| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
| A6 / Allroad / Q7 <- Co wybrać z 2008? Gdzie kupić? https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=103580 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Ataman70 [ 05.lip.2010 00:20:33 ] |
| Tytuł: | A6 / Allroad / Q7 <- Co wybrać z 2008? Gdzie kupić? |
Witam po latach Ci, którzy mnie znają, znają też moje preferencje. Potrzebuję samochodu o solidnych gabarytach, koniecznie avanta - zatem wybór jest jak w temacie. Interesuje mnie rok 2008 - już nie nowy, ale jeszcze nie stary Nie mam oporów ani przed LPG, ani przed TDI, nie pogardzę też rozsądnym benzyniakiem, może być z turbiną lub bez. Musi jednak być to samochód, który wytrzyma mojego buta, dotychczasowych nie zajechałem pomimo moich usilnych starań To nie ma być samochód dla sportu, ale dla rodziny, do przemieszczania się po załadowaniu w miarę ekonomicznie, słowem 2,0 odpada, ale 5,0 również nie wchodzi w rachubę. Przyznaję, że z braku czasu nie jestem na bieżąco, więc proszę o wskazówki - jaki silnik, jaki automat, ewentualnie gdzie i za ile można kupić stosowne dla mnie Audi.
|
|
| Autor: | rk07554 [ 05.lip.2010 10:42:50 ] |
| Tytuł: | |
allroad 3.0 tdi. Ze względu na kapitalne zawieszenie i motor z dobrą relacją trwałość, osiągi, koszty eksploatacji. Plus skrzynia z łopatkami i kubły dla wygody. Amen.
|
|
| Autor: | climber [ 05.lip.2010 14:28:49 ] |
| Tytuł: | |
Miałem podobny dylemat jakiś czas temu, wybrałem allraoda 3.0 tdi, jestem bardzo zadowolony, auto bardzo bezstresowe w naszych warunkach dzięki regulowanemu zawieszeniu, podczas gdy wszyscy moi sąsiedzi w zimie na naszej drodze dojazdowej szorowali podwoziami po zmrożonym śniegu i nasłuchiwali czy coś im nie odpada ja sobie jechałem wyluzowany i słuchałem muzyczki. Jedna wada tego zawieszenia to dość głośna praca na naszych dziurach, ale poza tym jest super, na ustawieniu dynamik auto jest twarde i idzie jak po szynach. Silnik 3.0 tdi jest zupełnie do niego wystarczający, a jak komuś mało to można go jeszcze troszkę poprawić. Jak do tej pory jedyną wadą która jest zauważalna dla mnie w tym aucie to hamulce, słabe przy jego masie, powinny być takie jak w Q7 i mamy super auto, oczywiście hamulce też można poprawić jeżeli ktoś chce naprawdę dynamicznie jeździć, na seryjnych długo nie pojeździ bo mu się tardze powyginają, a już te co w serwisie wkłądają to jakiś żart jest. Q7 nie wybrałem ze względu na jego mase, wyżej umieszczony środek ciężkości i ogólnie auto które jednak bardziej rzuca się w oczy, ale oczywiście każdy ma swoje kryteria. No i przy masie Q7 właściwy silnik do niego to 4,2 tdi a to już inne pieniądze. Ja swoje audi kupiłem w myślenicach, audi-krakow.pl |
|
| Autor: | Pablo200 [ 05.lip.2010 16:51:28 ] |
| Tytuł: | |
climber napisał(a): Miałem podobny dylemat jakiś czas temu, wybrałem allraoda 3.0 tdi, jestem bardzo zadowolony, auto bardzo bezstresowe w naszych warunkach dzięki regulowanemu zawieszeniu, podczas gdy wszyscy moi sąsiedzi w zimie na naszej drodze dojazdowej szorowali podwoziami po zmrożonym śniegu i nasłuchiwali czy coś im nie odpada ja sobie jechałem wyluzowany i słuchałem muzyczki. Jedna wada tego zawieszenia to dość głośna praca na naszych dziurach, ale poza tym jest super, na ustawieniu dynamik auto jest twarde i idzie jak po szynach. Silnik 3.0 tdi jest zupełnie do niego wystarczający, a jak komuś mało to można go jeszcze troszkę poprawić.
