.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

Zakupiłem samochodzik
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=33874
Strona 1 z 2

Autor:  s-a-m [ 15.kwi.2006 22:26:33 ]
Tytuł:  Zakupiłem samochodzik

Nareszcie zakupiłem moją srebną strzałę...zdjęcia na samym dole... ;-)

Autor:  quattros [ 15.kwi.2006 22:54:01 ]
Tytuł: 

Nie kupuj 1,6 bo jest za słaby, szukaj 1.8T 1,5-2l wiecej pali ale masz pełną przyjemność z jazdy

Autor:  elPablito [ 16.kwi.2006 06:05:30 ]
Tytuł: 

zdecydowanie sie zgadzam z przedmowca - 1.6 to troche za malo, aby docenic zalety tego auta - ja jezdze 1.8 bez turbiny i niby wszystko jest ok. ale jednak turbodziura do 3000 obrotow jest czasem wrzodem na tylku :diabel: . Kup auto z turbina, jest oszczedniejsze w spalaniu no i przyjemnosc wieksza....

Autor:  Pikuś [ 16.kwi.2006 06:25:09 ]
Tytuł: 

elPablito napisał(a):
zdecydowanie sie zgadzam z przedmowca - 1.6 to troche za malo, aby docenic zalety tego auta - ja jezdze 1.8 bez turbiny i niby wszystko jest ok. ale jednak turbodziura do 3000 obrotow jest czasem wrzodem na tylku :diabel: . Kup auto z turbina, jest oszczedniejsze w spalaniu no i przyjemnosc wieksza....


Piszesz ze masz 1,8 bez turbo , a zaraz piszesz o turbo dziurze. Czegos tu nie kumam. Mozesz wyjasnic?
Tak jak pisza koledzy poszukaj 1,8 T

Autor:  Baskecior [ 16.kwi.2006 06:26:59 ]
Tytuł: 

S-a-m, Szukaj 1,8 T jeśli musi być benzynka.

Autor:  s-a-m [ 16.kwi.2006 07:48:16 ]
Tytuł: 

Tylko i wyłącznie 1.6...opłaty kosztują i w grę wchodzi tylko tn silnik... ;)

Autor:  (A)rturo [ 16.kwi.2006 08:29:44 ]
Tytuł: 

s-a-m oplaty?
prciesz w wiekszosci firm ubezpieczeniowych jest ta sama stawka za 1.6 i 1.8
a jak jest roznica to moze z 50zl
1.6 to padaka - lepiej juz kup malucha :)

Autor:  elPablito [ 17.kwi.2006 08:09:35 ]
Tytuł: 

Pikuś - myslalem, ze turbodziure posuadaja auta bez turbiny, przy niskich obrotach (w zaleznosci od auta). Moze sie zle wyrazilem, jak tak, to wdepczcie mnie w ziemie (na nauke nigdy nie jest za pozno). U mnie objawia sie to pewna "mulowatoscia" auta do 3000 RPN, a nastepnie wcisnieciem w fotel powyzej - sadzielem, ze to sie nazywa turbodziura - w koncu turbina wspomaga silnik w tych niskich zakresach, powyzej charakterystyki silnikow 1.8 i 1.8T sa pewnie bardzo podobne....

Autor:  Baskecior [ 17.kwi.2006 08:10:51 ]
Tytuł: 

s-a-m napisał(a):
Tylko i wyłącznie 1.6...opłaty kosztują i w grę wchodzi tylko tn silnik... ;)

Mylisz sie kolego, roznicey pomiedzy 1,6 a nawet 1,9 nie ma zadnej, bierz 1,8 T, bo poźniej bedziesz zalował.... ;)

Autor:  hektor [ 17.kwi.2006 08:46:06 ]
Tytuł: 

elPablito napisał(a):
Pikuś - myslalem, ze turbodziure posuadaja auta bez turbiny, przy niskich obrotach (w zaleznosci od auta). Moze sie zle wyrazilem, jak tak, to wdepczcie mnie w ziemie (na nauke nigdy nie jest za pozno). U mnie objawia sie to pewna "mulowatoscia" auta do 3000 RPN, a nastepnie wcisnieciem w fotel powyzej - sadzielem, ze to sie nazywa turbodziura - w koncu turbina wspomaga silnik w tych niskich zakresach, powyzej charakterystyki silnikow 1.8 i 1.8T sa pewnie bardzo podobne....


