|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| kubeq |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2006 05:54:16 Posty: 26 Lokalizacja: poznan |
|
|||
| Góra | |
|||
| nobody |
|
|||
Dołączył(a): 16.sty.2006 09:05:42 Posty: 108 Lokalizacja: Olsztyn |
|
|||
| Góra | |
|||
| ltomek |
|
||||
Dołączył(a): 01.sty.2006 18:41:55 Posty: 74 Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka |
|
||||
| Góra | |
||||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| kubeq |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2006 05:54:16 Posty: 26 Lokalizacja: poznan |
|
|||
| Góra | |
|||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||


:D w pelnej wersji
) ale wrozenie z fusow ci nic nie da bo rownie dobrze moze z miski czy innego miejsca uciekac...co do plynu sprawdz rano dokladnie komore silnika czy nie masz wyciekow( chlodnica weze,polaczenia,zbiorniczek) i a jak tam nix to jeszcze nagrzewnica moze cieknac (wiec czeka cie gimnastyka)
... litr na 2 tys to uszczelniacze na zaworach ... wyciek masz spod dekla miedzy glowicami i spod uszczelek pod glowicami ... mozna powiedziec ze standard w V6 12V ... masz 2 opcje ... olac to a druga , zwalac glowice robic je na blysk i zalozyc ale tak jak nalezy ... czyli nowe szpilki glowic, dokrecanie dynamometrem glowic i kolektora ssacego .