.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 19:11:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 10:48:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
wywnioskowalem ze strony ze mogl mi sie zjarac ten resisotr pack ktory zmniejsza napiecie idace na silniczek. Napisali ze czesta przyczyna nie dzialania drugiego biegu jest wlasnie spalenie sie tego:


Obrazek

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:52:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
nie jednak nie to, gdyby spalil sie ten resistor pack to pierwszy bieg też by się nie złączał. Muszę szukać przyczyny w w termozałączniku, który jest najprawdopodobniej wkręcony gdzie na dole w chłodnicy. Odpowiada on za włączanie drugiego i trzeciego biegu przy odpowiednich wartościach temp. (2 bieg przy ~95 st.; trzeci bieg przy ~102 st.). Bieg pierwszy ten najwolniejszy załączany jest tylko i wyłącznie przez klime.

Jeszcze pozostaje kwestja przekaznika.

Po woli dojdziemy i naprawimy :D ...kurde sam sobie odpowiadam na posty :):

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 14:11:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pazdzioch napisał(a):
Po woli dojdziemy i naprawimy :D ...kurde sam sobie odpowiadam na posty :):


:peace:

P.S. najwolniejszy bieg wlacza sie takze po zgaszeniu silnika wraz z el. pompką wody... after run cooling

...co do mojego samochodu :D to zostaly mi juz tylko dwa biegi chlodnicy. nie mam klimy i chlodzenia po zgaszeniu. ten zestaw rezystorow takze mam inny. mam wstawiony z jakiejś lancii bo oryg byl przepalony juz w momencie gdy kupilem moj samochodzik.

zasada jest taka ze wlacznik w chlodnicy wlacza wiatrak przy 93st oraz szybszy przy 97st. a ten dodatkowy najwolniejszy w dwusecie jest wlaczany z innych zrodeł: klima, chlodzenie po zgaszeniu silnika.

P.S2. w dwusecie nawet wolny bieg chalasuje jak odkurzacz. a szybki to juz wogole jak ruska rakieta. proponuje na wlaczonym zaplonie wyjac wtyczke z chlodnicy i zewzec zewnetrzne piny (szybki bieg) , a potem srodkowy z jednym ze skrajnych bedzie wolny bieg. wiedzac jak one dzialaja bedzie mozna wymyslic czy wiatrak wlacza sie na wlasciwe obroty.


Ostatnio edytowano 10.cze.2005 14:30:15 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 14:23:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
to wiadome :peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: