.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

A8 D2 - czy były 3.7 long?
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=25&t=137694
Strona 1 z 2

Autor:  krisker [ 13.kwi.2016 18:48:00 ]
Tytuł:  A8 D2 - czy były 3.7 long?

Mam na oku 3.7 i niby to long, ale coś mi to podejrzane, bo w niektórych katalogach taka kombinacja nie występuje. Prawda, czy fałsz?

Druga sprawa - w 3.7 quattro po lifcie (2001) siedzi 5hp19?

Autor:  BiLu [ 13.kwi.2016 19:55:17 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

http://www.audiklub.org/dane/a8/d2.html

Autor:  krisker [ 13.kwi.2016 20:01:36 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Widziałem to i chciałem się jeszcze upewnić, ale skoro to pewniak, to nie będę dalej drążył :) (czyli nie long).

A podpowie ktoś coś w kwestii skrzyni?

Autor:  Zagor [ 13.kwi.2016 21:55:28 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

5HP24 tylko do 4.2 i S8 - te mniejsze silniki miały mniej Nm, i 5HP19 sobie z tym jakoś radziło.

Autor:  MAXA8 [ 13.kwi.2016 22:46:46 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

potwierdzam powyższe. Ja mam z AKC zestrojona 6biegową :D

Autor:  krisker [ 14.kwi.2016 20:57:39 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Serdeczne dzięki Panowie. Mam jeszcze jedo pytanie. W tym egzemplarzu są elektryczne siedzenia z tyłu. Czy jest tam przewidziane miejsce dla trzeciej osoby (głównie chodzi o pasy), czy to wersja dwuosobowa?

EDIT: No i jednak pasów brak. Reszta auta wygląda na tyle znośnie, że rozważam tę sztukę, ale taka kanapa to dyskwalifikacja. Pytanie tylko, czy da się ją wymienić na zwykłą?

Autor:  bloku [ 15.kwi.2016 20:17:37 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Polift ma 5hp19a. Roznica w sterowniku oraz pompie wysokiegk cisnienia. Jest taka sama jak w A6 3,0 30V. Warto jednak patezec na oznaczenie skrzyni bo bodajze sa ich 3 rodzaje i roznia sie przelozeniem glownym a ti z kolei musi byc dopasowane do tylnego dyfra.

wytapatane zenkiem

Autor:  Druss [ 15.kwi.2016 20:53:02 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

To i ja dodam swoje parę groszy.

Skoro gościu twierdzi że to jest LANG to chyba widać po całej karoserii że jest dłuższe niz normalne A8, i jeśli faktycznie widać że to LANG to musiał mieć swap... Sprawdz na wlepce jaki kod silnika jest tam wbity.

Co do pasów, ja mam z tyłu pasy dla 3 osób ale osoba rejestrująca auto w PL wpisało że auto jest dla 4 osób... jak by nie miało tego 5 pasa - a ma.

Autor:  krisker [ 17.kwi.2016 08:10:20 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Dzięki za odpowiedzi. Silnik to AKC, skrzynia FBB, dyfer ENT. To nie jest long. Co do pasów już wyczaiłem, że można to załatwić w banalny sposób. Piątą osobę wożę tak rzadko, że mógłbym tylko dołożyć pas biodrowy z przedlifta.

Ogólnie auto nie wygląda źle. Malowana maska i trochę szpachli między tylnym nadkolem, a drzwiami plus kilka drobnych wgniotek. Gorzej jest z silnikiem - rozrząd do natychmiastowego zrobienia (napinacze łańcuchów) i jeśli nie dostaną na to odpowiedniego rabatu, to podziękuję. Byłoby jednak szkoda, bo to egzemplarz świetnie wyposażony.

Autor:  MAXA8 [ 17.kwi.2016 10:23:27 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Mam AKC u siebie i zadowolony jestem. do 200 całkiem żwawy potem mu troszke dłużej idzie ale idzie. Cechuje się za to mniejszym spalaniem jak AQF :)

Autor:  krisker [ 19.kwi.2016 11:43:18 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

No i A8 przygarnięte :D Fajne to, ale na razie nie mogę się radować jazdą, bo nastawniki do pilnej weryfikacji.

Autor:  drookash [ 19.kwi.2016 13:25:57 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Czekaj czekaj... czyli masz teraz A8 Long 3.7 z nastawnikami i rozrządem do pilnej roboty ? Dobrze to czytam ? Co tam z tym silnikiem masz nie teges ?

Autor:  krisker [ 19.kwi.2016 18:41:52 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Mam D2, ale nie long. Nastawniki są do pilnej roboty - wyrabatowane odpowiednio przy zakupie, więc nie ma niespodzianki. Sądząc po stopniu napięcia jednego z nich (nie przekracza 12), to może nie być już ślizgów. Auto przyprowadziłem do domu i nie zamierzam odpalać, póki tego nie zrobię.

Autor:  MAXA8 [ 19.kwi.2016 19:43:40 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Skąd bedziesz brał nastawniki?

Autor:  krisker [ 19.kwi.2016 20:32:54 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Jeśli będę musiał je wymieniać, to pewnie z Lubina. Kolejna zmiana razem z planowym rozrządem. Cena oryginałów to pomyłka.

Autor:  drookash [ 19.kwi.2016 22:36:59 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Slusznie postepujesz... Tez sie zastanawiam nad tymi z ryżu...fakt ze nawet po mega rabatach mam z Aso ori po 1800 to jeszcze lancuszki i duperelki i 5k peknie.

Autor:  MAXA8 [ 19.kwi.2016 23:54:58 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Przecie te z Lubina U NIKOGO nie działają. Pomimo że sa identyczne jak te z Inowrocławia to sa chyba jakiegos gorszego sortu. Gośc z Obory to jakis kretyn i oszust-nawet mi sie i nie tylko odgrażał-szczegóły mam na @ do dziś i na A8team bylo pisane.

Autor:  krisker [ 20.kwi.2016 04:29:42 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Dzięki za info. Studiowałem wątek na a8team i faktycznie coś jest na rzeczy.

Autor:  ernieball [ 20.kwi.2016 06:18:57 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Te z Inowrocławia nie są takie złe, wytrzymują kilkadziesiąt tyś.
Jak ktoś robi autem ponad 30tyś km w roku to raczej powinien iść w oryginalne żeby co dwa lata nie wymieniać.
Oczywiście powielam tylko opinie po przeczytaniu dość obszernego :) wątku na A8team.

Autor:  krisker [ 20.kwi.2016 06:55:19 ]
Tytuł:  Re: A8 D2 - czy były 3.7 long?

Teraz widzę, że od tego samego gościa mam napinacze w A6. O ile na początku chodziły dość cienko (max 16), to teraz dobijają do 21, więc jest OK. Zrobiłem na nich niecałe 50000km.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/