|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Cysztof |
|
||||
Dołączył(a): 18.lis.2004 13:41:33 Posty: 1139 Lokalizacja: Warszawka |
|
||||
| Góra | |
||||
| Maroonio |
|
||||
Dołączył(a): 04.paź.2004 14:33:42 Posty: 855 Lokalizacja: Warszawa |
|
||||
| Góra | |
||||
| AMIGO |
|
||||
Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49 Posty: 1068 Lokalizacja: Krakow |
|
||||
| Góra | |
||||
| Maroonio |
|
||
Dołączył(a): 04.paź.2004 14:33:42 Posty: 855 Lokalizacja: Warszawa |
|||
| Góra | |
||
| DeS |
|
||||
Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26 Posty: 6614 Lokalizacja: Warszawa Auto: S2 Coupe |
|
||||
| Góra | |
||||
| Maroonio |
|
||||
Dołączył(a): 04.paź.2004 14:33:42 Posty: 855 Lokalizacja: Warszawa |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| Maroonio |
|
||||
Dołączył(a): 04.paź.2004 14:33:42 Posty: 855 Lokalizacja: Warszawa |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| zuru |
|
|||
Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23 Posty: 2385 Lokalizacja: Krakow |
|
|||
| Góra | |
|||
| para |
|
||||
Dołączył(a): 15.mar.2005 13:51:14 Posty: 316 Lokalizacja: Warszawa |
|
||||
| Góra | |
||||
| Buba |
|
||||
Dołączył(a): 02.lut.2004 09:38:37 Posty: 3695 Lokalizacja: Bydgoszcz |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| Maroonio |
|
||||
Dołączył(a): 04.paź.2004 14:33:42 Posty: 855 Lokalizacja: Warszawa |
|
||||
| Góra | |
||||









Całość w 2,5", dwa tłumiki przelotowe. Chodzi głośno ale nie ma żadnej straty mocy a wręcz przeciwnie, silnik szybciej wkręca się na obroty 




za dwa tygodnie jadę na ściszanie
