maciu napisał(a):
ach te sedany... nigdy ich nie lubiłem

stawiam piwo jak ktoś to objaśni czemu sie to rózni od avanta
i jak to na prawde działa, pompka centrala ma jeden cycek wiec po co
dwa przewody z jednego silownika? jakoś na razie w to nie wierze
ten cienki wężyk idzie se pod tylnią kanapę do jakiegoś "rozdzielacza" z którego idzie gruba wiącha (na oko >10 przewodów) gdzieś...
Cytuj:
zrób ten sam test (kręciłeś kluczykiem przy otwartej czy zamknietej
klapie?) z odpiętą wtyczką z rygla klapy albo go oszukaj że
jest zamknięta
masz wogóle alarm fabryczny?
jak pisałem - odpięcie kostki zamka w klapie nie zmienia dzialania centralnego jak w powyższym poscie. test przy zatrzaśniętej klapie. Alarm i sterowanie centralnym dokładałem.
Cytuj:
a i dlaczego ci wczesniej wszystko dzialalo jak miales ten przewod
przełamany?
dlatego właśnie naprawiałem - pompka centrala dymała, aż wyłaczał ją timeout +-60 sek. -powietrze "przelatywało" przez obudowę siłownika i uciakało/właziło dziurą w cienkim..
Cytuj:
tak sobie mysle jednak ze ten wezyk to moze byc do tej funkcji ze
zostawiamy zamek tylnej klapy w takiej pozycji w której nie otworzy
go silownik pneumatyczny i wtedy cienki wezyk miałby sens i nie musialby
byc nigdzie połączony nie mógłby być tylko zbyt krótki
byc moze w avantach tej funkcji nie było
własnie ne-e

jak przestawisz kluczyk w klapie w pozycję "zamknięte, olewaj centralny" to i tak wyraźnie słychać "trzask" cięgien w bagażniku - więc samo przełaczenie odbywa się we wkładce albo naokoo niej, a siłownik działa i tak.
Dzięki i tak za chęć pogdybania ze mną.
Zostawiam - działa, zapominam.
Swoją drogą -technicznie: rozwiązanie koszmarne -o ileż prościej -i pewnie taniej -byłoby walnąć 3 mastery, 2 slejvy elektryczne.. ale wszystkim (w tym mnie bardzo) sie podoba, że central w audi działa z taką gracją -bez walenia siłowników.