Jak do tej pory jedyną wadą która jest zauważalna dla mnie w tym aucie to hamulce, słabe przy jego masie, powinny być takie jak w Q7 i mamy super auto, oczywiście hamulce też można poprawić jeżeli ktoś chce naprawdę dynamicznie jeździć, na seryjnych długo nie pojeździ bo mu się tardze powyginają, a już te co w serwisie wkłądają to jakiś żart jest. Q7 nie wybrałem ze względu na jego mase, wyżej umieszczony środek ciężkości i ogólnie auto które jednak bardziej rzuca się w oczy, ale oczywiście każdy ma swoje kryteria. No i przy masie Q7 właściwy silnik do niego to 4,2 tdi a to już inne pieniądze. Ja swoje audi kupiłem w myślenicach, audi-krakow.pl Dodam że za odpowiednią opłata można sobie zamówić w Audi model z ceramicznymi hamulcami |
|
| Autor: | martab99 [ 05.lip.2010 20:01:43 ] |
| Tytuł: | |
Marek, gdybyś brał pod uwagę to mam 100% pewniaka z PL salonu A4 Avant 3.0 TDI q z Twoim ulubionym sposobem zmiany biegów
|
|
| Autor: | audik [ 05.lip.2010 20:55:18 ] |
| Tytuł: | |
Q5 jest całkiem niezłym wyborem. |
|
| Autor: | Ataman70 [ 05.lip.2010 21:41:57 ] |
| Tytuł: | |
córce kupię A4, żonce Q5, ale jako flagowy pojazd rodzinny nie mogę uznać miniaturki audi
czekam na nastepne typy - za i przeciw. Napiszcie to co wiecie, bo ja wypadłem z obiegu i nie jestem na bieżąco. ps. mile widziane kolory to biały i czerwony co pewnie też Was nie dziwi
ps2. jak będzie manual też sobie poradzę
|
|
| Autor: | Baskecior [ 05.lip.2010 22:20:45 ] |
| Tytuł: | |
3.0 TDI w Q7 to muł ... niestety. Jak dla Atamana odpada. 4,2 TDI + chips. Koniec. |
|
| Autor: | Pablo200 [ 06.lip.2010 09:10:30 ] |
| Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): 3.0 TDI w Q7 to muł ... niestety.
Jak dla Atamana odpada. 4,2 TDI + chips. Koniec. zgadzam sie 3.0 TDI nie ma sensu jezdziłem i wiem jezeli masz troche wolnej kasy na zbyciu to polecam V12 TDI i wszystko jasne Ceramika w standardzie |
|
| Autor: | Ataman70 [ 06.lip.2010 09:44:21 ] |
| Tytuł: | |
Zawsze jest wybór. Co lepiej - Q7 / Allroad z przebiegiem 120tkm czy A6 z przebiegiem 50 tkm? ( w tych samych pieniądzach) |
|
| Autor: | martab99 [ 06.lip.2010 10:03:44 ] |
| Tytuł: | |
Ataman70 napisał(a): Zawsze jest wybór. Co lepiej - Q7 / Allroad z przebiegiem 120tkm czy A6 z przebiegiem 50 tkm? ( w tych samych pieniądzach)
Ja bym wziął A6 (pod warunkiem że q). Wiadomo że Q7/Allroad atrakcyjniejsze, ale jakieś tam koszty związane z obsługą auta po przebiegu też trzeba liczyć... |
|
| Autor: | arthurr [ 06.lip.2010 10:14:18 ] |
| Tytuł: | |
mój typ - allroad. Jasne że koszty mogą być ciut wyższe od "zwykłej" a6 ale mozliwości przejazdu tam gdzie A6 nie przejedzie (np. po niektórych ulicach w Bytomiu Q7 nie lubię i już chyba nie polubię więc nie polecam.. |
|
| Autor: | Ataman70 [ 06.lip.2010 10:26:36 ] |
| Tytuł: | |
Kurde, tylko że Allroad ma chyba brzydki zderzak z tyłu
|
|
| Autor: | Misiek1 [ 06.lip.2010 10:48:08 ] |
