| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
| Silnik 2.5 TDI - przebieg https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=24722 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | FIBA [ 06.lis.2005 12:18:44 ] |
| Tytuł: | Silnik 2.5 TDI - przebieg |
Witam! Jaki przebieg jest bezpieczny na kupno Audi A6 z silnikiem 2.5 TDI 1998r. Mam zamiar takie auto kupić a takim silnikiem a słyszałem , że po ok 200.000 km siadają w tych silnikach i wałki rozrzadu i głowice. Ma ktoś jakieś doświatczenia w tym temacie ? I czy silnik o przebiegu około 220.000 (teoretycznie) jeszcze pochodzi bez napraw głowicy, rozrzadu i turbiny( ale to zalezy od użytkowania) A z tego co widze w ogłoszeniach głownie na niemieckich giełdach wszystkie auta mają powyżej 200.000 km. Co o tym sądzicie ? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam PS. Napiszcie jakie są ewentualne koszty remontów takiego silnika. I co sądzicie jeszcze na temat skrzyni Tip- Tronic ? Czy dla niej przebieg 200.000km też jest dość duży. I czy naprawdę żadko kiedy używa się w takiej skrzyni trybu ręcznej zmiany biegów, jest to tylko chyba zbędny gadżet ( no może sporadycznie) |
|
| Autor: | barylkaq [ 06.lis.2005 15:42:29 ] |
| Tytuł: | |
lepiej nie ryzykuj i poszukaj czegoś innego ... tzn. z mniejszym przebiegiem |
|
| Autor: | BiLu [ 06.lis.2005 21:52:55 ] |
| Tytuł: | |
barylkaq napisał(a): lepiej nie ryzykuj i poszukaj czegoś innego ... tzn. z mniejszym przebiegiem
idac dalej tym tokiem rozumowania najlepiej kupic toyote z salonu przebieg nie jest miarodajnym wyznacznikiem wyeksploatowania auta, tym bardziej ze nie ma wiekszego problemu z jego zmodyfikowaniem |
|
| Autor: | Timo [ 07.lis.2005 08:36:10 ] |
| Tytuł: | |
Czytajac te wszystkie wypowiedzi na temat 2.5 V6 boje sie nia jezdzic
Mam wlasnie przekroczone 205tys i chyba musze rozgladac sie za czym nowszym
A tak powaznie to 200tys dla silnika jesli bym dobrze eksploatowany to nic. Inna kwestia , ze jak ktos chce to moze zajezdzic taki silnik i w 100tys. Nie ma regoly. |
|
| Autor: | Karus [ 08.lis.2005 13:11:23 ] |
| Tytuł: | |
200 tys dla TDi to umiarkowany wysilek, bardziej dla zawieszenia, ale po niemczech to jakosc ujdzie (200 tys w Polsce to jest w dupe) Wszystko zalezy czy przy TDI da sie o wymiane oleju w terminie, to fajne silniki sa. Jest na formum kilku WIELKICH fanow TDI. |
|
| Autor: | cool_gacek [ 09.lis.2005 11:50:29 ] |
| Tytuł: | |
jesli jeszcze autko bylo serwisowane w Aso reguralnie to mysle ze nie powinno byc problemu z takim silnikiem oczywiscie glownie wszystko zalezy od stylu uzytkowania |
|
| Autor: | barylkaq [ 09.lis.2005 14:46:59 ] |
| Tytuł: | |
dlatego pisze, ze jak ma wydać, sądze ze ok 40 tys zł za A6 z 98r. to niech lepiej poszuka czegoś z mniejszym przebiegiem ;d Wiadomo, ze pochodzi jeszcze z 400,000 tys km lub więcej ale ja bym takiej kasy nie dał za auto z 200,000 km na liczniku. |
|
| Autor: | Tequil [ 09.lis.2005 14:56:15 ] |
| Tytuł: | |
Jesli z silnikiem wszystko OK to bierz! a napewno bedziesz zadowolony z pracy tudziez osiagow tego silniczka. Trzeba dbac o ten silniczek no i nie kazdy mechanik sie na nim zna....co innego 1.9 -gdzie pelno tego jezdzi...
|
|
| Autor: | Christo [ 09.lis.2005 14:56:41 ] |
| Tytuł: | |
Nie ma co szukać z mniejszym przebiegiem, bo i tak nie znajdzie. Klony eksploatują diesle bez umiaru, więc przebieg 200-250 tys. w tych rocznikach to u nich normalka w autach. |
|
| Autor: | ADAM 12 [ 09.lis.2005 15:12:33 ] |
| Tytuł: | |
Wałki siadają w modelach 155 KM w modelach co mają pod 180KM nie ma tego problemu |
|
| Autor: | jaca [ 09.lis.2005 15:17:49 ] |
| Tytuł: | |
barylkaq napisał(a): dlatego pisze, ze jak ma wydać, sądze ze ok 40 tys zł za A6 z 98r. to niech lepiej poszuka czegoś z mniejszym przebiegiem ;d
Wiadomo, ze pochodzi jeszcze z 400,000 tys km lub więcej ale ja bym takiej kasy nie dał za auto z 200,000 km na liczniku. kupujesz auto tylko i wyłacznie ze wzgledu na przebieg czy na klase auta, za duzo mniej niż 40 tyś kup sobie np: Corsę będziesz miał 5 km przebiegu i jeszcze kasę na paliwo
|
|
| Autor: | spanky [ 09.lis.2005 23:20:30 ] |
| Tytuł: | |
Bilu napisał(a): barylkaq napisał(a): lepiej nie ryzykuj i poszukaj czegoś innego ... tzn. z mniejszym przebiegiem idac dalej tym tokiem rozumowania najlepiej kupic toyote z salonu najlepiej ta nowa D4D 177 KM..... ciekawe jak to gania...... a wracajac do tematu. wszystko zalezy jak autko bylo uzytkowane i czy wszystkie napray byly robione na bierzac......... fakt krazy opinia o wadliwosci tych silnikow (glowice,turbo,walki) ale jak widzisz sa tez i bardzo zadowoleni uzytkownicy tych samochodow. kupujac takie autko z takim przebiegiem to juz loteria albo przed kupnem zdjac czapke i poogladac co tam sie dzieje w srodku..... |
|
| Autor: | mar.zag [ 10.lis.2005 11:54:11 ] |
| Tytuł: | |
Kiedyś opisywałem w któryms z postów o moich problemach z 2.5 V6 tdi.Nie chce mi sie pisa ccałej histori bo to duzo pisania Podpowiem ci,że jak juz chcesz bardzo V6 tdi to kup 99r po połowie roku były wprowadzone tam udoskonalenia co prawda nie duże,ale zawsze to coś
Co do wałków to i 180ps(AKN) potrafią sie wytrzec to nie ma regóły,że tylko 150 konne się wycierają Wina tego jest w krzywkach one powodują wycieranie sie wałków(słaby materiał)
Miałem A6 i A4 V6 tdi i dużo zdążyłem się nauczyć dzieki temu
Na dzien dzisiejszy jak bym miał kupywac nastepne V6 tdi o duzym przebiegu to pierwsze co robie to silnik na stół i sprawdzam wszystkie przewody ciśnienieowe,krzywki,napinacze,rolki,odmę i dekiel aluminiowy od napinacza paska 6pk bo dekiel sie wyciera i powoduje szybkie uszkodzenie napinacza(bolaczka) Zresztą nie o wszystim mozna pisac to trzeba zobaczyc gołym okiem Życze dobrego zakupu i nie bierz sobie do serca tego co napisałem np Timo trafił zajebisty egzemplarz i jest bardzo HEPY
Jak dla mnie mogli by wyprodukawać A6 z silnikiem 2.5tdi R5 takim jak siedzi w nowym VW transporter lub VW tuareg 180PS zupełnie wystarcza mówię wam testowałem ostatnio
MNIAM,MNIAM
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|