Bez urazy, ale po co zabierasz sie do udzielania rad skoro nie masz elementarnej wiedzy w tym zakresie. Moze lepiej byloby najpierw poczytac troche i czegos sie dowiedziec przed zabraniem glosu. Wlasnie w ten sposób powstaja mylne, obiegowe opinie. Ktos cos palnie, kolejny podobny podchwyci, przekreci i pusci dalej. A reszta powoluje sie "opinie w necie" i plotka zaczyna zyc wlasnym zyciem ...

Autor:  Baskecior [ 17.kwi.2006 09:20:16 ]
Tytuł: 

elPablito napisał(a):
Pikuś - myslalem, ze turbodziure posuadaja auta bez turbiny, przy niskich obrotach (w zaleznosci od auta). Moze sie zle wyrazilem, jak tak, to wdepczcie mnie w ziemie (na nauke nigdy nie jest za pozno). U mnie objawia sie to pewna "mulowatoscia" auta do 3000 RPN, a nastepnie wcisnieciem w fotel powyzej - sadzielem, ze to sie nazywa turbodziura - w koncu turbina wspomaga silnik w tych niskich zakresach, powyzej charakterystyki silnikow 1.8 i 1.8T sa pewnie bardzo podobne....

Mylisz sie i to bardzo. Poczytaj trochę na temat turbosprężarek, zasady działania, turbodziury etc.
To co piszesz to przemyslenia zupełnie rozmijające się z rzeczywistością.

Autor:  Artus [ 17.kwi.2006 19:16:23 ]
Tytuł:  1,9 tdi 2000r

Ja mam pytanko (od razu na poczatku) nosze sie z zamiarem kupna takiego autka A3 1,9 tdi 2000-2002 . co sadzicie o tej wersji?? czy moze z jakims innym silnikiem?? na co mam zwrócic szczególną uwagę przy kupnie takiego auta ????

Autor:  s-a-m [ 10.cze.2006 15:50:29 ]
Tytuł: 

Po 2 miesiącach poszukiwań nareszcie zakupiłem cztery kółka... ;-)

Audi A3 1,8 Turbo (150KM) rok 1998

- wsp. kierownicy
- ABS
- el. szyby
- el. lusterka (składane)
- alarm
- immobiliser
- centr. zamek
- klimatronic
- radio z CD
- poduszki: - szt. 4
- halogeny
- alufelgi

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  rafala6 [ 10.cze.2006 16:34:24 ]
Tytuł: 

Gratulacje jedyny słuszny motor :D jeśli chodzi o benzynke. :peace:

Autor:  s-a-m [ 10.cze.2006 16:36:47 ]
Tytuł: 

Podziękował podziękował... ;-)

Autor:  spanky [ 10.cze.2006 20:24:02 ]
Tytuł: 

ładny ...... szkoda ze benzyna .. ale wazne ze jest "T" ... :diabel:

Autor:  quattros [ 10.cze.2006 22:46:39 ]
Tytuł: 

Spoko furka i dobrze że benzynka z turbinką

Autor:  oliwer78 [ 11.cze.2006 00:55:55 ]
Tytuł: 

ladny :)

Autor:  yooo25 [ 11.cze.2006 02:14:08 ]
Tytuł: 

autko piekne ale szkoda że nie quattro :|

Autor:  s-a-m [ 11.cze.2006 08:35:41 ]
Tytuł: 

Może mogło być lepsze ale na samym początku planowałem 1.6 więc i tak jest dobrze... ;-)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/