.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 22:26:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Coś buczy w mojm autku po lekkim dzwonie HELP
PostNapisane: 07.gru.2005 18:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 16:43:50
Posty: 57
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi: A8 D2
Po pięknym poslizgu zakończonym przywaleniem tylnym kolem w betonową podstawie latarni pękła felga i skrzywił sie tylni drążek kierowinczy. Po remoncie myslałem, że bedzie już git ale nie. Pojawiło się buczenie i właśnie sie zastanawiam czy jest to:
1) łożysko koła
2) łożysko w dyferencjale
3) czy moze sypie sie dyfer
Buczenie nie jest zalezne od predkości i nie jest cały czas, raz jast głośne raz ciche.
Moge kupić dyfer z nowymi łożyskami z przebiegiem 120tys za 800PLN (jak myślicie jest to atrakcyjna cena?)

auto: audi Q competition 2.0

_________________
...AUDI...A8 D2...4.2...AKG.. JEST:)
Mercedes w210 2.7 - jeszcze jest
...AUDI...80...B4...QUATTRO...16V.DOHC...COMPETITION...1994 - BYŁO :(

GG: 6898457


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 20:39:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Łożysko kola.... Mnie w 95r c3 2,2T Q, poniosło bokiem w krawęznik, felga złom , a wyc zaczeło po tygodniu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2005 01:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
tez stawiam na lozysko kola. Bo buczenie z dyfra byloby scisle zalezne od predkosci auta. A lozysko buczy zaleznie od sil bocznych na kolo. Np w przypadku kola prawego przy zakrecie w lewo kolo sie dociska i lozysko moze byc cichsze (lub glosniejsze zaleznie od konstrukcji lozyska). Stad biora sie raz takie a raz inne odglosy. Dochodza jeszcze nierownosci podlozne nawierzchni (czyli pie..one koleiny). Zaleznie od tego w ktora strone jest spychane kolo po skosie koleiny moze buczec bardziej lub mniej.

Poza tym polos do dyfra jes polaczona przegubami. Nie wiem jak jest w tylnym napedzie (moje bmw nie ma tu klopotow) ale na moj rozum przynajmniej jeden przegob powinien konstrukcyjnie miec mozliwosc redukowania wzdluznych ruchow polosi, bo w koncu kolo sie przesuwa odrobine do srodka i na zewnatrz auta na nierownosciach gdyz wahacze sa krotsze niz polos. Taki przegub to z reguly tzw przegub trojpalczasty ale mniejsza o to. Jesli wahadla sa niezdeformowane to nie bardzo jest mozliwosc uderzenia w dyfer przy zlapaniu kraweznika. Dlatego stawiam na lozysko ;)

(ale wywod wyszedl ;) )

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: