.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

jak sie obkrecic??
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=33534
Strona 1 z 2

Autor:  ManiekDzg69 [ 11.kwi.2006 12:19:19 ]
Tytuł:  jak sie obkrecic??

witam mam male pytanko od jakiegos czasu mam audi 80 avant 2.6 quattro i nie wiem jak sie nia obkrecic, probowalem na piasku i nie da rady wynosi przod, czy trzeba zalaczyc blokade tylnego mostu??

Autor:  Kirdan_ [ 11.kwi.2006 12:30:08 ]
Tytuł: 

Da rade ale najpierw da rade do Newbie i sie przywitać :!: I to migiem tam gnaj chłopie bo to forum nie jest przyjaźnie nastawione dla tych co mają AKP w D***i i wchodza tu tylko po to by sie zapytać o jedną rzecz :(:

Autor:  ManiekDzg69 [ 11.kwi.2006 12:47:49 ]
Tytuł: 

Kirdan_ napisał(a):
Da rade ale najpierw da rade do Newbie i sie przywitać :!: I to migiem tam gnaj chłopie bo to forum nie jest przyjaźnie nastawione dla tych co mają AKP w D***i i wchodza tu tylko po to by sie zapytać o jedną rzecz :(:

nie no cos ty ja tu bede czesto zagladal:)) juz sie przywitalem ze wszystkimi...to powiedz mi jak sie obkrecic bo chcialbym sprobowac bo tez wiem ze sie da:)

Autor:  Simpson [ 11.kwi.2006 12:52:38 ]
Tytuł: 

Możesz spróbowac na skręconych kołach strzelić ze sprzęgła.

PS. jak będziesz sprzedawał autko to daj znać, będe wiedział którego unikać.

Autor:  piotr1602 [ 11.kwi.2006 12:58:34 ]
Tytuł: 

pewnie za nie dlugo przeguby do wymiany beda :diabel:

Autor:  Vanderlei [ 11.kwi.2006 12:58:38 ]
Tytuł: 

Po prostu rusz na tym piasku :peace: (na asfalcie tez sie da bez problemu) na jedynce, tak nie za wysoko - do 2-2,5tysiaków, zostaw sobie miejsce, skrętna maksa (poczujesz, ze przód zaczyna ci wypadać - chrobotanie opon ;) i wtedy bez użycia sprzęgła peczesz z 2-5 tys. w górę inajpiew masz duży łuk, potem jak przód pociągnie w stronę skrętu kręcisz się już jak ciołek w miejscu... Na czystym asfalcie większza prędkość, obroty no i sprzęgło, ale to niezdrowo dla auta. Najlepsze do takiej zabawy są parkingi/placyki z kostką (przerwy w podłożu), na pełnym asfalcie na prawdę szkoda auta i wszystkiego w nim. Lepiej zrób sobie trasę w lasku, jedynie tuleje i łączniki powybijasz :peace:

Autor:  Simpson [ 11.kwi.2006 13:00:49 ]
Tytuł: 

Najlepsza do tego celu by była chyba mokra koska brukowa albo coś podobnie mało przyczepnego :P

Autor:  piotr1602 [ 11.kwi.2006 13:03:40 ]
Tytuł: 

a najbardziej nie szkodliwe dla podzespolow lod :peace:

Autor:  Vanderlei [ 11.kwi.2006 13:04:31 ]
Tytuł: 

Kurcze, ale na mokrej to już BMW 126xi zrobisz bączka ;) proponuje dać temat na ogólny, bo z technikaliami to już wyjechaliśmy ;)

Autor:  Simpson [ 11.kwi.2006 13:04:55 ]
Tytuł: 

piotr1602 napisał(a):
a najbardziej nie szkodliwe dla podzespolow lod :peace:

Nie mieszajmy zabawy na lodzie do próby kręcenia sie na asfalcie/piachu.

Autor:  Mauzer [ 11.kwi.2006 13:05:25 ]
Tytuł: 

chciałbym widzieć jak się obraca ABC na suchym asfalcie :okulary2:

Autor:  Simpson [ 11.kwi.2006 13:06:35 ]
Tytuł: 

Vanderlei napisał(a):
proponuje dać temat na ogólny, bo z technikaliami to już wyjechaliśmy ;)

Przeniesione :peace:

Autor:  Vanderlei [ 11.kwi.2006 13:18:05 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
chciałbym widzieć jak się obraca ABC na suchym asfalcie :okulary2:


zapraszam na plac automobila śląskiego to zobaczysz nie tylko bączki ;)
wystarczy trochę koordynacji ruchowej, a każdym autem RWD i AWD da się bąki kręcić.
P.S. (znów zaczyna się walka/dyskryminacja o 24 KM :) rzygać się chce...)

