.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

Audi 100 1T quattro - specjalnie dla kolegi B. ;)
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=17725
Strona 1 z 2

Autor:  Lukasik [ 16.sty.2005 22:40:58 ]
Tytuł:  Audi 100 1T quattro - specjalnie dla kolegi B. ;)

Dred, twoja 100 to fajny model. Audi 100 sport :D

Byly 3 odmiany silnikowe, w kazdej (niestety nie w kazdej :) ) napęd quattro. 2,3 benzol, 2,2 turbo 10v, i... 2,5 TDi :) ten ostatni chcialbym mieć.

Autor:  piotr [ 22.lut.2005 11:09:46 ]
Tytuł: 

Lukasik napisał(a):
Dred, twoja 100 to fajny model. Audi 100 sport :D

Byly 3 odmiany silnikowe, w kazdej napęd quattro. 2,3 benzol, 2,2 turbo 10v, i... 2,5 TDi :) ten ostatni chcialbym mieć.


2.5 TDI w C3 w quattro ?? :/ Jakoś nigdy się nie spotkałem... masz jakis link do takiego lub źródło danych? Bo jakoś nie wydaje mi się żeby takie coś z fabryki wyjechało.... :( Chociaż osobiście bardzo żałuję :D

Autor:  Baskecior [ 22.lut.2005 11:22:29 ]
Tytuł: 

piotr napisał(a):
Lukasik napisał(a):
Dred, twoja 100 to fajny model. Audi 100 sport :D

Byly 3 odmiany silnikowe, w kazdej napęd quattro. 2,3 benzol, 2,2 turbo 10v, i... 2,5 TDi :) ten ostatni chcialbym mieć.


2.5 TDI w C3 w quattro ?? :/ Jakoś nigdy się nie spotkałem... masz jakis link do takiego lub źródło danych? Bo jakoś nie wydaje mi się żeby takie coś z fabryki wyjechało.... :( Chociaż osobiście bardzo żałuję :D


Tak jak w B4 traktory nie miały quattro ( :wpale: ) tak samo C3 nie dostawały torsena łacznie z traktorem ... :zly:

Autor:  Dred [ 24.maja.2005 10:13:04 ]
Tytuł: 

piotr napisał(a):
Lukasik napisał(a):
Dred, twoja 100 to fajny model. Audi 100 sport :D

Byly 3 odmiany silnikowe, w kazdej napęd quattro. 2,3 benzol, 2,2 turbo 10v, i... 2,5 TDi :) ten ostatni chcialbym mieć.


2.5 TDI w C3 w quattro ?? :/ Jakoś nigdy się nie spotkałem... masz jakis link do takiego lub źródło danych? Bo jakoś nie wydaje mi się żeby takie coś z fabryki wyjechało.... :( Chociaż osobiście bardzo żałuję :D


Piotrze tutaj masz link do tego o co pytałeś 2.5 TDi 1T SPORT

miałem do kupienia takie wypasione C3 1T łącznie z tempomatem i webasto ale niestety ośka więc sobie odpuściłem :( po za tym to traktor :(


Buba czekam na fotki mam nadzieję, że jak już zrobisz wszystko to się w końcu pochwalisz swoją pracą :)

Autor:  piotr [ 24.maja.2005 12:22:34 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
ale niestety ośka więc sobie odpuściłem


No właśnie, ośka... a w tym opisie jest tak enigmatycznie napisane o quattro... i to ze 1T w quattro występowało wcale tak mocno z tego nie wynika....

Moje 1T też było wypasione :)

Autor:  Dred [ 24.maja.2005 14:58:10 ]
Tytuł: 

piotr napisał(a):
Dred napisał(a):
ale niestety ośka więc sobie odpuściłem


No właśnie, ośka... a w tym opisie jest tak enigmatycznie napisane o quattro... i to ze 1T w quattro występowało wcale tak mocno z tego nie wynika....

Moje 1T też było wypasione :)

tyle że tamto do kupienia nie było w sporcie :( więc ...

Autor:  Dred [ 24.maja.2005 18:46:13 ]
Tytuł: 

właśnie jak wychodził V8 Avant?


proszę moda o wydzielenie postów nie na temat i zrobienie osobnego wątka Audi 100 Sport bo zbyt duży Ot się z tego zrobił

Autor:  piotr [ 24.maja.2005 22:44:32 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
proszę moda o wydzielenie postów nie na temat i zrobienie osobnego wątka Audi 100 Sport bo zbyt duży Ot się z tego zrobił


Popieram, i zatytułowac "Audi 100 1T quattro ??"


Dred napisał(a):
właśnie jak wychodził V8 Avant?



