| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
| Zawirusowalem swojego dupowoza :)....Nowe mody zrobione https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=33188 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | wariatquattro [ 06.kwi.2006 18:35:39 ] |
| Tytuł: | Zawirusowalem swojego dupowoza :)....Nowe mody zrobione |
Dzisiaj z Lukasikiem bylismy u niedzwiadka,wgralem sobie programik MTM'u niby na 304km ,chcialem odrazu skoczyc do VTG na hamownie ale nie bylo czasu
jazda sie zmienila na super extra, teraz w piku laduje mi 1.3 1.4 bara, do 7000tys idzie jak rakieta,przy 200 km/h na szostm biegu tak przyspiesza jak przy 150 (volvo i opelek naciely sie na nas dzisiaj w drodze powrotnej,szczegolnie litwin w volvo byl strasznie zdziwony )Lukasz pewnie dopisze jakies wrazenia co ja pominalem generalnie jestem bardzo zadowolny i to chyba poczatek modow bo juz sa nowe pomysly w glowie ,po swietach ja zhamuje i zapodam wykres
|
|
| Autor: | BiLu [ 06.kwi.2006 19:23:14 ] |
| Tytuł: | |
samym programem ponad 300 psow? ja mam w piku niby 1,5 bara
|
|
| Autor: | Artur Szczepaniak [ 06.kwi.2006 20:06:58 ] |
| Tytuł: | |
a czy jest jakiś niezły wirus do mojego 1Z - 1.9 TDI - mam 66 kW jak w fabryce dali. No i ile coś takiego może kosztow żeby sie nie naciąć ... P.S. nie chce zniszczyś auta więc ile można bezpiecznie go podkręcic ? |
|
| Autor: | martab99 [ 06.kwi.2006 21:15:22 ] |
| Tytuł: | Re: Zawirusowalem swojego dupowoza :) |
wariatquattro napisał(a): to chyba poczatek modow bo juz sa nowe pomysly w glowie
,po swietach ja zhamuje i zapodam wykresHehe, widze ze jednak wirus "S" istnieje i jest nieodwracalny w skutkach...
Gratuluje, zazdroszcze i czekam na wyniki
|
|
| Autor: | maciu [ 06.kwi.2006 21:26:13 ] |
| Tytuł: | |
miałem przyjemność testować ten program jakiś czas temu... musze powiedzieć róznica w stosunku do serii jest znaczna 1.3-1.4 i jazda
tak przy okazji... co na takie podniesienie DV i WG? nie warto tam trochę namieszać? |
|
| Autor: | wariatquattro [ 09.kwi.2006 16:06:19 ] |
| Tytuł: | |
dzisiaj u nas na lotnisku pomierzylem g-tech'em 0-100km/h 5,42s sam w samochodzie 0-400m. 14,28 w dwie osoby predkosc na koncu 400m 170km/h(105mil) ale juz sprzeglo nie daje rady
|
|
| Autor: | DeS [ 09.kwi.2006 17:20:56 ] |
| Tytuł: | |
Coś za dobre te wyniki jak na S4 |
|
| Autor: | wariatquattro [ 09.kwi.2006 17:35:42 ] |
| Tytuł: | |
tak pokazalo na g-tech'u |
|
| Autor: | BiLu [ 09.kwi.2006 18:34:34 ] |
| Tytuł: | |
wariatquattro napisał(a): ale juz sprzeglo nie daje rady
![]() ile niutkow masz teoretycznie? |
|
| Autor: | wariatquattro [ 09.kwi.2006 19:01:19 ] |
| Tytuł: | |
niby 420 Bilu masz u siebie k24? |
|
| Autor: | BiLu [ 10.kwi.2006 08:27:49 ] |
| Tytuł: | |
wariatquattro napisał(a): niby 420
Bilu masz u siebie k24? u mnie tez zaczyna sie slizgac. mam k24. |
|
| Autor: | Lukasik [ 10.kwi.2006 08:30:54 ] |
| Tytuł: | |
jechalem obok kierowcy. Wrazenia calkiem pozytywne fajnie napisany program MTM, autko plynnie cisnie do przodu, nawet na 6tym biegu przy 200km/h nagniata w plecy
wg zapewnien niedzwiadka, jest to tzw program bezpieczny, czyli na niskich obrotach jest delikatny i nie obciaza silnika. Rozwija moc plynnie, bez "kopa" przy 3000-3500. tak z moich odczuc max(!) wydajnosc lapie (na 2gim biegu) troche ponizej 4tys (co nie oznacza ze nizej nie przyspiesza, na pewno lepiej niz w serii ) i ciagnie plynnie, mocno i rowno do ~6500. Tak mi sie podoba, bo przy dynamicznej jezdzie i tak bedzie sie korzystalo z zakresu 4-6+tys.
