|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| cygaro-avant |
|
||||
Dołączył(a): 30.lis.2004 20:39:25 Posty: 3692 Lokalizacja: za górami, za lasami |
|
||||
| Góra | |
||||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12032 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| tosiek1 |
|
||||
Dołączył(a): 05.wrz.2004 11:39:49 Posty: 68 Lokalizacja: Chełm |
|
||||
| Góra | |
||||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| tosiek1 |
|
||||
Dołączył(a): 05.wrz.2004 11:39:49 Posty: 68 Lokalizacja: Chełm |
|
||||
| Góra | |
||||
| rodzynek |
|
||||
Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03 Posty: 5224 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| emcior |
|
||||
Dołączył(a): 28.gru.2003 12:24:04 Posty: 4025 Lokalizacja: Kraków gg 8596955 Auto: 210vtq |
|
||||
| Góra | |
||||
| cygaro-avant |
|
||||
Dołączył(a): 30.lis.2004 20:39:25 Posty: 3692 Lokalizacja: za górami, za lasami |
|
||||
| Góra | |
||||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| cygaro-avant |
|
||||
Dołączył(a): 30.lis.2004 20:39:25 Posty: 3692 Lokalizacja: za górami, za lasami |
|
||||
| Góra | |
||||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| cygaro-avant |
|
||||
Dołączył(a): 30.lis.2004 20:39:25 Posty: 3692 Lokalizacja: za górami, za lasami |
|
||||
| Góra | |
||||
| CoRvAx |
|
||||
Dołączył(a): 22.paź.2004 14:04:41 Posty: 124 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||
| zuru |
|
|||
Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23 Posty: 2385 Lokalizacja: Krakow |
|
|||
| Góra | |
|||





Jest troche roboty i troche funduszy trzeba ale jest to do zrobienia. Nie mówie tu o zastosowaniu orginalych rozwiazań ale wyrezaniu własnych. Rame pomocnicza z dyfrem i zawiasem trzeba by oczywiscie z B3 zaadoptowac do tego skrzynia plus wał z podporą orginalne. A reszta to juz radosna twórczosc. Dla zainteresowanych moge podesłac punkty kontrole geometrii nadwozia Coupe B2 quattro i zwykłej. To duże ułatwienie bo wiadomo gdzie co ma byc na jakim wymiarze np. mocowania tylnej ramy pomocniczej, jak to sie bedzie zgadzalo to jest szansa ze autko bedzie robiło dwa ślady zamiast czterech 









