.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
do posiadaczy A4 https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=504 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jacek [ 07.wrz.2003 19:34:45 ] |
Tytuł: | do posiadaczy A4 |
Przyznam, że trochę podkręcił mnie temat kupna samochodu przez ojca i zacząłem zastanawiać się nad wymianą mojej b-3 na A4. W związku z tym mam pytanko do posiadaczy lub znających temat A4. Chodzi mi o to ile taki cacko może kosztować /rocznik plus - minus '97/, jaki motor do "opanowanej" jazdy /dobrze jakby był LPG/ i jakie są typowe usterki dla tego modelu i jakie są ceny części bo jak do tej pory na wygórowany cennik do b-3 nie narzekam. Z góry dzięki za dobre rady i uwagi. _________________ |
Autor: | Norbik [ 07.wrz.2003 20:48:39 ] |
Tytuł: | |
97 w dobrym stanie na benzynie to chyba kolo 40k trzeba zaplacic choc moge sie mylic. Polecam tdi 110KM mało pali jak na taki samochod brykam na baku 1k km w "cyklu mieszanym" a gaz to dobry jest ale w kuchence a nie samochodzie :twisted: Ja jezdze A4 4 lata i nie narzekam siada wiadomo zawieszenie z przodu i jest co wymieniac po 4 wahacze + koncowka drazka i łaczniki stabilizatora. Wiec jak sie robi na raty to zawsze jest co zmieniac ![]() ![]() Z czesciami urzywanymi robi sie coraz lepiej lata robia swoje a w ASO to chyba wszysko jedno czy B-3 czy A4 zawsze drogo |
Autor: | jacek [ 07.wrz.2003 20:52:54 ] |
Tytuł: | |
ostatnio na tym forum czytałem, że są jakieś problemy z tdi - chodziło z tego co pamiętam o jakiś klin na kole zębatym czy coś w tym stylu |
Autor: | Norbik [ 07.wrz.2003 22:36:03 ] |
Tytuł: | |
Tez to czytalem ale to chyba jakis kosmos bo znam duzo osob co jezdza 1z silnikiem i to go niezle katuja i nic sie nie dzieje. Nawet jezdza na chipach i tez jest ok wiec moze ktos mial pecha lub ktos meczyl silnik. Pomimo ze disel jest zkonstrulowany do niskich obrotow to za niskie tez mu szkodza , jak sie schodzi ponizej 1000 to czuc szarpania a to moze doprowadzic do oberwania rozrzadu jezeli mowimy o samochodach 97 to nie bedzie to silnik 1z a tam jest chyba inaczej juz to rozwiazane |
Autor: | michu [ 08.wrz.2003 00:34:25 ] |
Tytuł: | |
witam, dzikujemy koledze Norbik za bezcenny wklad w rozwoj polskiego gazownictwa w kuchni! ja osobiscie pozwole sobie polecic 1.8 T z gazem ofkors, bo odejscie ma takie, ze koledzy od gnojowki nie maja czego szukac.... ![]() zawiecha oczywiscie jest do dupy (choc w sumie ja mam juz 98 tkm i tylko jeden wahacz walnal - i to na gwarancji) jesli zas chodzi o koszty - wierz mi kolego, poczujesz roznice jak cholera! ja mialem b4 a teraz mam a4 - i np. taki rozrzad, aby go zrobic trzeba rozebrac caly przod. wiec teraz za robocizne (i to nie w ASO) place 2x to co za calosc w b4. inne rzeczy tez - np. zarowka od postoju w b4- ca. 4 - 5 zeta, w moim a4 - 30 zeta.... no comments. oczywiscie, mozna sporzyc, szukac jakis zamiennikow, itp. ale jak masz taka fure to nie chce sie pchac jakichs syfow... (przynajmniej mi sie nie chce) bo jak slysze o gosciu, co ma rs4 i cieszy sie bo zauwazyl, ze klocki od seata pasuja to mnie krew zalewa. pozdrawiam. |
Autor: | Norbik [ 08.wrz.2003 07:22:22 ] |
Tytuł: | |
michu napisał(a): witam, dzikujemy koledze Norbik za bezcenny wklad w rozwoj polskiego gazownictwa w kuchni! ja osobiscie pozwole sobie polecic 1.8 T z gazem ofkors, bo odejscie ma takie, ze koledzy od gnojowki nie maja czego szukac.... ![]() O odejsciach i gazach to długa dyskusja mnie tylko ciekawi co bedzie z kolegami gazownikami jak zrobia 2,50 za litr jak wtedy wyjdzie ekonomika i michu napisał(a): np. zarowka od postoju w b4- ca. 4 - 5 zeta, w moim a4 - 30 zeta....