hohenester ktory siedzi u barta.w moim zdaniem jest troche bardziej agresywny, szczegolnie nizej, juz od 3tys , ale chyba max wydajnosc jest porownywalna. Troche ciezko jest to wyczuc Na trasie astra 2.0T mogla cmoknąć pompke, a volvo T5 nie wiedziało co sie dzieje jeszcze kowboj jechal lewa stroną
generalnie jestem za chipowaniem, bo spalanie przy normalnej jezdzie wcale nie wzrasta, a jednak ma sie do dyspozycji troche wiecej mocy |
|
| Autor: | Leo [ 10.kwi.2006 09:06:18 ] |
| Tytuł: | |
dobra, a teraz obstawiamy, co pierwsze padnie :] Stawiam na sprzęgło a potem skrzynię
|
|
| Autor: | Lukasik [ 10.kwi.2006 09:34:56 ] |
| Tytuł: | |
Leo napisał(a): dobra, a teraz obstawiamy, co pierwsze padnie :] Stawiam na sprzęgło a potem skrzynię
![]() sprzeglo juz do wymiany bo sie poslizguje ...sprzeglo bedzie pierwsze |
|
| Autor: | Ivo [ 10.kwi.2006 11:17:15 ] |
| Tytuł: | |
jestem laikiem w temacie ale napiszcie mi (moze byc na PW) ile caly koszt operacji kosztuje $$ |
|
| Autor: | DeS [ 17.maja.2006 20:55:48 ] |
| Tytuł: | |
No to będzie się działo....
Czekam na dalsze relacje. Napisz ile kosztował wydech
|
|
| Autor: | wariatquattro [ 17.maja.2006 21:08:31 ] |
| Tytuł: | |
niecale 300zl caly dzien z kolega robilem,oczywiscie nie z kwasowki,z czasem mam w planach zrobic DP 3cale i dalej tak jak mam 2,5 wtedy z kwasowki zrobie
EDIT: przed chwila po wlozeniu K26 odbylem pierwsze testy
zmiana jest duza,od 1,4 bara do ociecia spada do 1bar doladowania (w K24 spadalo do 0.8) ,roznica w przyspieszaniu jest duza, zaczyna ladowac od 3000tys/obr (K24 od 2500 obr ladowalo) teraz szybciej sie w obroty wkrec,w sobote dalsze testy
mam jeszcze jedna K26 i w poniedzialek wioze zrobic hybryde K24/26 tylko do konca nie wiem jak to zrobic moja goraca strona a zimna z K26 lub odwrotnie
|
|
| Autor: | jupo [ 03.sie.2006 19:30:08 ] |
| Tytuł: | No Bardzo Nieźle |
No powiem Ci że ładnie ci śmiga jak na 2.2T.Ja mam S4 2.7T z programem 315KM i mam prawie identyczny filmik od 0-100 i porównywałem go z twoim też do 140km/h to idzie prawie tak samo (różnice najwyżej ok. 0,3s).Także wierzę że masz te osiągi.Kto ci robił silnik i skąd bierzesz turbiny?Ja też mam ochotę jeszcze zwiększyć moc. Pozdro |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|