.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lip.2025 16:39:56

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6] Pomarańczowa kontrolka silnika - problem.
PostNapisane: 28.gru.2009 01:59:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2005 20:26:43
Posty: 82
Lokalizacja: Czestochowa
Witam serdecznie,

Całkiem niedawno na kokpicie pojawiła mi się pomarańczowa kontrolka symbolizująca silnik. Pojechałem do znajomego, po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd:
"P0171 - Zbyt uboga mieszanka paliwa"

Znajomy używa programu DELPHI - skasował błąd.

Po przejechaniu ok. 2000km. oraz zmianie stacji benzynowej, kontrolka pojawiła się ponownie, oraz ponownie ten sam typ błędu.

Bardzo bym prosił o pomoc w zdiagnozowaniu powyższego problemu.

POJAZD - AUDI A4 B6 2.0 ALT, 2002r.

_________________
AUDI A4 B6 -> 2,0 ALT -> 131KM ---> 2002r.


Ostatnio edytowano 28.gru.2009 02:11:31 przez Lyrical, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 02:10:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
masz gaz?

a to masz do sprawdzenia:

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)
* Check Fuel Pressure Regulation
* Check Fuel Pump
* Check Injectors
* Check Intake System for Leaks
* Check Exhaust System for Leaks
* Check Secondary Air System for Leaks
* Check Vacuum Pipes for Leaks

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Ostatnio edytowano 28.gru.2009 02:13:04 przez Leo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 02:12:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2005 20:26:43
Posty: 82
Lokalizacja: Czestochowa
Nie, auto nie było nigdy gazowane.

_________________
AUDI A4 B6 -> 2,0 ALT -> 131KM ---> 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 02:28:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2005 20:26:43
Posty: 82
Lokalizacja: Czestochowa
Czyli najlepszy sposób udać się ponownie na komputer i sprawdzić poszczególne elementy? Czy od razu do mechanika?

_________________
AUDI A4 B6 -> 2,0 ALT -> 131KM ---> 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 02:50:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zacznij od logów dynamicznych przepływki. Być może to ona mowi papa. W tak młodym aucie, pierwsze co pada to przepływka.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: