|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| STROKE |
|
||||
Dołączył(a): 23.cze.2006 21:13:26 Posty: 194 |
|
||||
| Góra | |
||||
| TTerefere |
|
||||
Dołączył(a): 05.mar.2007 21:14:10 Posty: 122 Lokalizacja: Mysłowice, miasto sexu i biznesu |
|
||||
| Góra | |
||||
| STROKE |
|
||||
Dołączył(a): 23.cze.2006 21:13:26 Posty: 194 |
|
||||
| Góra | |
||||
| TTerefere |
|
||||
Dołączył(a): 05.mar.2007 21:14:10 Posty: 122 Lokalizacja: Mysłowice, miasto sexu i biznesu |
|
||||
| Góra | |
||||
| STROKE |
|
||||
Dołączył(a): 23.cze.2006 21:13:26 Posty: 194 |
|
||||
| Góra | |
||||





Dużo dobrego słyszałem na temat pomp marki SKF i chyba taką kupię. Co do samodzielnej wymiany, czytałem w książce Korpa, że śruby osłony łożyska trzeba dokręcać z odpowiednim momentem 10Nm a śruby mocujące kolo pasowe 20Nm i nie wiem czy to jest niezbędne,no i z tego co patrzyłem chyba tez trzeba będzie odkręcić dolną cześć osłony paska rozrządu a nie wygląda jak by sie dała zdjąć bezproblemowo.
W ten weekend spróbuje coś z tym zrobić /Pozdrawiam!