.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
Powitanie https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=4810 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Dejwid [ 12.maja.2004 18:49:44 ] |
Tytuł: | Powitanie |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 12.maja.2004 19:25:05 ] |
Tytuł: | |
HELLO Pokaz fotki autka |
Autor: | Dejwid [ 12.maja.2004 20:42:12 ] |
Tytuł: | |
Cóż z fotkami mogą być problemy z prozaicznej przyczyny- braku cyfrówki ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 12.maja.2004 20:57:47 ] |
Tytuł: | |
nie radzil bym mieszac tych kolorow ![]() |
Autor: | Dejwid [ 12.maja.2004 21:38:48 ] |
Tytuł: | |
NIe, a to dlaczego? Pogryzą się ![]() |
Autor: | BiLu [ 12.maja.2004 22:16:29 ] |
Tytuł: | |
jesli chcesz zrobic czerwony kolor z jakims ciemniejszym proponuje cieniowanie w kolorze bordo: http://www.rezacze.pl/zloty/lza/imagepages/ats32.html |
Autor: | jmm [ 12.maja.2004 22:24:15 ] |
Tytuł: | |
HM no moim zdaniem takie polaczenie nie wygladaja ladnie, lepiej caleo go na czarno poamluj, albo jakis mniej rzucajacy sie w oczy kolor od spodu, np ciemna czerwien |
Autor: | Dejwid [ 12.maja.2004 22:46:54 ] |
Tytuł: | |
jmm chyba masz faktycznie rację, trochę pokombinowałem w photo shopie i szczerze nie najlepiej to wszystko wygląda. ![]() |
Autor: | jmm [ 13.maja.2004 07:15:00 ] |
Tytuł: | |
a nie powinno byc po rowno na wszystkich i ok 12 ![]() |
Autor: | Dejwid [ 13.maja.2004 11:25:28 ] |
Tytuł: | |
Według książki H.R. Ezolda pt."Audi 80" wielkość ciśnienia sprężania powinna się mieścić w granicach 1-1,3MPa. Graniczne zużycie zaś 0,75MPa. Różnica w ciśnieniu pomiędzy cylindrami może wynosić nie więcej niż 0,3MPa. Oczywiście idealnie już nie jest, ale jeszcze trochę nią pośmigam z wizją remontu lub wymiany silnika w niedalekiej przyszłości. Może jednak nie warto remontowac tylko lepiej opłaca się wymienić cały motor? ![]() |
Autor: | Dejwid [ 13.maja.2004 12:04:58 ] |
Tytuł: | |
Billu naprawdę niezła audiczka ![]() |
Autor: | jmm [ 13.maja.2004 14:31:25 ] |
Tytuł: | |
Lepiej caly silnik wymienic, ja probowalem remontowac i jest gorzej niz bylo ![]() |
Autor: | Dantez [ 13.maja.2004 14:42:59 ] |
Tytuł: | |
A ja radze remontowac ale nie samemu tylko w jakims zakladzie i na oryginalnych czesciach. Pozdrawiam!! |
Autor: | Dejwid [ 13.maja.2004 21:41:13 ] |
Tytuł: | |
Remont na oryginalnych gratach pewnie do tanich nie należy, ale kupując używany silniczek skąd mam mieć 100% pewność, że czy aby na pewno będzie wiele lepszy od dziś posiadanego. Swego czasu robiłem górę w golfie+ pierścienie i panewki i koszt w cale nie był znowu taki wysoki. Chociaż faktycznie perspektywa remontu w niedalekiej przyszłości nie jest rzeczą zbyt optymistyczną. |
Autor: | jmm [ 13.maja.2004 21:51:59 ] |
Tytuł: | |
NO tez sie troche tego boje, lae moj kumpel ma szrot, wiec nie ma problemu ze sprawnoscia ![]() |
Autor: | Dejwid [ 13.maja.2004 22:31:49 ] |
Tytuł: | |
Tak myślę, że gdybym już miał zmieniać silnik to na jakiś większy bo te 1,6 to trochę małego ma kopa. Właśnie czy ciężko jest przerzucić inny silnik do mojej budy? |
Autor: | jmm [ 14.maja.2004 08:32:48 ] |
Tytuł: | |
Z 1,8 90KM (Audi Coiupe) na gazniku nie powinienes miec problemow, z 1,8 wtryskowymi, to juz troche wiecej dlubaniny, no a 5 cylindrowki, to trzeba jeszcze wozek pod silnik zmieniac i cale przednie zawieszenie |
Autor: | Dejwid [ 14.maja.2004 12:21:25 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za info bardzo mi pomogłeś, ale puki co na dzień dzisiejszy czekam na nowiutki gaźniczek Pierburg 1B3. Wygrzebałem taki na niemieckim EBAYU za śmieszne pieniądze. Lepiej nie zapeszam, bo jeszcze z tego nic nie wyjdzie. Na razie jestem dobrej myśli. ![]() |
Autor: | Dejwid [ 14.maja.2004 12:25:58 ] |
Tytuł: | |
O to link do niego gdybyś chciał czasem na niego rzycić okiem ![]() |
Autor: | Dantez [ 14.maja.2004 12:42:34 ] |
Tytuł: | |
Ja musze narazie do 1,3 skolowac zeby jakos miedzyczasie sie toczyc ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |