| 
	
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| krisker | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||
| Riddick | 
				
  | 
		|||
				
 Dołączył(a): 21.maja.2006 16:15:35 Posty: 242 Lokalizacja: Gdańsk  | 
			
				
  | 
		|||
| Góra |   | 
	
		|||
| krisker | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||
| Kobra7 | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 12.lis.2005 22:08:32 Posty: 754 Lokalizacja: Beskid Wyspowy  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||
| krisker | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||




 I to by Hans, więc chyba jest OK  

  Okazało się, że było za mało czynnika. A że mam R12 w oryginale, to dali zamiennik R413. Zauważalnych wycieków nie było. Po wymianie czynnika i oleju sprężarka ucichła i chłodzi super.