berni napisał(a):
Mam pytanie do bardziej doświadczonych ode mnie kolegów posiadających samochody z silnikami TDI. Czy jest to normalne, że w czasie zwiększania obrotów silnika w przewodzie doprowadzającym paliwo z filtra do pompy wtryskowej pojawiają sie dość duże pęcherze powietrza? Jeśli nie jest to normalne to czym może być spowodowane? Czy pompa wtryskowa również trochę zasysa paliwo czy tylko pracuje na nadciśnieniu wytworzonym przez pompę paliwa? Dodam, że silnik ostatnio dość często przerywa na ułamek sekundy i wchodzi w tryb awaryjny (tak mi podpowiedziano, miga kontrolka z symbolem świecy żarowej). Dziś jeszcze doszła wyraźna utrata mocy po krótkiej jeździe, do czasu wyłączenia i ponownego włączenia silnika. Proszę o radę.

Niewielkie pecherzyki sa dopuszczalne , ale duza ich ilosc zdecydowanie nie!
Twoje objawy wskazują na nieszczelność układu paliwowego w kierunku do pompy wtryskowej. W związku z tym sprawdź czy w okolicach wężyków paliwowych nie ma rozszczelnień , przetarć itp.
Sugeruję również sprawdzenie stanu filtra paliwa, i ew. wymianę jeśli dawno był nie zmieniany.
Niemniej niezaleznie sugeruję diagnostykę VAG`iem lub VAS`em, bo tryb awaryjny to już bardzo niepokojąca sprawa ...
@ Hans: gdyby na powrocie sie rozszczelniło to lałoby się paliwo, nie dalej jak tydzień temu przetarł mi się powód na powrocie tuz przed filtrem i lało sie paliwo aż w kabinie czułem.
