|
| Autor | Wiadomość | ||
|---|---|---|---|
| Slawek A4 |
|
||
Dołączył(a): 24.mar.2006 14:07:33 Posty: 905 Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec |
|||
| Góra | |
||
| Bilo |
|
||||
Dołączył(a): 25.lip.2003 03:19:55 Posty: 2603 Lokalizacja: Łódzkie Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| Slawek A4 |
|
||||
Dołączył(a): 24.mar.2006 14:07:33 Posty: 905 Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec |
|
||||
| Góra | |
||||
| Bilo |
|
||||
Dołączył(a): 25.lip.2003 03:19:55 Posty: 2603 Lokalizacja: Łódzkie Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| Slawek A4 |
|
||||
Dołączył(a): 24.mar.2006 14:07:33 Posty: 905 Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec |
|
||||
| Góra | |
||||






psikne te rolki WD 40 i zobaczymy. A tak przy okazji jak dostales sie do tych rolek. Skoro juz przerabiałeś ten temat to może jakieś wskazówki?
Sa na ramie z prowadnicami od strony wewnetrznej. Psikalem tym wezykiem z WD40 ale wiecej samarowalem wlasnym palcem. Aby porzadnie to zrobic to trzeba zdemontowac prowadnice ale potem trzeba sie bawic z regulacja wiec dalem spokoj. W sumie to osiagnolem to co chcialem