|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| pabloo33 |
|
|||
Dołączył(a): 05.lip.2006 22:12:54 Posty: 6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| spanky |
|
||||
Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31 Posty: 8869 Lokalizacja: Otwock Auto: Renata |
|
||||
| Góra | |
||||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mrtechno |
|
|||
Dołączył(a): 19.cze.2006 14:10:59 Posty: 55 Lokalizacja: SZCZECINEK |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| pabloo33 |
|
|||
Dołączył(a): 05.lip.2006 22:12:54 Posty: 6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| pabloo33 |
|
|||
Dołączył(a): 05.lip.2006 22:12:54 Posty: 6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| szogun0 |
|
||||
Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16 Posty: 3775 Lokalizacja: okolice Strzyżowa |
|
||||
| Góra | |
||||
| Jozef |
|
|||
Dołączył(a): 03.cze.2006 23:19:52 Posty: 283 Lokalizacja: Kraków i okolice |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| pabloo33 |
|
|||
Dołączył(a): 05.lip.2006 22:12:54 Posty: 6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| pabloo33 |
|
|||
Dołączył(a): 05.lip.2006 22:12:54 Posty: 6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| krakol |
|
|||
Dołączył(a): 18.sie.2006 20:14:56 Posty: 8 Lokalizacja: Ruda Śląska |
|
|||
| Góra | |
|||
| pabloo33 |
|
|||
Dołączył(a): 05.lip.2006 22:12:54 Posty: 6 |
|
|||
| Góra | |
|||




by edc-tuning.pl

, ale wydaje mi się że silniczek powinien lekko zadymić zaraz po zabutowaniu. Tak że warto dokładnie sprawdzić grupę 008. Test robisz rozpędzając samochód od gdzieś 2000rpm do czerwonej kreski, najlepiej na 3 biegu (oczywiście silnik rozgrzany). Pedał gazu cały czas na podłodze. Zaloguj to i potem zobacz co ogranicza dawkę paliwa (kolumna w najmniejszymi wartościami). Jak to będzie kolumna 4 to albo jest zepsuta przepływka, albo zepsuty zawór EGR albo kolektor ssący zasyfiony na tyle że ogranicza przepływ powietrza. To by tłumaczyło mułowatość i kiepski Vmax