|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| Góral |
|
||||
Dołączył(a): 09.sie.2003 03:56:05 Posty: 1270 Lokalizacja: Wrocław |
|
||||
| Góra | |
||||
| marek |
|
|||
Dołączył(a): 29.paź.2003 00:51:20 Posty: 869 Lokalizacja: Łomża Auto: A6 2,7T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Neme |
|
|||
Dołączył(a): 12.wrz.2003 13:29:44 Posty: 601 Lokalizacja: Stolyca |
|
|||
| Góra | |
|||
| damianoteles |
|
|||
Dołączył(a): 11.paź.2003 13:30:37 Posty: 90 Lokalizacja: Koluszki |
|
|||
| Góra | |
|||
| BART.W |
|
|||
Dołączył(a): 02.paź.2003 23:56:14 Posty: 411 Lokalizacja: BIAŁYSTOK |
|
|||
| Góra | |
|||
| UFOtm |
|
|||
Dołączył(a): 23.lip.2003 19:27:10 Posty: 2503 Lokalizacja: Gdynia Auto: ACQ 4.2 AHC |
|
|||
| Góra | |
|||
| MJ |
|
|||
Dołączył(a): 29.lip.2003 11:50:14 Posty: 607 Lokalizacja: Poznań |
|
|||
| Góra | |
|||
| myslak12 |
|
|||
Dołączył(a): 20.mar.2004 22:34:43 Posty: 3 Lokalizacja: Slupsk |
|
|||
| Góra | |
|||
| MariuszD |
|
|||
Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59 Posty: 1050 Lokalizacja: Oborniki / Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| marek |
|
|||
Dołączył(a): 29.paź.2003 00:51:20 Posty: 869 Lokalizacja: Łomża Auto: A6 2,7T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Martini |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2003 22:58:23 Posty: 109 Lokalizacja: Szczecin |
|
|||
| Góra | |
|||
| marek |
|
|||
Dołączył(a): 29.paź.2003 00:51:20 Posty: 869 Lokalizacja: Łomża Auto: A6 2,7T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Martini |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2003 22:58:23 Posty: 109 Lokalizacja: Szczecin |
|
|||
| Góra | |
|||
| marek |
|
|||
Dołączył(a): 29.paź.2003 00:51:20 Posty: 869 Lokalizacja: Łomża Auto: A6 2,7T |
|
|||
| Góra | |
|||







, wydaje sie mi ze przyczyną jest silniczek krokowy...otóż odpowiada on za otwieranie sie przepustnicy i puszczanie dodatkowego powietrza w zależności od potrzeby...a jego ustawienie jest takie że przy baraku zasilania daje on mały przesmyk... czyli powietrze co mysle może byc potrzebne przy odpalaniu silnika? ... przepustniczka działa w jedną strone... i jej domknięcie powoduje początkowo zalbokokowanie dopływu dodatkwego powietrza i puszczenie ponownie ... jakos tak..... ( myśle ze możana to wyregulowac na silniczku ... jest tam śruba imbusowa ale -jednorazówka 
Tak to wlasnie jest, pojawia sie z nikad i odchodzi razem z gotowka z portfela... mysle ze to moze byc krokowy walniety(przerabialem u siebie), ale coz zawsze sie moze okazac cos innego
Jak odłącze wtyczkę od tego zaworku to wzrastają do ponad 1000. gdzieś blokuje się i nie puszcza powietrza, tylko na Boga gdzie jest ta srubeczka, w ktorym miejscu bo nie mogę się doszkuać z której strony ją podejść . Pozdrawiam
(jest to imbusowy wkręt i znajduje sie jakby wewnątrz... - jest wkręcony w górnej części tego regulatora...