Tak wychodziły, że jedyny egzemplarz stoi w muzeum w Ingolstadt :) Niecałe 2 tygodnie temu go oglądaliśmy dokładnie :)

Autor:  Dred [ 25.maja.2005 08:40:53 ]
Tytuł: 

Piotrze czy mógłbyś to przetłumaczyć na polski o ile potrafisz to co jest zawarte na tej stronce odnośnie AUDI 100 SPORT OOOO SPORT część z tego przetłumaczyłem sobie ale nie wszystko :(

Autor:  BiLu [ 25.maja.2005 08:53:09 ]
Tytuł: 

panowie - watek jest o reanimacji 200 buby, poza tym istnieje cos takiego jak GG ;-)
ps. moderatorzy dawno przestali moderowac na tym forum wiec nie ma sensu prosic o wydzielanie watku ;-)

EDIT: może nie zaglądam tu co pińć minut... :P

Autor:  Dred [ 25.maja.2005 09:01:29 ]
Tytuł: 

Bilu napisał(a):
moderatorzy dawno przestali moderowac na tym forum wiec nie ma sensu prosic o wydzielanie watku ;-)
to się okaże

Autor:  BiLu [ 25.maja.2005 09:14:21 ]
Tytuł: 

brawo dla moderatora forum tuningowego ktory jak zwykle reaguje na czas ;-)

Autor:  Dred [ 25.maja.2005 09:29:43 ]
Tytuł: 

R U HAPPY NOW BILU?

Autor:  Lukasik [ 25.maja.2005 10:12:25 ]
Tytuł: 

sorki za zamiesznie z tym c3 tdi quattro:) niedoczytalem danych.

wyglada na to ze audi 100 sport byly w quattro i w ośce. z czego tdi bylo tylko w osce. a tamte dwa silniki to na razie nie wiadomo czy tylko w q.

i teraz, czy np sport w osce mial okrągłe nadkola?

P.S. co im szkodzilo zrobić tdi w quattro?

Autor:  Sprinter [ 25.maja.2005 11:14:51 ]
Tytuł: 

Tak, 100 Sport miał w ośce okrągłe błotniki, we Wrocławiu co najmniej 2szt. 1T jeżdżą i są z ładnymi błotniczkami :)

Autor:  piotr [ 25.maja.2005 11:20:43 ]
Tytuł: 

Lukasik napisał(a):
P.S. co im szkodzilo zrobić tdi w quattro?


Właśnie nie wiem...... ale mam też parę innych uwag... co im szkodziło zrobić V8 lub A8 w kombii :P

Bilu, temat jest rozwojowy, z Dredem wymieniamy informacje które inni czytaja i mogą się do dyskusji podłączyć... a na GG by przepadło ....

Autor:  Dred [ 25.maja.2005 14:22:45 ]
Tytuł: 

Sport było zarówno w Quattro jak i w ośce nie tylko przy 1T po za nadkolami jest kilka innych szczegółów którymi się różnią od zwykłych setek :)
1 sportowe zawieszenie -20mm
2 sportowe a raczej kubełkowe siedzenia
3 czerwona blenda z tyłu
4 szerokie zegary do 280km/h łącznie z kompem pokładowym
5 błotniki qre rzucają się w oczy od razu :)
6 utwardzone zawieszenie
7 większe opony zamiast 205/60/15 są 215/60/15 czyli takie jak w A200 20V
8 większe tarcze hamulcowe
9 felgi z rozstawem śrub 5X112 a nie 4X 108
10 ogólnie większy wypas w środku bo w zasadzie miały wszystko niektóre dodatkowo webasto i poduszkę, tempomat i wiele innych pierdółek umilających życie :)
i to chyba było wszystko

Autor:  jmm [ 25.maja.2005 19:54:06 ]
Tytuł: 

2,5TDI to jeśli się nie myle pierwszy silnik z wtryskiem bezpośrednim, który zapoczatkował erę TDi w VAG :), dopiero potem było 1,9TDI

Autor:  piotr [ 25.maja.2005 20:38:04 ]
Tytuł: 

jmm napisał(a):
2,5TDI to jeśli się nie myle pierwszy silnik z wtryskiem bezpośrednim, który zapoczatkował erę TDi w VAG :), dopiero potem było 1,9TDI


ano nie mylisz się :P i takie 1T zapoczątkowało erę Diesli u mnie :)

Autor:  Dred [ 25.maja.2005 21:00:05 ]
Tytuł: 

szczerze to 1T w C3 było dużo żwawsze niż AAT w C4 a w zasadzie różnuiły się tylko katem no ale tutaj 9.9 do paczki a tutaj 11,1 więc prawie półtorej sek różnicy :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/