.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:25:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z gazem (sekwencja)
PostNapisane: 09.lis.2005 11:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Mam problem z sekwencyjna instalacja gazowa. Problem polega na tym, ze jak jest zimny silnik i nie uzyska on temperatury 70 stopni, to nie moge przełączyc go na gaz...nastepuje bardzo dziwny obiaw bo po przelaczeniu na gaz silnik sie dlawi i zaraz gasnie, powyzej 70-80 stopni wszystko jest ok.
Licze na Wasze podpowiedzi..??
pozdrawiam,
Jacek

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 11:47:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
odpala ci na benzynce od razu?
vag był?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:12:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
sprawdz czy przypadkiem parownik nie zachodzi szronem, może jest źle wpięty i nie dogrzewa się.

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
jak zgaśnie na gazie to ciezko odpala na paliwku,
parownik "na oko jest ok".

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:31:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
j@cek napisał(a):
jak zgaśnie na gazie to ciezko odpala na paliwku,
parownik "na oko jest ok".


a jak jest zimny na paliwku jak odpala?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:32:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
jak zgasze na paliwku to ok, jak na gazie to za 2,3 razem wiec ciezko....jakies sygestie??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:33:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale długo kręcisz na paliwku na zimnym?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:34:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
dlugo jak zgasze go na gazie..

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:36:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
j@cek napisał(a):
dlugo jak zgasze go na gazie..


jak zgasisz na gazie to nie odpalasz tez na gazie?

vaga podpinales?

nie pali ci wiecej? nie posmierduje benzynka z rana z wydechu
po odpaleniu?

zmierzam do czujnika temp

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
podśmierduje z tłumnika rano, to fakt
czujnik temp, raczej dobry bo wymieniany rok temu na oryginał!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ja bym go sprawdził - zresztą ze swoim będę robił to samo
w temperaturach porannych powinien mieć około 3-4kOhm

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
trzeba byloby to sprawdzic Vagiem??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:02:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
j@cek napisał(a):
jak zgasze na paliwku to ok, jak na gazie to za 2,3 razem wiec ciezko....jakies sygestie??


Domyślam się, że masz III generację gazu. Ja mam to samo u siebie. Dokładnie ten sam efekt, jeżeli zgaszę samochód na gazie to mam problem z odpaleniem na benzynie, gdyż w kolektorze dolotowym zostają resztki niedopalonego gazu i się poprostu zalewa. Z gazu bez problemu odpala. Jeżeli przed zgaszeniem przełącze z gazu na benzyne i przepale resztki gazu to później nie ma problemu z odpaleniem z benzyny. Bez przepalenia praktycznie nie dam rady go odpalić. Gazownik mój nie jest w stanie wyeliminować tego efektu, walczył z tym trochę i przy wtrysku mechanicznym i III generacji nie da się tego praktycznie chyba wyeliminować.

W moim autku siedzi III gen. BIGASu SGISN, mam wtrysk mechaniczny.


Mówisz, że na okno parownik jest ok, a na dotyk? Dotknij go, musi być gorący. A przy wyżysz prędkościach i przy większym kręceniu silnika nie masz zalewania się silnika? Nie zaczyna Ci szarpać i tracić mocy? Obstawiam, że masz źle podpięty parownik. Z ciekowści włącz ogrzewanie w kabinie na maksa i sprawdź czy to nie ustąpi... może parownik masz podpięty za nagrzewnicą :D

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:09:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
gaz IV Generacji,
usterka-Uszkodzony Reduktor,
Pozdrawiam i dzieki za pomoc

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:20:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
jak to zdjagnozowałeś?

Przez to masz efekt przylewania się po zgaszeniu silnika na gazie?

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:21:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
czytaj uwaznie, autko nie chodzi na gazie ponizej 80 stopni...

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 14:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
co do reguktora to moje domysly w sobote jade to djagnozowac...a moze macie jakies inne propozycje..??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 15:20:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
pazdzioch napisał(a):
j@cek napisał(a):
jak zgasze na paliwku to ok, jak na gazie to za 2,3 razem wiec ciezko....jakies sygestie??


Domyślam się, że masz III generację gazu. Ja mam to samo u siebie. Dokładnie ten sam efekt, jeżeli zgaszę samochód na gazie to mam problem z odpaleniem na benzynie, gdyż w kolektorze dolotowym zostają resztki niedopalonego gazu i się poprostu zalewa. Z gazu bez problemu odpala. Jeżeli przed zgaszeniem przełącze z gazu na benzyne i przepale resztki gazu to później nie ma problemu z odpaleniem z benzyny. Bez przepalenia praktycznie nie dam rady go odpalić. Gazownik mój nie jest w stanie wyeliminować tego efektu, walczył z tym trochę i przy wtrysku mechanicznym i III generacji nie da się tego praktycznie chyba wyeliminować.

W moim autku siedzi III gen. BIGASu SGISN, mam wtrysk mechaniczny.


Mówisz, że na okno parownik jest ok, a na dotyk? Dotknij go, musi być gorący. A przy wyżysz prędkościach i przy większym kręceniu silnika nie masz zalewania się silnika? Nie zaczyna Ci szarpać i tracić mocy? Obstawiam, że masz źle podpięty parownik. Z ciekowści włącz ogrzewanie w kabinie na maksa i sprawdź czy to nie ustąpi... może parownik masz podpięty za nagrzewnicą :D

powiedz mi tylko w jaki sposób potrafisz go odpalic na gazie???
ja miałem u siebie także III generację i nigdy takiego problemu nie zauważyłem u siebie po za tym zawsze odpalałem na PB bo inaczej się nie dało
nawet na goracym autku

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 15:36:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
mam taki tryb awaryjny w razie gdy np. zabraknie wachy lub cos innego sie stanie. Wlaczam go tym samym przelacznikiem od sterowania benzyna-gaz w odpowiedniej kombinacji i odpalam z gazu kiedy chce.

Jaką instalacje miałeś? W ktorym meijscu byly nawierty i byl wtryskiwany gaz? Na jakiej podstawie byla ustalana/korygowana mapa wtryskiwanego gazu?

U mnie odbywa sie to przy pomocy komputera gazu, ktoremu mozna zaprogramowac mape paliwa, czasy reakcji itd. Mapa jest korygowana podczas pracy silnika przez pomiary sondy lambda i TPSu - to wszystko.

Nie wiem czemu gaz zostaje mi w kolektorze (ale to dopiero po ostrej jezdzie albo dlugiej trasie). Podczas spokojnej jazdy nie zostaje go na tyle duzo abym nie mogl odpalic silnika na benzynie nie przepalajac mieszanki.

Ogolnie nie przeszkadza to w niczym, poprostu zanim zgasze silnik przelaczam na benzyne i po chwili gasze.

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 16:33:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
IGS landi renzo
miałem to sterowane przez komputer gazu
nawierty były tutaj

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: