|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| Riddick |
|
|||
Dołączył(a): 21.maja.2006 16:15:35 Posty: 242 Lokalizacja: Gdańsk |
|
|||
| Góra | |
|||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| Kobra7 |
|
||||
Dołączył(a): 12.lis.2005 22:08:32 Posty: 754 Lokalizacja: Beskid Wyspowy |
|
||||
| Góra | |
||||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||




I to by Hans, więc chyba jest OK 

Okazało się, że było za mało czynnika. A że mam R12 w oryginale, to dali zamiennik R413. Zauważalnych wycieków nie było. Po wymianie czynnika i oleju sprężarka ucichła i chłodzi super.