no comments. Przeciez to zwykla zarówka calo -szklana 5W wiec 30zł :shock: to chyba ze złotymi koncowkami |
Autor: | michu [ 08.wrz.2003 08:40:28 ] |
Tytuł: | |
jak bedzie 2.5 za litr to bede sie martwil. na razie jest 1.5 ![]() a co do zarowki to sprawdz w ASO.... |
Autor: | maudi90 [ 08.wrz.2003 09:08:43 ] |
Tytuł: | |
michu napisał(a): ...
jesli zas chodzi o koszty - wierz mi kolego, poczujesz roznice jak cholera! ja mialem b4 a teraz mam a4 - i np. taki rozrzad, aby go zrobic trzeba rozebrac caly przod... hmm, w niektorych b3 tez trzeba caly przod do rozrzadu rozbierac... |
Autor: | Norbik [ 08.wrz.2003 09:44:19 ] |
Tytuł: | |
michu napisał(a): a co do zarowki to sprawdz w ASO....
W ASO to wszysko jest mozliwe oni jak znajda jelenia co wyda 100k na samochod to wiedza z kim maja do czynienia i łoja jak moga na radiach 100% morzy na zarówkach, pokrowcach itd... Ale trzeba miec zdrowy rozsadek i jak proponuja zarówke za 30zł dostepna na kazdej stacji paliw za 1zł to trzeba odrazu ich od debili wyzwac no chyba ze ktos lubi zgrywać biznesmena i miec czyste rece.A zarówka ta za 30 zł z ASO swieci identycznie jak ta za 1zł . Inny przyklad filtry filtr oleju w ASO boscha z emblematem Audi kosztuje 2x wiecej niz ten sam filtr bez emblematow Audi . |
Autor: | mq [ 08.wrz.2003 10:24:18 ] |
Tytuł: | |
Norbik napisał(a): Inny przyklad filtry filtr oleju w ASO boscha z emblematem Audi kosztuje 2x wiecej niz ten sam filtr bez emblematow Audi .
a masz 100% pewnosci ze to ten sam filtr, czy tak sobie tylko napisales ![]() Od dawna znany fakt ze czesci oryginalne sa lepsze od jakis zamiennikow po 1zl ![]() |
Autor: | Rogal [ 08.wrz.2003 13:38:33 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): Norbik napisał(a): Inny przyklad filtry filtr oleju w ASO boscha z emblematem Audi kosztuje 2x wiecej niz ten sam filtr bez emblematow Audi . a masz 100% pewnosci ze to ten sam filtr, czy tak sobie tylko napisales ![]() Od dawna znany fakt ze czesci oryginalne sa lepsze od jakis zamiennikow po 1zl ![]() Ale on nie pisał o zamienniku tylko o filtrze boscha bez znaczka audi. Przykład: oryginalnie miałem filtr paliwa Knechta a pod napisem knecht był wytłoczony audi. W intercarsie kupiłem dokładnie taki sam filtr knechta tylko bez napisu audi. |
Autor: | Rogal [ 08.wrz.2003 13:40:37 ] |
Tytuł: | |
michu napisał(a): ja osobiscie pozwole sobie polecic 1.8 T z gazem ofkors, bo odejscie ma takie, ze koledzy od gnojowki nie maja czego szukac....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Rogal [ 08.wrz.2003 13:50:15 ] |
Tytuł: | |
Generalnie ja bym szukał C4-A6. Można ją kupic w podobnej cenie jak A4 tylko będzie troszkę starsza. Ale za to szukał bym z silnikiem TDi. Zawieszenie A6 w budzie C4 bije na głowę zawieche w B4 czy A4. Do tego montowane silniki 2.5TDI rzędowe piątki są nie do zjechania, turbiny KKK długowiecze ( w przeciwieństwie do garreta) itp. Pozdrawiam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |