moi drodzy,
- podciśnienie w tym aucie jest OK [inaczej nie byłoby poprawnego doładowania];
- EGR jest zaślepiony fizycznie [gdyby umarł AGR, to byłby błąd, a poza tym - EGR jest w permanentnej pozycji OFF... a uszkodzony zawór cechuje się stanem pośrednim EGR'u];
- turbina powinna być sztywna osiowo i wzdłużnie; powinna być cicha;
- spadek ciśnienia w AFB/AKN występuje przy 3000 rpm, gdyż w okolicach 2800 rpm powinien być lekki ob - u Ciebie go nie ma;
- jeżdzisz na oleju, którego nikt z nas by nie wlał do tego silnika.
po pierwsze: EGR;
po drugie: olej;
po trzecie: turbina.
w tej kolejności przywróć auto do normalnego stanu. jeżeli turbo jest dobre, to wykonaniu kroków 1 i 2 objawy znikną.
[+]
zaślepiony EGR może wpływać negatywnie na dynamikę gazów w silniku i, tym samym, na pracę turbiny.