gibon_81 napisał(a):
Mareek napisał(a):
W tym budżecie i wg listy życzeń którą podałeś szukałbym zadbanej a6 c4 2.5tdi
Jak czytam takie porady to odechciewa mi się czytania tego forum. C4 to jest stary kapeć.
Kolego poszukaj sobie a6 c5 w gazie powinieneś coś dostać polecam silnik 2.4 naprawdę daje sobie rade. uważam, że w tej kasie znajdziesz jakiś sensowny egzemplarz. Ewentualnie a4 b5 mniejsze ale wybór również spory.
Ta jasne, może jeszcze sprzedający będzie dopłacał. NIe wierzmy w bajki, chyba że mówimy o autach kręconych i bitych, to znajdziesz.
Jeżeli szuka A6 A4 to nie ma rady w przypadku A6 to model C4 - polecam. Silnik 2.5 TDI R5, jak trochę nie wydalasz z gotówka, bym odradzał. Ponieważ jest wysokie prawdopodobieństwo, że trafisz na jednostkę z 600 tys przebiegiem - naprawy TDI nie należą do tanich. Bardzo udany silnik i się bardzo ceni. Auta poniżej 300 tys przelotu z tym silnikiem do 14 (ze wszystkim) nawet nie szukaj. Polecam silniki PB 2.6 i 2.8 oczywiście z napędem Quattro. Mozesz się czasami zdziwić ceną takiego auta, ale niektórzy wiedzą czym jeżdżą.
Jeśli chodzi o A4 B5 to nie wiem czy za 14 kupisz po lifcie (99) więc zostaje rocznik 95 - 99. Polecam 1.8T .
A6 C4 ma przewagę nad A4 wytrzymałością zawieszenia, w C4 jest stalowe oparte na jednym wahaczu , B5 aluminium gdzie jego koszt jest sporo wyższy i mniej wytrzymały.