.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 15:43:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: chip w s2
PostNapisane: 24.paź.2005 11:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
no witam.

Pisalem troche wczesniej w sprawie mojego czerwonego s2 :)
oto najnowsze wiesci: (to jest kopia postu ktory dalem na forum tdiracing.pl)

no i sie zaczelo:)
pozalatwialismy z mackiem wszystkie papiery, ubezpieczenia itd.
Na razie zlozylismy samochod tak zeby mozna pojezdzic, zalozylismy nowe blachy, dostalem tez lampe itd. Przod nie wyglada cacy ale za ok. miesiac samochod bedzie zrobiony jak trzeba lacznie z malowaniem maski, lewego blotnika, zderzaka i tylniego zderzaka. Na razie chcielismy troche nim pojezdzic i go doprowadzic do dobrego stanu technicznego, plastyka bedzie pozniej.
A wiec zacznijmy od silnika...niestety moja nadzieja ze wszsystko jest ok i autko ma moc tak jak trzeba okazala sie zludna...tak autko ma moc ale b. krotko, przyspiesza od 2-3tys a pozniej kupa...jest problem z wastegatem i moze jeszcze cos. Zawieszenie jest twarde jak skala, wszystko odczuwa sie na plecach, hamulce dzialaja dobrze nic nie trzeba
poprawiac, uklad kierowniczy pracuje lekko i bez stukow. Wczoraj odrazu pojechalem na testdrive do apmmotorsport, Piotrek (wlasciciel) powiedzial ze ogolnie samochod jest w dobrym stanie, zawieszenie jest ok, silnik pracuje ok, niestety wastegete nie puszcza powietrza tak jak trzeba i dlatego jest taka strata mocy, dziwilo mnie tez dosc glosne stuki przy zalaczaniu sie napedu, Piotr powiedzial ze ten typ tak ma ale
sprawdzi temat czy mozna cos poprawic.
Ogolnie samcohodem zrobilem wczoraj prawie 200km, gdyby nie ta moc ktorej nie ma samcohodem jezdzi sie rajdowo, nisko, b. twardo (opony 225/45/17) Piotr potwierdzil ze zawieszenie jest zmienione i nie sa to tylko niskie sprezyny ale ma tez zalozone twarde amorki....powiedzial tez ze moze teraz jest to twarde i b. przeszkadza ale docenie to zawieszenie przy wiekszej mocy i ze wedlug niego nie jest to jeszcze b. twardo ..hmm...jeszcze zobacze co z tym fantem zrobic.
W aucie zalozylismy radio, glosniki, spolerowalem szybke od klimatyzacji wiec teraz panel wyglada jak nowy Ogolnie cala elektryka, dach elektryczny, komputer pokladowy dziala jak trzeba.

W poniedzialek zawoze samochod do apmmotorsport i bedziemy szukac mocy....bedzie dobrze ale jeszcze troche $ pojdzie zeby autko jezdzilo jak trzeba...


-----------------------

samochod idzie dzisiaj do apmmotorsport (do Piotra) i zobaczymy co sie da zrobic zeby odzyskal moc..bo narazie jest cienko...

mam do was pytanie..jak to jest z chipami do s2..w polsce zaproponowali mi zmiane oprogramowania za 2000zl...czy np. nie mozna sobie sprowadzic gotowego czipa np. stad?

http://cgi.ebay.de/Chiptuning-Audi-RS2-ADU-S2-200-3B-ABY-S4-S6-AAN_W0QQitemZ8008576523QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem

czy to jest taki sam chip jak ten montowany u nas w kraju za 2000 ??
czy montaz tego chipa wiaze sie tylko z przelutowaniem go na plycie komputera sterujacego? czy to jest takie latwe?

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:15:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Niedźwiadek za 2000 wstawi Ci drugi sterownika ze zmienionymi mapami... nie twierdzę, że to tanio, ale innego sensownego rozwiazania nie znam.

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:23:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
co znaczy drugi sterownik? i dlaczego nie mozna tego samego zrobic wstawiajac np .taki czip jak jest ? nie mowie ze nie zrobie tego u niedzwiadka bo i tak on bedzie serwisowal moje auto..mowie tylko ze roznica w cenie jest tutaj straszna i z czym ona jest zwiazana?

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:28:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
chodzilo o to ze zmieniajac komputer , zmienia sie chip z oprogramowaniem ... skraca sie w ten sposob czas samej operacji . a cena , no coz .. to nie jest popularny diesel gdzie wsad do epromu mozna sciagnac niemal z internetu ... malo ktora firma na swiecie umie modyfikowac wsad dla 3B/ABY/AAN/ADU wiec taka opcja jaka proponuje Piotrek jest najkorzystniejsza. o ile nic sie nie zmienilo to wsad w jego kompach dajacych moc okolo 270 KM jest firmy Hohenester

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:33:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
ok rozumiem, dziwia mnie jednak az tak duze roznice, wiem na czym polega przelutowanie czipu bo mialem to robione np. w moim poprzednim passacie 1,8t..cala operacja z wyjaciem kompa trwa maksymalnie 30minut..ok na razie autko idzie do Niedzwiadka na sprawdzenie co i jak...i trzeba znalezc serie..

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:36:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
za chipa do TDI tez zaplacisz nie mniej niz 1500 pln ... z reszta ... to juz jest marketing wiec o cenach to Ty z Piotrem rozmawiaj a nie z nami :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:46:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a ja powtórzę jeszcze raz! JEDŹ Z NIM NA HAMOWNIĘ PRZED CHIPEM! to co Ci mówi dupohamownia można o tą samą dupę roztrzaskać.

Doprowadź ją do serii, zrób przegląd pomierz WSZYSTKO (ciśnienia- paliwa, doładowania, oleju) wymień olej na 10w60 lub 15w50 lub 20w60 , sprawdź sprężanie, wężyki podciśnienia sterowania, i jedź na tą fuc....ng hamownię!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 12:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
haha ok Leo bez nerwow, tak jak powiedzialem zaczynam od tego od czego zaczac sie powinno :diabel: samochod doprowadzam do serii, pewnie juz jutro lub w srode bede wiedzial co jest nie tak...wiem wiem najpierw seria pozniej zabawa..

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: