.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

Coupe 2.0 20V 160 KM ???
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=23841
Strona 1 z 2

Autor:  Roster [ 19.paź.2005 15:55:19 ]
Tytuł:  Coupe 2.0 20V 160 KM ???

Popatrzcie na ta aukcje:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=68464115

Gosc ciekawe silniki i daty produkcji wymienia. Wg mnie ewidentny walek.

Autor:  UFOtm [ 19.paź.2005 15:56:45 ]
Tytuł: 

-> no to musisz sie podszkolic bo ten przyklad ktory przytoczyles to okurat model coupetki 2,0 20v 5cyl 158ps w quattro i taka moze kupie niedlugo :P

Autor:  Roster [ 19.paź.2005 16:00:03 ]
Tytuł: 

ale 2.3 20v do 96r produkowana napewno nie byla...

Autor:  Leo [ 19.paź.2005 16:02:07 ]
Tytuł: 

ale jest rok modelowy 96 a produkcji 95.

Autor:  Roster [ 19.paź.2005 16:09:05 ]
Tytuł: 

O kurde, ciekawych rzeczy sie mozna dowiedziec o wlasnym aucie :P

Swoja droga poszperalem na googlu i nawet sie wszystko zgadza, co piszecie:
http://www.atb-tuning.de/shop/?herstell ... ps=10&s=30

Ale nigdy wczesniej nie slyszalem o silniku NM. Jakis rarytasik i zapewne jesli idzie o czesci to tylko ASO.
UFO, to ile on w koncu ma? 158 czy 160 KM ? I jak tam z osiagami? Sa gdzies jakies dane nt tego cuda?

Autor:  Lukasik [ 20.paź.2005 11:47:00 ]
Tytuł: 

A czy to nie bylo przypadkiem, ze silniki 2,0 20V i 2,3 20V produkowane byly od 88 do 91 roku?

Autor:  martab99 [ 20.paź.2005 11:59:01 ]
Tytuł: 

Lukasik napisał(a):
A czy to nie bylo przypadkiem, ze silniki 2,0 20V i 2,3 20V produkowane byly od 88 do 91 roku?

Było.
A tak z ciekawosci- dlaczego robili je tak krotko? Czy byly niedopracowane, nie spelnialy jakis norm, cos bylo z nimi od poczatku nie tak?

Autor:  Leo [ 20.paź.2005 12:04:22 ]
Tytuł: 

ano były w 90 (B3), Coupe - tylko nie napisali czy coupe b3 czy b4.

Autor:  Leo [ 20.paź.2005 12:06:46 ]
Tytuł: 

co do silników - po prostu weszła nowa gama - V6 , ze względu na normy spalin itp. bzdury, Audi wycofało się z rajdów no i zostały tylko silniki podporządkowane ekonomii i ekologii.

Autor:  Lukasik [ 20.paź.2005 12:23:49 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem byly to bardzo dobre silniki R5, dodatkowo z elektronicznym wtryskiem. Jak dla mnie to mogliby je do dzisiaj produkowac :)

I dlaczego 2.2t 10V nie miały elektronicznego wtrysku :(

Autor:  martab99 [ 20.paź.2005 12:23:55 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
co do silników - po prostu weszła nowa gama - V6 , ze względu na normy spalin itp. bzdury, Audi wycofało się z rajdów no i zostały tylko silniki podporządkowane ekonomii i ekologii.

Taa, takie czasy ida...
Dzis rano czytałem o nowym silniku do Golfa GT- 1,4 z dwoma sprezarkami o mocy 170 koni... :/ Jakos wole te 170 koni z moich paliwozernych i przestarzalych 2.3 niz z jakiejs nowoczesnej, full-zaawansowanej suszarki ;)

Autor:  Mauzer [ 21.paź.2005 06:08:36 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Leo napisał(a):
co do silników - po prostu weszła nowa gama - V6 , ze względu na normy spalin itp. bzdury, Audi wycofało się z rajdów no i zostały tylko silniki podporządkowane ekonomii i ekologii.

Taa, takie czasy ida...
Dzis rano czytałem o nowym silniku do Golfa GT- 1,4 z dwoma sprezarkami o mocy 170 koni... :/ Jakos wole te 170 koni z moich paliwozernych i przestarzalych 2.3 niz z jakiejs nowoczesnej, full-zaawansowanej suszarki ;)


:piwo:

ciekawe jak taki NM mruczy ;-)

Autor:  martab99 [ 21.paź.2005 06:52:43 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):


ciekawe jak taki NM mruczy ;-)


Tak samo, bo to praktycznie ten sam silnik, tez 5 garków, rozni sie jedynie pojemnoscia z tego co sie doczytałem.

Autor:  zuru [ 21.paź.2005 09:50:49 ]
Tytuł: 

Ano, kumpel ma 2.0 R5 ale 10V w 90 sedan - tez fajnie mruczy :)

Autor:  Czarek_S [ 21.paź.2005 17:27:43 ]
Tytuł: 

ja takim nawet jechałem - jedzie jak 2,0 z + w sumie bez rewelacji. W sumie to nie kumam po co go zrobili to coś podobnego jak 2,6 w V-kach z tym że tu osprzęt jest identyczny jak w 2,3 20V. Zato dźwięk jest lepszy niż z 4 cyl 2,0 ;-)

Autor:  Mauzer [ 21.paź.2005 19:48:02 ]
Tytuł: 

Czarek_S napisał(a):
ja takim nawet jechałem - jedzie jak 2,0 z + w sumie bez rewelacji. W sumie to nie kumam po co go zrobili to coś podobnego jak 2,6 w V-kach z tym że tu osprzęt jest identyczny jak w 2,3 20V. Zato dźwięk jest lepszy niż z 4 cyl 2,0 ;-)


115 a 160ps, no tak nie ma róznicy, rzeczywiście. Jakimś zajobem chyba jeździłeś, chyba że do ABY porównujesz <lol> :/

Autor:  martab99 [ 24.paź.2005 12:59:19 ]
Tytuł: 

Czy ma ktos moze informacje dotyczace 2.0 20V NM?
Wiem ze to jest 160 km, ale ile Nm ?
Jakie sa roznice w osiagach 7A Cq vs NM Cq?

Autor:  Leo [ 24.paź.2005 13:04:25 ]
Tytuł: 

200Nm @4500rpm.

różnica jest, aczkolwiek mniej więcej taka jak pomiędzy NG a ABC w tych samych budach.

Autor:  martab99 [ 24.paź.2005 13:06:40 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
200Nm @4500rpm.

różnica jest, aczkolwiek mniej więcej taka jak pomiędzy NG a ABC w tych samych budach.


Dzieki wielkie!
A ile Nm ma 7A?

Autor:  Maroonio [ 24.paź.2005 13:11:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A ile Nm ma 7A


225 chyba przy 4500 obrotów

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/