.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 18:27:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozdzielacz paliwa do 2,3 ng - problem
PostNapisane: 17.maja.2005 15:57:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Posiadam Audi Coupe z 1990r z silnikiem 2,3E o oznaczeniach silnika NG :D Popsul mi sie rozdzielacz paliwa :< o numerku 0 438 101 029 i mam pytanie czy sa jakies odmienniki tego rozdzielacza tz chodzi mi oto czy w NG byl tylko jeden numer rozdzielacza? i czy jak zaloze np rozdzielacz z silnika o oznaczeniach NG o innym numerach to bedzie mi wszystko ladnie dzilalo? Jakim numerem rozdzielacza moge zastapic ?

pomocy bo nie moge sobie poradzic ze znalezieniem rozdzielacza o takich numerach audiczka juz stoji w warsztacie ponad miescia :606:

Z goru dzieki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 00:38:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2005 23:45:31
Posty: 2
Lokalizacja: usa
witam a co ci sie tam konkretnie popsulo

_________________
bilinski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 12:31:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
z tego co wiem to jakas glowiczka :/ i bezyna przecieka do filtra powietrza :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 11:11:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Słuchajcie :!:

Wczoraj tak zacząłem grzebać przy bryczce że rozregulowałem sobie mieszankę paliwa (śrubka od góry między gumą a rozdzielaczem) i teraz auto w ogóle nie chce zapalić :/

Do tego też zauważyłem że mi kapie trochę paliwo spod rozdzielacza tak jak koledze, czy to faktycznie oznacza koniec rozdzielacza :?: :?:

Może wiecie jak wyregulować tą śrubką żeby w ogóle załapał :?:

PS. Na chwilę obecną mam świece pozalewane czyli jest za dużo paliwa.
W którą stronę kręcąc się zwiększa lub zmniejsza dawkę paliwa :?:

Nie ukrywam że sprawa jest dla mnie SUPER PILNA :!!:

Dzieki, pozdro.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 12:44:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Jak kapie z samego rozdzielacza wtrysków to już po nim, trzeba szukać nowego nie ma co, a rozgrzebanie tego to zabawa hobbystyczna, bo uszczelnienie tego i ustawienie wszystkiego jak trzeba potrwa trochę, jeśli w ogóle to zrobisz.

Co do składu mieszanki, to podłącz sobie voltomierz do sondy lambda i na biegu jałowym przy odpowiednim składzie mieszanki napięcie powinno oscylować sinusoidalnie w zakresie o ile pamiętam 0-1V (oczywiście jak będzie 0,2-0,8 to też ok). Jeśli podłączysz i będzie stało blisko 0 to znaczy, że masz zbyt ubogą mieszankę, ale skoro mówisz, że zalewa, to powinno walić notorycznie około 1V.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: