|
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| tipl_DeS |
|
|
Dołączył(a): 15.lut.2002 01:00:00 Posty: 3712 Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen |
||
| Góra | |
|
| tipl_Simon Ramon |
|
|||
Dołączył(a): 19.maja.2002 00:26:45 Posty: 272 Lokalizacja: Oświęcim |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_koprass |
|
|||
Dołączył(a): 09.lip.2001 02:00:00 Posty: 1200 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_koprass |
|
|||
Dołączył(a): 09.lip.2001 02:00:00 Posty: 1200 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Hansik |
|
|||
Dołączył(a): 02.sie.2001 02:00:00 Posty: 3076 Lokalizacja: Bydgoszcz |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Simon Ramon |
|
|||
Dołączył(a): 19.maja.2002 00:26:45 Posty: 272 Lokalizacja: Oświęcim |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Ataman70 |
|
|||
Dołączył(a): 28.maja.2002 22:39:06 Posty: 1050 Lokalizacja: Bytom |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_DeS |
|
|||
Dołączył(a): 15.lut.2002 01:00:00 Posty: 3712 Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Hansik |
|
|||
Dołączył(a): 02.sie.2001 02:00:00 Posty: 3076 Lokalizacja: Bydgoszcz |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_DeS |
|
|||
Dołączył(a): 15.lut.2002 01:00:00 Posty: 3712 Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Hansik |
|
|||
Dołączył(a): 02.sie.2001 02:00:00 Posty: 3076 Lokalizacja: Bydgoszcz |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_DeS |
|
|||
Dołączył(a): 15.lut.2002 01:00:00 Posty: 3712 Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Hansik |
|
|||
Dołączył(a): 02.sie.2001 02:00:00 Posty: 3076 Lokalizacja: Bydgoszcz |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_DeS |
|
|||
Dołączył(a): 15.lut.2002 01:00:00 Posty: 3712 Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Hansik |
|
|||
Dołączył(a): 02.sie.2001 02:00:00 Posty: 3076 Lokalizacja: Bydgoszcz |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_DeS |
|
|||
Dołączył(a): 15.lut.2002 01:00:00 Posty: 3712 Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_lightmen |
|
|||
Dołączył(a): 27.kwi.2002 14:35:56 Posty: 624 Lokalizacja: glogow |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_koprass |
|
|||
Dołączył(a): 09.lip.2001 02:00:00 Posty: 1200 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_eomaciu |
|
|||
Dołączył(a): 11.lip.2001 02:00:00 Posty: 558 Lokalizacja: Wwa, Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| tipl_Simon Ramon |
|
|||
Dołączył(a): 19.maja.2002 00:26:45 Posty: 272 Lokalizacja: Oświęcim |
|
|||
| Góra | |
|||



) zrobili austriakowi na zamówienie ale jak bym miał syncro (vel 4motion w nowszych modelach vw) to bym miał: albo sterowane elektronicznie sprzęgło lepkościowe zwane haldex lub w/w sprzęgło sterowane hydrauliczno/mechanicznie bez udziału elektroniki) - obydwa badziewia - nie nadają się do cięższych lub mocno wysilonych aut bo nie przenoszą takiego dużego momentu.
... ale prawda jest taka ze wiskoza jest dobrym rozwiazaniem , ale w wydaniu takim jak jest w VW nie jest to uklad przygotowany do wyczynu ... jest to poprostu uklad 4x4 dzialajacy tylko w momentach poslizgow ... natomiast permanentny naped na 4 kola wymaga od centralnego ukladu przeniesienia napedu wytrzymalosci w calym okresie jazdy samochodem .... i dlatego rozwiazania na sprzegle wiskotycznym sa w tej kwestii mniej popularne a napewno jezeli juz sa stosowane (Subaru) to sa drozsze ze wzgledu na potrzebe zastosowania rozwiazan wydluzajacych zywotnosc sprzegla .... i wydaje mi sie ze ta nizbyt merytoryczne dyskusja w tym momencie powinna zostac zakonczona przez Ciebie Des ... moze dasz sie wypowiedziec komus kto ma Syncro na wiskozie i pewnikiem ma wieksze doswiadczenie w uzytkowaniu tego zarowno od Ciebie jak i ode mnie ... EOT ...papa :bardzozly: