|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| MariuszD |
|
|||
Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59 Posty: 1050 Lokalizacja: Oborniki / Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| piotr |
|
||||
Dołączył(a): 23.lip.2003 16:45:10 Posty: 4448 Lokalizacja: centralna Polska |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| MariuszD |
|
|||
Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59 Posty: 1050 Lokalizacja: Oborniki / Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| MariuszD |
|
|||
Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59 Posty: 1050 Lokalizacja: Oborniki / Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| rodzynek |
|
||||
Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03 Posty: 5223 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| wowo |
|
||||
Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47 Posty: 4194 Lokalizacja: Łomża |
|
||||
| Góra | |
||||



, U mnie na regulatorze jest napisane 13,9 V, no i napiecie ladowania oscyluje w okolicach 14V a jak wiecej obciazen to spada do 13,9V co jest minimum dla mojego akumulatora jesli chodzi o ladowanie, jest na granicy ponizej moze juz sie zasiarczać
. Moze ktos jeszcze to potwierdzić? Ze regulator powinien byc 14,4?
zgadza sie, co nie co łapie w tych tematach, bo jestem elektronikiem

. Nalezy o tym pamietac bo szlag go trafi po jakims czasie. Pozdrowka

