silnik jak silnik

nie ma w nim zadnych udziwnień.
Wpychaj silnik z turbosprezarką do b2. Potem trzeba bedzie porzeźbić zeby reszta weszła:
- chłodnice wody z wentylatorem
- znalezc miejsce na IC, prawdopodobnie trzeba bedzie dorobić pod wymiar
- chlodnice oleju
- dorobić orurowanie dolotu na wzor oryginału z zachowaniem zaworka N75 (kontorlujacego WG), zaworu DV (spuszczajacego nadmiar cisnienia z turbiny przy zamykaniu przepustnicy) itp. , oczywiscie calosc szczelna maxymalnie i odporna na nadcisnienia.
- wyrzezbic uklad paliwowy : pompa paliwa, przewody paliwowe z baku i do baku o odpowiedniej srednicy, akumulator paliwa po drodze itp
- kablologia , podlaczyc wszystkie najistotniejsze czujniki i zaworki przy silniku do ECU , najlepiej wg schematu
- troche spawania z rurą wydechową, najlepiej po całości jedna srednica (zaleznie od mocy jak powyzej 300KM to z 70mm+) a na koncu jakis tłumik przelotowy albo i nie

nie ma to znaczenia, ale bedzie deczko ciszej.
- jakiś manometr do kontroli cisnienia w kolektorze
reszty pewnie sie dowiesz w trakcie zabawy.
a jak cos niejasne to pytaj na bierząco, sprobujemy rozwiazac problem.
P.S. Kopalnia wiedzy na temat tego silnika
www.sjmautotechnik.com / troubleshooting.
Wszystkie rysunki techniczne oryginalnych polaczen są tutaj:
http://www.etka.auto2.ru/au/A20Q/1990/89/49/
Mysle ze dobrze by było znalezc kogos z samochodem ktory ma wlasnie taki silnik czyli np audi 200 20V turbo albo audi S2 <91r i w razie niejasnosci podpatrzeć co i jak jest podłączone.