Dzięki za pdf
Chodzi o nr. Katalogowy "Divert air valve for 
turbocharger N249"
Tego zaworu jest brak, być może dlatego ecu się świeci i od 4k obrotów jakby się rozmyślił od kręcenia wyżej, czy się mylę?  zanim zaświeciła się kontrolka, telepało całym autem od prędkości ok 80km/h. dziwi mnie że nie wywala błędu na ten elektrozawór, tylko na wszystko wokół .
11 Faults Found:
17887 -  Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
            P1479 - 35-10 -   - - Intermittent
16487 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
            P0103 - 35-10 -   - - Intermittent
17535 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
            P1127 - 35-10 -   - - Intermittent
17537 -  Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
            P1129 - 35-10 -   - - Intermittent
16955 -  Brake Switch (F): Implausible Signal
            P0571 - 35-10 -   - - Intermittent
17956 -  Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit
            P1548 - 35-10 -   - - Intermittent
17930 -  Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction
            P1522 - 35-10 -   - - Intermittent
18010 -  Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
            P1602 - 35-10 -   - - Intermittent
17976 -  Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure
            P1568 - 35-10 -   - - Intermittent
16518 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
            P0134 - 35-10 -   - - Intermittent
16538 -  Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
            P0154 - 35-10 -   - - Intermittent
Readiness: 0010 0000
Jakieś sugestie dla nowicjusza? 
Oprócz "oddaj do mechanika", bo stamtąd chcę go zabrać po usłyszeniu przez tel "skąd ja mam teraz wziąć schemat i sprawdzić Ci układ"  

  Nie wspominając że jego zdaniem miałoby to przewyższyć wartość auta... Tak więc nie liczę na prawidłową diagnozę z jego strony