Autor:  kelix [ 11.kwi.2006 16:00:13 ]
Tytuł: 

24KM na mokrym bruku kręci się jak BMW ze szperą, a mając łyse opony z tyłu na mokrym asfalcie można zostać królem driftu. i nie przesadzam :peace: :peace: :peace:

Autor:  Mauzer [ 11.kwi.2006 16:11:09 ]
Tytuł: 

Vanderlei napisał(a):
P.S. (znów zaczyna się walka/dyskryminacja o 24 KM :) rzygać się chce...)


jeśli już tak myslisz to nie o PS a o Nm i nie wiem skąd 24, może 124 ;-)

wogóle wątek po ch..u :/

Autor:  Vanderlei [ 11.kwi.2006 17:27:20 ]
Tytuł: 

Mauzer: pisząc o 24KM, miałem na myśli nieustającą na forum wojnę/batalię pomiędzy 2,6 a 2,8, która przyprawia o mdłości.... 24KM lub 25 Nm, jak kto woli - przy KJS'ach, czy normalnym lataniu po rondach (czy 'bączkach' nie ma KOMPLETNIE żadnego wpływu i znaczenia - liczy się, jak kto posługuje się jednym lub drugim silnikiem (miałem wcześniej ABY po spooorych przeróbkach, stąd mnie ta różnica po prostu śmieszy) - sama różnica w ogumieniu potrafi dać większe różnice nia ta ooogromnie wielka różnica mocy :diabel: . A 124Nm? wcale nie miałem na myśli porównywania do innego silnika :peace: poza tym, skończmy odgrzewanie starego kotleta (na dodatek zimnego, którego już nikt chyba nie chce wąchać ;) )

Jednym słowem - ABC też potrafi się obracać :):

Autor:  maciu [ 12.kwi.2006 09:53:27 ]
Tytuł: 

Vanderlei napisał(a):
Mauzer napisał(a):
chciałbym widzieć jak się obraca ABC na suchym asfalcie :okulary2:


zapraszam na plac automobila śląskiego to zobaczysz nie tylko bączki ;)
wystarczy trochę koordynacji ruchowej, a każdym autem RWD i AWD da się bąki kręcić.
P.S. (znów zaczyna się walka/dyskryminacja o 24 KM :) rzygać się chce...)


poprosze o filmik jak quattrówka < 200KM kręczki bączki
na suchym asfalcie :P

Autor:  Vanderlei [ 12.kwi.2006 14:10:49 ]
Tytuł: 

wystarczą średnio stare opony, i nie ma żadnego problemu - czy ABY żeby zrobić bączka szarpiesz z 6000obr? nie sądzę ;) wystarczy o wiele mniej - ale co prawda, na nowych oponach, to i z aby musiałbyś zrobić parę prób, żeby się udało - ale chyba oczywiste jest, że na robienie kółek na asfalcie nie szukasz zmytego przy temp. 30C, tylko tam gdzie jest jakiś piasek, lub coś, co może to ułatwić - nie wiem czy jest gdzieś taki niełom, co by na nowych oponach, na czystym, lepkim asfalcie nawet ABY chciał kręcić kółka dla jakiegoś filmiku - no, chyba że ma w cholerę kasy na sprzęgło, zawiechę, przeguby, opony...... ale taki przypadek to chyba jeszcze rzadsza przypadłość, niż widok ABC w bujajce ;)
Po za tym - post jest "JAK się OBKRĘCIĆ, " nie obkręcać na zawołanie, i płacić słono za to, żeby komuś filmik postawic :peace:

Autor:  maciu [ 12.kwi.2006 14:15:54 ]
Tytuł: 

pytanie było retoryczne wiedziałem że nic z tego nie będzie...
już sie zaczyna że opony muszą byc łyse, że piasek, że tak na prawde
to nikomu sie nie chce itp itd :P

po prostu nie jest to wykonalne... na suchym strzelając ze sprzęgła nawet
z 6000 nie zerwiesz mając ponad 200 koni...

PS ABY był tylko w S2 :D

Autor:  Vanderlei [ 12.kwi.2006 14:31:22 ]
Tytuł: 

P.S. tak się składa, że od '97 do '99 byłem członkiem śląskiego AMK, jeździłem wówczas na KJS'ach S2'ką, robioną oczywiście u Leszka, którą doskonale pamięta, i nie miała wcale 200 koni :diabel:

A co do obkręcania...... czy to aż tak trudno pojechać autem 20/h, zrobić ostry skręt, aż auto zaczniesz szurać prodem, i wtedy tylko wcisnąć gaz? Bez przesady.... :( czy do tego trzeba filmiku? żeby cieszyć się, że jakiś idiota dał się zaszczuc, zjechał gumy, żeby pokazać jakiś filmik z aparatu? za stary na to jestem. Każdy kto tylko choć raz spróbował, wie, że nie ma z tym żadnego problemu. A kto strzela ze sprzęgła na pełnym skręcie z miejsca na asfalcie?... nie chce używać wulgarnych słow ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/