Witam wszystkich po bardzo dlugiej przerwie.
Mam ostatnio 2 problemy ze swoja niunia a mianowicie:
1 - to problem z k-jetronik-iem,nie da sie wyregulowac tak zeby normalnie chodzila na benzynie.Dostaje tyle paliwa ze zalewa ja i na wolnych obrotach gasnie.
Ostatnio jak wszystko sprawdzalem mialem zmostkowany przekaznik pompy paliwa i wyciagniete wtryski i zauwazylem ze one caly czas podaja straszne ilosci paliwa,a tak przeciez nie powinno byc (wtryski z pol roku temu wymienialem bo byly dwa takie,dwa jeszcze inne i jeden tez jakis inny,ktos pozakladal co mial

,a wymianialem je bo jeden padl -byl calkiem martwy,po wymianie bylo wszystko ok caly czas dalo sie bez problemu jezdzic )
Co to moze byc ??bo ja juz kompletnie zglopialem
2 - problem i to chyba najwazniejszy to aftomacik.Mam z nim kilka dolegliwosci:
- stukanie przy wybieraniu R cos jakby przekladnia glowna (olej regularnie wymieniany zawsze czysty)
- szarpanie przy przelaczaniu na 2 bieg - tylo ze tu juz to mialem z rok temu wymienialem olej myslac ze to pomoze ale nic nie pomoglo wiec rozebralem calkowicie plyte sterujaca (byla bardzo moco zaszlamiona) poskladalem i bylo wszystko ok ale znow szrpie wiec czy moga sie tak szybko zaszlamic ponownie zaworki ??
-jeszcze jedno pytanko za co sa odpowiedzialne 4 tarcze w koszu zaraz za przekladnia glowna (do czego zmierzam,rozbieralem ostatnio 3 aftomaciki KAM,RDD i RDD i we wszystkich te tarcze byly mocno zuzyte).Wiec nachodzi mnie pytanie czy by ich u siebie nie wymienic bo moja skrzynka juz troszeczke nastukala,jedyne 385 tys.
A jak juz bede demontowal ponownie plyte sterujaca to moze przy okazji te tarczki zrobic,co myslicie o tym ??
TO tylko pare srubek wiecej do odkrecenia

,wiec moze i warto??
Z gory dziekuje za wszystkie informacje i odpowiedzi co i jak zrobic.
Goraco pozdrawiam