Sprawdziłem rezystancje na cewkach, na obwodzie wtórnym, na każdej cewce jest 12.3k. A na wyjściu cewek do masy jest nieskończony >200k Pierwotnego jeszcze nie zmierzyłem.
Na kompresje nie jeździłem,bo pamiętam,że tak samo było już po sprowadzeniu-przed wymiana uszczelek p. głowicami i rozrządem. Czyli już wtedy tak było-pamiętam,bo myślałem że wymiana świec coś pomoże. Świece są ładne i czyściutkie bez przebarwień. Tę benzynę i olej świece złapały przy wykręcaniu,bo w gniazdach było tego troszkę.
To szarpanie doprowadza mnie do szalu.
Wszędzie piszą,że V6 to silniki bardzo "smooth" w pracy

A moja tak szmaci i przy przyspieszaniu tez właśnie czasem czuć szarpnięcia-to te same wypadające zapłony co na wolnych.
I co ciekawe raz szarpie od odpalenia, a czasem wcale tego nie czuć.
Bankowo zapłon-a dokładnie jego brak, teraz tylko czy to sterownik czy cewki??
A może zasilanie sterownika???....Wymieniłem niedawno cały "+" na LgY 25mm2 od akumulatora aż pod szynę zasilania pod skrzynką i zrobiłem dodatkowa masę też 25.
A może to czujnik położenia wału 078905375 ?? A generator impulsów 078905381A? Gdzie znajduja się te elementy???
EDIT 26.06:
Jedno coś znalazłem: na lewej stronie kadłuba(od kierowcy), tuz przed połączeniem ze skrzynia biegów,pod kolektorem wydechowym, wyjąłem, przeczyściłem, trochę olej przesączał sie przez oring. Czujnik-magnetyczny-był oblepiony. To zdaje się jest czujnik położenia wału :
http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=18573824 . Bo to wyczaiłem przy okazji,że tam się cos wkręca jak chce się rozrzad unieruchomić przy uzyciu audi tool. Ale tego czegoś co nazywa się wg ETKI generatorem impulsow to nie znalazłem
Poszukuję b a r d z o instrukcji serwisowej do swojej beczki...i listwy na rozrząd
