.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

do posiadaczy A4
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=504
Strona 1 z 1

Autor:  jacek [ 07.wrz.2003 19:34:45 ]
Tytuł:  do posiadaczy A4

Przyznam, że trochę podkręcił mnie temat kupna samochodu przez ojca i zacząłem zastanawiać się nad wymianą mojej b-3 na A4.
W związku z tym mam pytanko do posiadaczy lub znających temat A4.
Chodzi mi o to ile taki cacko może kosztować /rocznik plus - minus '97/, jaki motor do "opanowanej" jazdy /dobrze jakby był LPG/ i jakie są typowe usterki dla tego modelu i jakie są ceny części bo jak do tej pory na wygórowany cennik do b-3 nie narzekam.
Z góry dzięki za dobre rady i uwagi.
_________________

Autor:  Norbik [ 07.wrz.2003 20:48:39 ]
Tytuł: 

97 w dobrym stanie na benzynie to chyba kolo 40k trzeba zaplacic choc moge sie mylic. Polecam tdi 110KM mało pali jak na taki samochod brykam na baku 1k km w "cyklu mieszanym" a gaz to dobry jest ale w kuchence a nie samochodzie :twisted:

Ja jezdze A4 4 lata i nie narzekam siada wiadomo zawieszenie z przodu i jest co wymieniac po 4 wahacze + koncowka drazka i łaczniki stabilizatora.
Wiec jak sie robi na raty to zawsze jest co zmieniac :) ale sie ma "wirtualne zawieszenie" i nie zaleznie od skrecenia koła zawsze opona przylega cała powierzchnia :lol:
Z czesciami urzywanymi robi sie coraz lepiej lata robia swoje a w ASO to chyba wszysko jedno czy B-3 czy A4 zawsze drogo

Autor:  jacek [ 07.wrz.2003 20:52:54 ]
Tytuł: 

ostatnio na tym forum czytałem, że są jakieś problemy z tdi - chodziło z tego co pamiętam o jakiś klin na kole zębatym czy coś w tym stylu

Autor:  Norbik [ 07.wrz.2003 22:36:03 ]
Tytuł: 

Tez to czytalem ale to chyba jakis kosmos bo znam duzo osob co jezdza 1z silnikiem i to go niezle katuja i nic sie nie dzieje.
Nawet jezdza na chipach i tez jest ok wiec moze ktos mial pecha lub ktos meczyl silnik.
Pomimo ze disel jest zkonstrulowany do niskich obrotow to za niskie tez mu szkodza , jak sie schodzi ponizej 1000 to czuc szarpania a to moze doprowadzic do oberwania rozrzadu
jezeli mowimy o samochodach 97 to nie bedzie to silnik 1z a tam jest chyba inaczej juz to rozwiazane

Autor:  michu [ 08.wrz.2003 00:34:25 ]
Tytuł: 

witam,
dzikujemy koledze Norbik za bezcenny wklad w rozwoj polskiego gazownictwa w kuchni!

ja osobiscie pozwole sobie polecic 1.8 T z gazem ofkors, bo odejscie ma takie, ze koledzy od gnojowki nie maja czego szukac.... ;-)

zawiecha oczywiscie jest do dupy (choc w sumie ja mam juz 98 tkm i tylko jeden wahacz walnal - i to na gwarancji)

jesli zas chodzi o koszty - wierz mi kolego, poczujesz roznice jak cholera!
ja mialem b4 a teraz mam a4 - i np. taki rozrzad, aby go zrobic trzeba rozebrac caly przod. wiec teraz za robocizne (i to nie w ASO) place 2x to co za calosc w b4. inne rzeczy tez - np. zarowka od postoju w b4- ca. 4 - 5 zeta, w moim a4 - 30 zeta....
no comments.

oczywiscie, mozna sporzyc, szukac jakis zamiennikow, itp. ale jak masz taka fure to nie chce sie pchac jakichs syfow... (przynajmniej mi sie nie chce)
bo jak slysze o gosciu, co ma rs4 i cieszy sie bo zauwazyl, ze klocki od seata pasuja to mnie krew zalewa.

pozdrawiam.

Autor:  Norbik [ 08.wrz.2003 07:22:22 ]
Tytuł: 

michu napisał(a):
witam,
dzikujemy koledze Norbik za bezcenny wklad w rozwoj polskiego gazownictwa w kuchni!

ja osobiscie pozwole sobie polecic 1.8 T z gazem ofkors, bo odejscie ma takie, ze koledzy od gnojowki nie maja czego szukac.... ;-).


O odejsciach i gazach to długa dyskusja mnie tylko ciekawi co bedzie z kolegami gazownikami jak zrobia 2,50 za litr jak wtedy wyjdzie ekonomika

i
michu napisał(a):
np. zarowka od postoju w b4- ca. 4 - 5 zeta, w moim a4 - 30 zeta....
no comments.

Przeciez to zwykla zarówka calo -szklana 5W wiec 30zł :shock: to chyba ze złotymi koncowkami

Autor:  michu [ 08.wrz.2003 08:40:28 ]
Tytuł: 

jak bedzie 2.5 za litr to bede sie martwil. na razie jest 1.5 :lol:
a co do zarowki to sprawdz w ASO....

Autor:  maudi90 [ 08.wrz.2003 09:08:43 ]
Tytuł: 

michu napisał(a):
...
jesli zas chodzi o koszty - wierz mi kolego, poczujesz roznice jak cholera!
ja mialem b4 a teraz mam a4 - i np. taki rozrzad, aby go zrobic trzeba rozebrac caly przod...


hmm, w niektorych b3 tez trzeba caly przod do rozrzadu rozbierac...

Autor:  Norbik [ 08.wrz.2003 09:44:19 ]
Tytuł: 

michu napisał(a):
a co do zarowki to sprawdz w ASO....

W ASO to wszysko jest mozliwe oni jak znajda jelenia co wyda 100k na samochod to wiedza z kim maja do czynienia i łoja jak moga na radiach 100% morzy na zarówkach, pokrowcach itd...
Ale trzeba miec zdrowy rozsadek i jak proponuja zarówke za 30zł dostepna na kazdej stacji paliw za 1zł to trzeba odrazu ich od debili wyzwac no chyba ze ktos lubi zgrywać biznesmena i miec czyste rece.A zarówka ta za 30 zł z ASO swieci identycznie jak ta za 1zł .
Inny przyklad filtry filtr oleju w ASO boscha z emblematem Audi kosztuje 2x wiecej niz ten sam filtr bez emblematow Audi .

Autor:  mq [ 08.wrz.2003 10:24:18 ]
Tytuł: 

Norbik napisał(a):
Inny przyklad filtry filtr oleju w ASO boscha z emblematem Audi kosztuje 2x wiecej niz ten sam filtr bez emblematow Audi .


a masz 100% pewnosci ze to ten sam filtr, czy tak sobie tylko napisales :?:

Od dawna znany fakt ze czesci oryginalne sa lepsze od jakis zamiennikow po 1zl :wink:

Autor:  Rogal [ 08.wrz.2003 13:38:33 ]
Tytuł: 

mq napisał(a):
Norbik napisał(a):
Inny przyklad filtry filtr oleju w ASO boscha z emblematem Audi kosztuje 2x wiecej niz ten sam filtr bez emblematow Audi .


a masz 100% pewnosci ze to ten sam filtr, czy tak sobie tylko napisales :?:

Od dawna znany fakt ze czesci oryginalne sa lepsze od jakis zamiennikow po 1zl :wink:


Ale on nie pisał o zamienniku tylko o filtrze boscha bez znaczka audi.
Przykład:

oryginalnie miałem filtr paliwa Knechta a pod napisem knecht był wytłoczony audi. W intercarsie kupiłem dokładnie taki sam filtr knechta tylko bez napisu audi.

Autor:  Rogal [ 08.wrz.2003 13:40:37 ]
Tytuł: 

michu napisał(a):
ja osobiscie pozwole sobie polecic 1.8 T z gazem ofkors, bo odejscie ma takie, ze koledzy od gnojowki nie maja czego szukac.... ;-)


:P :P :P :P :D :D :D :lol:

Autor:  Rogal [ 08.wrz.2003 13:50:15 ]
Tytuł: 

Generalnie ja bym szukał C4-A6. Można ją kupic w podobnej cenie jak A4 tylko będzie troszkę starsza. Ale za to szukał bym z silnikiem TDi. Zawieszenie A6 w budzie C4 bije na głowę zawieche w B4 czy A4. Do tego montowane silniki 2.5TDI rzędowe piątki są nie do zjechania, turbiny KKK długowiecze ( w przeciwieństwie do garreta) itp.

Pozdrawiam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/