Witam serdecznie.
Jestem tu pierwszy raz i na dodatek goscinnie, gdyz poruszam sie VW, jednakze nikt z VW-maniakow nie jest w stanie mi pomoc, gdyz sprawa ma sie o gaznik Keihin II, ktorego praktycznie nie montowano w VW.
Sytuacja jest nastepujaca: Keihin II, Benzyna + LPG. Na gazie auto chodzi bardzo dobrze, prawie jak na wtrysku, rowne obroty, etc... Na benzynie tragedia. Dzis probowalem walczyc z tym wynalazkiem (raczej w celu zapoznania sie z objawami) i prosze teraz Was o pomoc. Szczerze mowiac, nie wiem gdzie szukac przyczyn objawow, ktore sa nastepujace.
1. Jak podpiac weze podcisnienia??
2. Nie otwiera sie 2 przepustnica. Krzywka od ciegna przyspieszenia uwalnia mechanizm, ale silownik podcisnieniowy nie otwiera przepustnicy. Silownik sprawny, jak zassalem mu powietrze ustami to otworzyl przepustnice. Szczerze mowiac, moze byc rowniez zle podlaczony.
3. Samochod cudem odpala na benzynie, przy pompowaniu gazem i podnoszeniu obrotow jakos pnie sie do gory, jednakze po puszczeniu pedalu przyspieszenia gaznik zostaje doslownie zalany (widac wylewajaca sie benzyne do gardzieli) benzyna z otworkow na gorze.
http://archie.rembertow.net/jetta/gaznik_dziury.html (te dwa otwory po prawej stronie).
4. Podciagniecie ciegna ssania daje dokladnie taki sam objaw, mililtry benzyny wlewaja sie go gardzieli i zalewaja silnik.
5. Dysza drugiej gardzieli nie rozpyla

Pierwsza daje sliczna mgielke, a ta jakos tak leje...
SSP'y mam, ksiazeczke do audi 80, gdzie jest opis gaznika rowniez, ale niestety, az takich szczegolow tam nie ma.
Gaznik byl regenerowany przez fachowca, ogolnie polecanego, ja chyba mialem pecha
Fotki gaznika umiescilem tutaj, moze latwiej bedzie zobrazowac.
http://archie.rembertow.net/jetta/
Z gory dziekuje za pomoc.