.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 19:00:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: c4 2.8q Centralny zamek
PostNapisane: 08.lut.2008 10:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2008 10:35:02
Posty: 59
Lokalizacja: ELbląg
witam wiem ze o centralnym bylo ale takiego przypadku niema ;))
wiec posiadam c4 2.8q z seryjnym centralnym zamkiem + do tego dolozony zostal alarm z pilotem zaczelo sie juz pol roku temu ze centralny przestawal dzialac na pilocie raz otwieral raz nie z kluczyka tez czasami otwieral wszystkie drzwi a czasami tylko jedne od kierowcy teraz na pilota wogole sie nie otwiera ale jak otworze kluczykiem przednie drzwi to z pilota mozna zamknac ale zamykaja sie tylko! kierowcy...otwierajac drzwi juz tlyko kluczykiem otworze przednie jezeli otworze cyngiel drzwi przod pasazera wlacza sie jakis silniczek dosc glosny z okolicy tylnej kanapy po prawej stronie po jakis 2minutach cisza co to moze byc? dodam ze otwierajac drzwi od srodka podnoszac ten cyngielek strasznie ciezko go podniesc do gory czasami wogole nieda rady. aha jeszcze jedna ciekawostka 8/10 razy jest tak ze otwierajac z klucza zamek drzwi niechce wogole przekrecic sie w lewo otworzyc tzn dopiero musze nacisnac alarm zeby zamknol potem otworzyl i szybko wlozyc kluczyk i przekrecic w lewo otwierajac bo po czasie to wogole niechce sie przekrecac zeby otworzyc pytanie co to moze byc ? wina alarmu czy wina centralnego?? z gory dzieki za odpowiedz ;)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 15:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Qrde, a próbowałeś przeczytać to, co napisałeś? Bo ja kilka razy próbuję ale jakoś nie mogę wyczaić co autor miał na myśli...

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 15:41:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
masz nieszczelnosc w ukladzie centralnego zamka. ten silniczek to pompa podcisnienia , jezeli pracuje dluzej niz 2-3 sekundy to wskazuje na nieszczelnosc. powodzenia , do dziela

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 12:00:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2008 10:35:02
Posty: 59
Lokalizacja: ELbląg
Hans latwo ci mowic :) tak pracuje z 2minuty u mnie ale jak mowisz ze powinna 2 sekundy :| to tlumacz jak laikowi od czego mam zaczac heh bo niewiem jak do tego mam sie zabrac grzebac w tej pompce? jak tak to gdzie ona jest dokladnie, czy posprawdzac te wezyki od cisnienia? czy co tam jest? czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz najlepiej to byloby krok po kroku jak znajdziesz chwile czasu ;) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 12:11:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Odepnij przewód podciśnieniowy od pompki i zatknij go palcem. Zamkni/otwórz auto. Jeżeli z zatkniętym przewodem pompka będzie pracować 1-2s to oznacza że masz nieszczelność na przewodach. Jeżeli natomiast pomimo zatkanego wylotu w pompie nadal będzie pracować długo to wskazuje na awarię wyłącznika ciśnieniowego w pompie. Jest to takie ustrojstwo, z gwintem i dwoma regulacjami w postqaci dokręcanych nakrętek, które ma właśnie na celu rozłączenie obwodu pompy po zamknięciu/otwarciu ostatniego siłownika. Po prostu wyhyla się wtedy taka blaszka i rozłącza obwód. Regulacja jest właśnie od skrócenia/wydłużenia czasu pracy gdyby praca była za krótka lub za długa. Cżestą usterką zą zaśniedziałe, brudne lub wypalone styki na tym wyłączniku.

MIŁO BY BYŁO GDYBYŚ UZUPEŁNIŁ PROFIL :!!: :!!: :!!:

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 20:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2008 10:35:02
Posty: 59
Lokalizacja: ELbląg
Wielkie dzieki ale wracajac do pytania gdzie dokladnie jest ta pompka ;)) to zaczne grzebac i napisze wam co i jak mi sie udalo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 20:59:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Pod tylna kanapą po stronie pasażera. U mnie mieszka tam również akumulator.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 23:27:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2008 10:35:02
Posty: 59
Lokalizacja: ELbląg
no tak tez myslalem dzieki jutro bede grzebal pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2008 16:09:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2008 10:35:02
Posty: 59
Lokalizacja: ELbląg
Witam znalzlem troche czasu i wlasnie wzielem sie za ta pompke
efekt jest taki gdy otwieram i zamykam chodzi dluga ale podczas dzialania jesli zegne przewod podcisnieniowy to pomka nagle przestaje chodzic wyjelem ta pompke ale w srodku niej wszystko wydaje sie byc ok
olo_gsm czytajac twoja odpowiedz wnioskuje ze mam ta nieszczelnosc ale od czego mam zaczac wszystkie przewody pod kanapa sa ok dalej zeby zobaczyc trzeba pol samochodu rozbierac gdzie najczesciej tworzy sie ta nieszczelnosc?dodam ze stalo sie to samo niebylo w tym czasie zadnych napraw wypadkow i nikt przy samochodzie nie grzebal
pozdrawiam i czekam na odpowiedz :/
Hans na ciebie tez licze :-)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2008 16:23:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Same przewody raczej sa OK. Nieszczelnosc najprawdopodobniej powstala gdzies na laczeniu. Sam przewod mogl tez peknac tam gdzie jest ciagle zginany - przy zawiasach drzwi i bagaznika. Ale zacznij od jego podlaczen do zamkow. Do tego musisz zdjac tapicerke drzwi. Do kazdego silownika bedzie dochodzic taka plastikowa rurka. Zobacz czy gdzies nie ma nieszczelnosci.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2008 19:17:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Gdzieś pod kanapą powinien być rozgałęźnik na 5 albo 6 przewodów. Wypinasz po kolej każdy, zatykasz otwór i w końcu trafisz na uszkodzony (pompa zacznie pracować normalnie). Potem już tylko szukanie w obrębie jednego elementu typu drzwi, klapa bagażnika lub siłownik klapki wlewu paliwa, a to już chyba nie jest dużo roboty...
Wesołych Świąt :)

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2008 14:02:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2008 10:35:02
Posty: 59
Lokalizacja: ELbląg
no wszystko jak kazaliscie zrobilem i znalazlem usterke wielkie dzieki :))


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: