.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.cze.2025 19:17:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2007 19:54:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 12:53:58
Posty: 18
Lokalizacja: zabrze
Jestem świerzym posiadaczem tego autka i dopiero zaopatrzam się w sprzet potrzebny do samodzielnego kontrolowania stanu technicznego VAG od viakena :) .Przesyłka bedzie lada dzień.
Sprawdziłem doładowanie ale na BC pokazuje dziwnie troche ...
Mam lamerkie pytanie , jeśli chodzi o odzczyt z BC to podświatlajacy trójkącik na wyświetlaczu powinien wskazywać w tym czasie na napis bar ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2007 20:13:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
dopaminS4 napisał(a):
Jestem świerzym posiadaczem tego autka i dopiero zaopatrzam się w sprzet potrzebny do samodzielnego kontrolowania stanu technicznego VAG od viakena :) .Przesyłka bedzie lada dzień.
Sprawdziłem doładowanie ale na BC pokazuje dziwnie troche ...
Mam lamerkie pytanie , jeśli chodzi o odzczyt z BC to podświatlajacy trójkącik na wyświetlaczu powinien wskazywać w tym czasie na napis bar ??
Właśnie tak bar, zrób prube wrzuć conajmniej 4bieg i ciągnij z gazem w podłodze od 2000obr/min. conajmniej do 5000 i obserwuj co wskazuje wyświetlacz. ;)

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 06:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 12:53:58
Posty: 18
Lokalizacja: zabrze
sprawdzałem te wskazania i wyglądało to że na początku turbina biła ciśnienie 1.3 a po dłuższym dociskaniu spadło do 1.1 . Zdaje sobie sprawe ze jest ewidentny problem z tym dolotem. Może dlatego tak dużo pali :( ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 07:20:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
dopaminS4 napisał(a):
sprawdzałem te wskazania i wyglądało to że na początku turbina biła ciśnienie 1.3 a po dłuższym dociskaniu spadło do 1.1 . Zdaje sobie sprawe ze jest ewidentny problem z tym dolotem. Może dlatego tak dużo pali :( ...

to nawet nie tryb awaryjny...ty nie masz wcale doladowania :!!: ,1.3 na BC to jest faktycznie doladowanie 0,3bar'a
na BC ma byc w overboost'cie 2,1 2,2 i bez 1,8 1,9

pod VAG'a podpiac
N75 zwalony moze byc,jak go sie odlaczy daje taki efekt,bo cisnienie odrazu idzie na WG
dolot sprawdzic,musiala by byc dziura jak wiadro zeby takie tylko doladowanie bylo i napewno bys uslyszal
WG sprawdzic
DV sprawdzic[/b]

_________________
A3 1.8T AUM 270KM 371NM
Było S4 AAN troszkę przerobione..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 14:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
dopaminS4 napisał(a):
sprawdzałem te wskazania i wyglądało to że na początku turbina biła ciśnienie 1.3 a po dłuższym dociskaniu spadło do 1.1 . Zdaje sobie sprawe ze jest ewidentny problem z tym dolotem. Może dlatego tak dużo pali :( ...


witam jak chcesz to mozemy sie ugadać ,to popatrzymy i porównamy co jest nie tak , w razie czego zrobimy podmiankę i powinno wyjść "co nie co"

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: