marcys_s napisał(a):
niby wszystko jest proste.....
w jaki sposob mozna domowymi sposobami sprawdzic kompresje? jakos nmie ta wiedza ominela.
Jak przestawialem rozrzad z seryjnych znakow o rozne zabki itp to wynikiem zawsze byla mniejsza kompresja, czyli rozrusznik krecil lzej ale i nie bylo czuc rosnacego oporu gdy krecilem walem recznie.
Sam juz nie wiem czy zrzucac glowice, czy nie....
dlaczego kręcisz rozrządem, ile przestawiłeś?
ustaw na kole zamachowym zero na krawędzi otworu, sprawdź przy okazji na kole pasowym wciącie, ma się zgadzać z wypustem na pompie oleju (taki języczek), oraz ze znakiem na dolnej pokrywie na koło wielorowkowe na wale, góra wiodomo.
Powinieneś mieć pierwszy tłok w gmp, zobacz teraz na palec rozdzielacza jak jest ustawiony (oglądnij jeszcze dokładnie rozdzielacz bo możliwe że jest tam więcej jakichś niepotrzebnych znaków).
Co do kompresji to weź sobie kup najprostrzy ciśnieniomierz z gumowym stożkiem, powinna być jeszcze wkręcona rurka (przedłużenie) o średnicy wew. max 8mm, ale możesz sobie darować ...dalej chyba nie musze tłumaczyć. (pomiar jest niedokładny, możesz stwierdzić tylko zbyt dużą różnice).
niech moc będzei z tobą, nieodpuszczaj.