.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
kupic czy jeszcze poszukac? https://audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=896 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Kozmin [ 29.wrz.2003 12:11:30 ] |
Tytuł: | kupic czy jeszcze poszukac? |
hej, jezdzilem juz setka C4 2,3 ale auto nie bylo z dobrego zrodla i przy nadarzajacej sie okazji sprzedalem. Teraz znajomy pozbywa sie autka tez setki C4 ale 2,5 TDI (tej slabszej cos ok 115KM). Tym razem to auto pewne, stad biore to pod uwage, co mi radzicie, na co zwrocic uwage czy samochod z 1992r i 300kkm przebiegu moze jeszcze pojedzic bezawaryjnie? I jak oceniacie ten silnik, bo mnie sie wydaje ciut za slaby do takiego auta, licze na podpowiedzi i sugestie, pozdr |
Autor: | BiLu [ 29.wrz.2003 12:25:54 ] |
Tytuł: | |
2.5 tdi R5 za slaby nie byl dopoki ataman nie qpil 2.2 T ![]() co do tak wiekowego auta to reguly nie ma - wszystko zalezy od tego jak bardzo poprzedni wlasciciel o niego dbal i jak bardzo byl bity (samochod - nie wlasciciel ![]() |
Autor: | quattro [ 29.wrz.2003 12:46:38 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): 2.5 tdi R5 za slaby nie byl dopoki ataman nie qpil 2.2 T
![]() co do tak wiekowego auta to reguly nie ma - wszystko zalezy od tego jak bardzo poprzedni wlasciciel o niego dbal i jak bardzo byl bity (samochod - nie wlasciciel ![]() I zalezy tez od tego czy nowy nabywca bedzie chcial sam taka furke i czy mu sie podoba jej stan ogolny ![]() |
Autor: | krawat [ 29.wrz.2003 12:48:59 ] |
Tytuł: | |
Fakt że czerwona niunia Atamana jest bardzo szybka jest niezaprzeczalny ale to jest..... automat ![]() ![]() Pogadaj z Atamanem on ci wszystko [powie najlepiej co i jak Pozdro |
Autor: | Rogal [ 29.wrz.2003 14:35:54 ] |
Tytuł: | |
Co tu dewagować... Turbina KKK - niesmiertelna, zawieszenie przednie 100x lepsze niż w B4. A to są najczęstsze usterki B4-ki. Sprawdz jak była bita i jak ogólnie się trzyma.... |
Autor: | Kozmin [ 29.wrz.2003 14:37:27 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): 2.5 tdi R5 za slaby nie byl dopoki ataman nie qpil 2.2 T
![]() co do tak wiekowego auta to reguly nie ma - wszystko zalezy od tego jak bardzo poprzedni wlasciciel o niego dbal i jak bardzo byl bity (samochod - nie wlasciciel ![]() samochod zadbany jezdzi nim facet po 40tce serwis w ASO przebieg legalny, musze sie dowiedziec bo troche bylo przy nim robione w ostatnim czasie tylko nie wiem co dokladnie a jest tu ktos z takim samochodem??? |
Autor: | Kozmin [ 29.wrz.2003 14:39:46 ] |
Tytuł: | |
Rogal napisał(a): Co tu dewagować... Turbina KKK - niesmiertelna, zawieszenie przednie 100x lepsze niż w B4. A to są najczęstsze usterki B4-ki. Sprawdz jak była bita i jak ogólnie się trzyma....
aktualny wlasciciel ja sobie sciagnal i sprawdzal na wszelkie mozliwe sposoby pod wzgledem wypadkowosci, przjechal ponad 200kkm i nie bylo pod tym wzgledem zastrzezen |
Autor: | BiLu [ 29.wrz.2003 14:41:45 ] |
Tytuł: | |
niejaki uzyszkodnik Ataman 70: http://audiklub.kwapinski.net/phpBB2/pr ... rofile&u=8 ps. jaka skrzynia biegow siedzi w tym autku? automat czy manual? jesli automat to ataman ci powie chyba wszystko na temat tego auta |
Autor: | blejk [ 29.wrz.2003 18:54:46 ] |
Tytuł: | |
jak najbardziej polecam , jeżeli manual to srednio 7 na setkę, a podobno różnica między 140 KM to oprogramowanie i wtryskiwacze reszta taka sama a jeżeli ma naprawdę 300 tyś , to nic strasznego na ten silnik ![]() |
Autor: | Kozmin [ 29.wrz.2003 22:46:20 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): niejaki uzyszkodnik Ataman 70:
http://audiklub.kwapinski.net/phpBB2/pr ... rofile&u=8 ps. jaka skrzynia biegow siedzi w tym autku? automat czy manual? jesli automat to ataman ci powie chyba wszystko na temat tego auta skrzynia manual, niemniej mysle, ze sporo moze i tak powiedziec :roll: |
Autor: | Kozmin [ 29.wrz.2003 22:49:43 ] |
Tytuł: | |
blejk napisał(a): jak najbardziej polecam , jeżeli manual to srednio 7 na setkę, a podobno różnica między 140 KM to oprogramowanie i wtryskiwacze reszta taka sama a jeżeli ma naprawdę 300 tyś , to nic strasznego na ten silnik
![]() a jakie sa osiagi tego silnika i co ogolnie wiecie o tej jednostce napedowej??? |
Autor: | Rogal [ 30.wrz.2003 07:15:20 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli oleje były wymieniane regularnie, koło rozrządu na wale zmieniane przy okresowych zmianach rozrzadu, to ten silnik pojeździ jeszcze drugie tyle albo i wiecej. Bardziej na twoim miejscu sprawdzałbym resztę i osprzęt silnika (pompę wspomagania czy cicho pracuje, pompe olejową czy szybko kontrolka oleju gasnie, sprzęgło czy nie szarpie przy ruszaniu po jeżdzie w małym korku i nie tylko). A co do róznic między 115-ką a 140-ką to jest zasadnicza bo rózni się blokiem, tłokami, wtryskami i softem. Co do tych pierwszych dwóch różnic to pewnie tylko stop metali jest inny. Ale silniki VAG jak i całe samochody są robione z dużym zapasem ![]() |
Autor: | zajob [ 30.wrz.2003 07:41:50 ] |
Tytuł: | |
Rogal , zerknij w Etke jeszcze raz .... w 2.5 TDi roznica polega tylko na wtryskach ... no i sofcie ... sam bylem zdziwiony .. ![]() |
Autor: | Rogal [ 30.wrz.2003 07:55:41 ] |
Tytuł: | |
Literka za numerkiem tez ma znaczenie i jest rózna w opisie bloku i tłoka. Prawdopodobnie są z innego materiału... ale głowy sobie uciąć nie dam. BTW i tak mozna z tego zrobić ze 150-160 kucyków i 430 niutków :o |
Autor: | Kozmin [ 30.wrz.2003 09:00:04 ] |
Tytuł: | |
Rogal napisał(a): Literka za numerkiem tez ma znaczenie i jest rózna w opisie bloku i tłoka. Prawdopodobnie są z innego materiału... ale głowy sobie uciąć nie dam. BTW i tak mozna z tego zrobić ze 150-160 kucyków i 430 niutków :o
ale chyba teoretycznie bo przy takim przebiegu to wydaje mi sie ze lepiej nie wirusowac, czy nie??? |
Autor: | Kozmin [ 30.wrz.2003 09:04:55 ] |
Tytuł: | |
Rogal napisał(a): Jeżeli oleje były wymieniane regularnie, koło rozrządu na wale zmieniane przy okresowych zmianach rozrzadu, to ten silnik pojeździ jeszcze drugie tyle albo i wiecej. Bardziej na twoim miejscu sprawdzałbym resztę i osprzęt silnika (pompę wspomagania czy cicho pracuje, pompe olejową czy szybko kontrolka oleju gasnie, sprzęgło czy nie szarpie przy ruszaniu po jeżdzie w małym korku i nie tylko). A co do róznic między 115-ką a 140-ką to jest zasadnicza bo rózni się blokiem, tłokami, wtryskami i softem. Co do tych pierwszych dwóch różnic to pewnie tylko stop metali jest inny. Ale silniki VAG jak i całe samochody są robione z dużym zapasem
![]() regularnie serwisowany, papiery przejrze a co do reszty to musze jakos sprawdzic, dzieki za pomoc |
Autor: | Leo [ 30.wrz.2003 09:09:27 ] |
Tytuł: | |
Kozmin napisał(a): ale chyba teoretycznie bo przy takim przebiegu to wydaje mi sie ze lepiej nie wirusowac, czy nie??? prawda, jest to jakaś racja, tyle, że w dieslach chodzi jedynie o turbinkę. Reszta powinna wytrzymać, i po sprawdzeniu ogólnego stanu autka powinno być móc go zarazić. |
Autor: | Kozmin [ 30.wrz.2003 09:24:43 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): Kozmin napisał(a): ale chyba teoretycznie bo przy takim przebiegu to wydaje mi sie ze lepiej nie wirusowac, czy nie??? prawda, jest to jakaś racja, tyle, że w dieslach chodzi jedynie o turbinkę. Reszta powinna wytrzymać, i po sprawdzeniu ogólnego stanu autka powinno być móc go zarazić. a to jest tak zle, ze nie da sie pojezdzic bez chipa??? niestety nie mam danych na temat osiagow, szczegolnie interesuje mnie elastycznosc |
Autor: | Leo [ 30.wrz.2003 10:21:41 ] |
Tytuł: | |
o sprintach możesz zapomnieć, lepiej jest z elastycznością, ale to naprawdę żadna rewelacja. Żeby nie nabawić się zawału przy wyprzedzaniu lepiej go zczipować odrazu. |
Autor: | Rogal [ 30.wrz.2003 11:28:16 ] |
Tytuł: | |
Pewnie ten silnik ma z 270 Niutków seryjnie wiec nie ma co dramatu robic. Auto z wyprzedzaniem bedzie miało najmniejsze problemy. Ale jak przez chwilę przejechałbyś się takim z czipem i wtryskami od 140-ki to myśle, że zrobiłbyś wszystko żeby ten stan pozostał. Co do turbiny to w tym silniku jest KKK a owe turbiny uchodzą za wieczne.... Więc kupuj, czipuj i nie zastanawiaj się bo ktoś Cię uprzedzi !!!! |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |