Wszystkie kable sprawdzone według schematów i napięcia są książkowe..:((((((((((((((((

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: