.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
Silnik 2.5 TDI - przebieg https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=24722 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | FIBA [ 06.lis.2005 11:18:44 ] |
Tytuł: | Silnik 2.5 TDI - przebieg |
Witam! Jaki przebieg jest bezpieczny na kupno Audi A6 z silnikiem 2.5 TDI 1998r. Mam zamiar takie auto kupić a takim silnikiem a słyszałem , że po ok 200.000 km siadają w tych silnikach i wałki rozrzadu i głowice. Ma ktoś jakieś doświatczenia w tym temacie ? I czy silnik o przebiegu około 220.000 (teoretycznie) jeszcze pochodzi bez napraw głowicy, rozrzadu i turbiny( ale to zalezy od użytkowania) A z tego co widze w ogłoszeniach głownie na niemieckich giełdach wszystkie auta mają powyżej 200.000 km. Co o tym sądzicie ? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam PS. Napiszcie jakie są ewentualne koszty remontów takiego silnika. I co sądzicie jeszcze na temat skrzyni Tip- Tronic ? Czy dla niej przebieg 200.000km też jest dość duży. I czy naprawdę żadko kiedy używa się w takiej skrzyni trybu ręcznej zmiany biegów, jest to tylko chyba zbędny gadżet ( no może sporadycznie) |
Autor: | barylkaq [ 06.lis.2005 14:42:29 ] |
Tytuł: | |
lepiej nie ryzykuj i poszukaj czegoś innego ... tzn. z mniejszym przebiegiem |
Autor: | BiLu [ 06.lis.2005 20:52:55 ] |
Tytuł: | |
barylkaq napisał(a): lepiej nie ryzykuj i poszukaj czegoś innego ... tzn. z mniejszym przebiegiem
idac dalej tym tokiem rozumowania najlepiej kupic toyote z salonu ![]() przebieg nie jest miarodajnym wyznacznikiem wyeksploatowania auta, tym bardziej ze nie ma wiekszego problemu z jego zmodyfikowaniem ![]() |
Autor: | Timo [ 07.lis.2005 07:36:10 ] |
Tytuł: | |
Czytajac te wszystkie wypowiedzi na temat 2.5 V6 boje sie nia jezdzic ![]() Mam wlasnie przekroczone 205tys i chyba musze rozgladac sie za czym nowszym ![]() A tak powaznie to 200tys dla silnika jesli bym dobrze eksploatowany to nic. Inna kwestia , ze jak ktos chce to moze zajezdzic taki silnik i w 100tys. Nie ma regoly. |
Autor: | Karus [ 08.lis.2005 12:11:23 ] |
Tytuł: | |
200 tys dla TDi to umiarkowany wysilek, bardziej dla zawieszenia, ale po niemczech to jakosc ujdzie (200 tys w Polsce to jest w dupe) Wszystko zalezy czy przy TDI da sie o wymiane oleju w terminie, to fajne silniki sa. Jest na formum kilku WIELKICH fanow TDI. |
Autor: | cool_gacek [ 09.lis.2005 10:50:29 ] |
Tytuł: | |
jesli jeszcze autko bylo serwisowane w Aso reguralnie to mysle ze nie powinno byc problemu z takim silnikiem oczywiscie glownie wszystko zalezy od stylu uzytkowania |
Autor: | barylkaq [ 09.lis.2005 13:46:59 ] |
Tytuł: | |
dlatego pisze, ze jak ma wydać, sądze ze ok 40 tys zł za A6 z 98r. to niech lepiej poszuka czegoś z mniejszym przebiegiem ;d Wiadomo, ze pochodzi jeszcze z 400,000 tys km lub więcej ale ja bym takiej kasy nie dał za auto z 200,000 km na liczniku. |
Autor: | Tequil [ 09.lis.2005 13:56:15 ] |
Tytuł: | |
Jesli z silnikiem wszystko OK to bierz! a napewno bedziesz zadowolony z pracy tudziez osiagow tego silniczka. Trzeba dbac o ten silniczek no i nie kazdy mechanik sie na nim zna....co innego 1.9 -gdzie pelno tego jezdzi... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Christo [ 09.lis.2005 13:56:41 ] |
Tytuł: | |
Nie ma co szukać z mniejszym przebiegiem, bo i tak nie znajdzie. Klony eksploatują diesle bez umiaru, więc przebieg 200-250 tys. w tych rocznikach to u nich normalka w autach. |
Autor: | ADAM 12 [ 09.lis.2005 14:12:33 ] |
Tytuł: | |
Wałki siadają w modelach 155 KM w modelach co mają pod 180KM nie ma tego problemu |
Autor: | jaca [ 09.lis.2005 14:17:49 ] |
Tytuł: | |
barylkaq napisał(a): dlatego pisze, ze jak ma wydać, sądze ze ok 40 tys zł za A6 z 98r. to niech lepiej poszuka czegoś z mniejszym przebiegiem ;d
Wiadomo, ze pochodzi jeszcze z 400,000 tys km lub więcej ale ja bym takiej kasy nie dał za auto z 200,000 km na liczniku. kupujesz auto tylko i wyłacznie ze wzgledu na przebieg czy na klase auta, za duzo mniej niż 40 tyś kup sobie np: Corsę będziesz miał 5 km przebiegu i jeszcze kasę na paliwo ![]() |
Autor: | spanky [ 09.lis.2005 22:20:30 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): barylkaq napisał(a): lepiej nie ryzykuj i poszukaj czegoś innego ... tzn. z mniejszym przebiegiem idac dalej tym tokiem rozumowania najlepiej kupic toyote z salonu ![]() najlepiej ta nowa D4D 177 KM..... ![]() ciekawe jak to gania...... a wracajac do tematu. wszystko zalezy jak autko bylo uzytkowane i czy wszystkie napray byly robione na bierzac......... fakt krazy opinia o wadliwosci tych silnikow (glowice,turbo,walki) ale jak widzisz sa tez i bardzo zadowoleni uzytkownicy tych samochodow. ![]() kupujac takie autko z takim przebiegiem to juz loteria albo przed kupnem zdjac czapke i poogladac co tam sie dzieje w srodku..... ![]() |
Autor: | mar.zag [ 10.lis.2005 10:54:11 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś opisywałem w któryms z postów o moich problemach z 2.5 V6 tdi.Nie chce mi sie pisa ccałej histori bo to duzo pisania ![]() Podpowiem ci,że jak juz chcesz bardzo V6 tdi to kup 99r po połowie roku były wprowadzone tam udoskonalenia co prawda nie duże,ale zawsze to coś ![]() Co do wałków to i 180ps(AKN) potrafią sie wytrzec to nie ma regóły,że tylko 150 konne się wycierają ![]() Miałem A6 i A4 V6 tdi i dużo zdążyłem się nauczyć dzieki temu ![]() Na dzien dzisiejszy jak bym miał kupywac nastepne V6 tdi o duzym przebiegu to pierwsze co robie to silnik na stół i sprawdzam wszystkie przewody ciśnienieowe,krzywki,napinacze,rolki,odmę i dekiel aluminiowy od napinacza paska 6pk bo dekiel sie wyciera i powoduje szybkie uszkodzenie napinacza(bolaczka) Zresztą nie o wszystim mozna pisac to trzeba zobaczyc gołym okiem ![]() Życze dobrego zakupu i nie bierz sobie do serca tego co napisałem np Timo trafił zajebisty egzemplarz i jest bardzo HEPY ![]() Jak dla mnie mogli by wyprodukawać A6 z silnikiem 2.5tdi R5 takim jak siedzi w nowym VW transporter lub VW tuareg 180PS zupełnie wystarcza mówię wam testowałem ostatnio ![]() MNIAM,MNIAM ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |