.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lip.2025 14:32:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zagazowany automat
PostNapisane: 16.paź.2004 20:57:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2003 19:30:59
Posty: 69
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Zastanawiam się nad montażem w swojej a3 instalacji gazowej - jest to spory wydatek ale doszły mnie słuchy, że do automata lepiej tego nie pakować...Proszę o opinie tych co zagazowali swojego automata :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 21:35:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10367
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jest tak automat lepiej "gra" na gazie jak manual ja w v8 mam czujnik (dla żony ) jeśli auto nie ma 30*C to nie przełączy na gaz ona lata cały dzień i mówi że chyba na benzynie latałam (blondynka) ale ważne jest żeby nie przełanczać na gaz podczas" D" najlepiej na naeutralu przy ciepłym silniku

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 22:24:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nie ma żadnego problemu aby zagazować automat , brat ma w b3 Ng i też automat i zero problemów :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 22:34:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
Zrobilem zagazowanym automatem 180 000 jak na razie i zadnych problemow... pod warunkiem ze dbasz o skrzynie

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 22:39:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10367
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jaki to warunek dbać o skrzynie jak nie dbasz o to i na bęzynie i na gazie padnie więc to nie ma znaczenia co X zmieniaj olej i f :peace: iltr sprawdzaj kałuze pod spodem itd a i tak ci padnie

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 20:10:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
zrobilem 70 tkm w mondeo - automaciku zagazowanym i nic sie nie wydarzylo :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 00:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
mały v8 napisał(a):
ale ważne jest żeby nie przełanczać na gaz podczas" D" najlepiej na naeutralu przy ciepłym silniku


Czym grozi przełączanie na "D" ?
Ja od jakiegoś czasu jeżdze na zagazowanym automacie i nie widze żadnej różnicy przy przełączaniu, tym bardziej że nie opłacało by sie zwalniać żeby przełączyc na gaz lub odwrotnie, poprostu pierwsze wtryskuje sie gaz a za chwile paliwo , grozi to czymś ??

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 00:36:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak zalozysz wtrysk gazu to nie ma znaczenia czy manual czy automat ... bedzie wszystko gralo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 11:38:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
w ogole nie ma znacznia ... chociaz moje problemy z automatem zaczely sie wlasnie od wizyty u gazownikow ... kretyni jezdzic nie umieli i go zajezdzili ... heh a ja nic im udowodnic nie moglem :zly:

Tak czy inaczej poczytaj sobie www.automat.pl
Ja do nich kiedys w tym temacie pisalem i odpowiedzieli mi, ze przy nowoczesnych automatach ze skomplikowanym ukladem sterowania, podlaczenie instalacji do niektorych czujnikow moze zaklucic jego prace ... hmm najlepiej napisz do nich i zapytaj konkretnie o Twoj model ... na pewno po jakims czasie ci odpowiedza. A odpowiedza bardziej konkretnie od nas :)

pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 15:40:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Wuja napisał(a):
Tak czy inaczej poczytaj sobie www.automat.pl
Ja do nich kiedys w tym temacie pisalem i odpowiedzieli mi, ze przy nowoczesnych automatach ze skomplikowanym ukladem sterowania, podlaczenie instalacji do niektorych czujnikow moze zaklucic jego prace ... hmm najlepiej napisz do nich i zapytaj konkretnie o Twoj model ... na pewno po jakims czasie ci odpowiedza. A odpowiedza bardziej konkretnie od nas :)


Myślę, że Wuja dał dobre wskazówki. Uważam, że do skrzyń ze sterowaniem elektronicznym tylko sekwencja i to taka, która pracuje ze sterownika ECU silnika .ECU silnika na sztywno do sterownika skrzyni podaje informacje o aktualnych parametrach pracy silnika (prędkość, otwarcie przepustnicy i kilka innych parametrów) i nic na hama przez gazowników nie jest podłączone do czujników zakłócając zmierzone przez nie parametry. Sterownik gazowy tylko i wyłącznie przelicza dawkę wtryskiwanego gazu w odniesieniu do dawki PB. Płaczę i płacę bo taką wstawiłem ale warto było.

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: