Witam kolegów.
Nie spotkałem się z takim przypadkiem, szukałem też na forum, więc może któryś z Was miał coś podobnego.
Pacjent - S6 C4 2.2T B+G 1995r.
Po przekręceniu kluczyka w położenie, w którym powinny zapalić się kontrolki na zegarach, brak zapłonu.
Co ciekawe, kierunki, światła, klimatronic, grzanie dupki - wszystko działa, brak tylko zapłonu, auto kręci, nie odpala. (bezpieczniki wszystkie sprawdzone - boczek kokpitu, podszybie, ECU, słupek pasażera)
Ewidentnie brak gdzieś plusa, bo przy próbie podaliśmy go na krótko do zasilania centralki gazu (tak jakby od tyłka strony), zapłon się pojawił i auto odpaliło, jednak żeby go zgasić, trzeba zabrać plusa, z kluczyka nie gaśnie. Tyle z prób, nie było czasu na więcej, a nie chcięliśmy czegoś "przesilić"
To tak na szybko, auto będę mógł zapiąć pod VAG w piątek lub sobotę i wtedy dokładnie je przejżymy, poszukując przyczyny, jednak jak się okaże, że ECU nie jest zasilane (a na to się zanosi), nie połączy się, żeby zdiagnozować.
Proszę o wszelkie porady i sugestie, gdzie ewentualnie szukać przyczyny awarii
