swireek napisał(a):
Witam szacowne grono Forumowiczów
Zabieram się właśnie do rezania wymienionych w tytule rzeczy i mam trzy pytania.
1. Oryginalna przetwornica Helli ma 4-pinowe złącze zasilające. Przewód czerwony to główne zasilanie - w jaki sposób jest podłączony w fabrycznej instalacji - do plusa stałego czy po stacyjce

Przewód koloru czarnego - gdzie go podłączyć (plus po stacyjce, AC

).
2. Kiedy działają spryskiwacze reflektorów

Tzn. włączone światła, czas pociągnięcia manetki itp.
3. Dostałem prawą manetkę z dodatkowym przyciskiem. Jest na nim ikonka spryskiwacza przedniej szyby a pod nią napis INT - cóż to za wynalazek jest
Za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi z góry serdecznie dziękuję.
I oczywiście pozdrawiam

Szkoda, że nie zobaczyłem tego tematu wcześniej, bo wczoraj zakładałem błotnik i fabryczna jeszcze przetwornica i jej podłączenie było na wierzchu
Spryski lamp działają przy włączonych światłach, kilka ok. 2-3 sekund od podciągnęcia manetki (zanim pompka wytworzy odpowiednie ciśnienie).
Potrzebujesz większego zbiorniczka, w którym jest miejsce na dodatkową pompkę.
Jeśli masz manetke z INT (sprawdzałeś średnice otworu centrującego?), to jeszcze lepiej, bo po sprawdzeniu pinologii podepniesz się tylko pod int i problem oblewania sobie całej maski chcąc umyc szybę przednią z głowy