| Tytuł: | |
Ja też zastanawiałem się nad Allroadem ( myślałem o A4 nawet , mnie by chyba starczyło) w wersji z manualna skrzynia biegów bo bardzo mało jeżdżę po mieście.Ale z tego co piszecie, to to auto nie nadaje się nawet w lekki teren. Ja nie mówię tutaj o topieniu itp. bo to oczywiste ale o większych dziurach i koleinach .Bo potrzebuje samochodu do tańca i różańca którym zajadę do lasu na grzyby oraz co ważne na ryby a żeby i do teatru nie byłoby wstyd tym pojechać. Tą ostatnią role jak dla mnie Allroad spełnia ale z tego co piszecie to nie ma co się w niego pakować. |
|
| Autor: | Probe041 [ 06.lip.2010 15:05:15 ] |
| Tytuł: | |
Ataman70 napisał(a): Kurde, tylko że Allroad ma chyba brzydki zderzak z tyłu To w takim razie szukaj A6 z pneumatycznym zawieszeniem, były takie ![]()
|
|
| Autor: | arthurr [ 06.lip.2010 15:47:41 ] |
| Tytuł: | |
ale chyba tylko z tylnym a to nie to samo... nie ma regulacji prześwitu jest tylko samopoziomowanie tyłu w zależnosci od obciążenia.. |
|
| Autor: | Probe041 [ 06.lip.2010 15:58:01 ] |
| Tytuł: | |
arthurr napisał(a): ale chyba tylko z tylnym a to nie to samo... nie ma regulacji prześwitu jest tylko samopoziomowanie tyłu w zależnosci od obciążenia.. Nieprawda, to jest ten sam zawias co w Allroad > Adaptive Air Suspension
|
|
| Autor: | climber [ 06.lip.2010 16:03:19 ] |
| Tytuł: | |
arthurr napisał(a): ale chyba tylko z tylnym a to nie to samo... nie ma regulacji prześwitu jest tylko samopoziomowanie tyłu w zależnosci od obciążenia..
Zawieszenie pneumatyczne w a6 było i z tyłu i z przodu, tak jak w allroadzie jednak zakres regulacji w sensie ustawienia poziomu był bardzo mały, zaleta była taka, że komfort był większy, zawieszenie ciche, ale wada taka, że nie dało się go wyżej podnieść co by unikać szorowania podwoziem w różnych sytuacjach, coś za coś, ale faktem jest że to zawieszenie jest bardzo komfortowe, z resztą podobne jest w a8 i tam zakres regulacji jest równie mały. |
|
| Autor: | arthurr [ 06.lip.2010 16:04:44 ] |
| Tytuł: | |
climber napisał(a): arthurr napisał(a): ale chyba tylko z tylnym a to nie to samo... nie ma regulacji prześwitu jest tylko samopoziomowanie tyłu w zależnosci od obciążenia.. Zawieszenie pneumatyczne w a6 było i z tyłu i z przodu, tak jak w allroadzie jednak zakres regulacji w sensie ustawienia poziomu był bardzo mały, zaleta była taka, że komfort był większy, zawieszenie ciche, ale wada taka, że nie dało się go wyżej podnieść co by unikać szorowania podwoziem w różnych sytuacjach, coś za coś, ale faktem jest że to zawieszenie jest bardzo komfortowe, z resztą podobne jest w a8 i tam zakres regulacji jest równie mały. w takim razie dzięki za info. |
|
| Autor: | KORU [ 06.lip.2010 17:14:08 ] |
| Tytuł: | |
Panie Marku bierz pan A6 C6 Avant 3.0 TDI quattro w automacie. Taka konfiguracja w zupelnosci wystarczy no i ladnie wyglada. Ataman70 z manualem na pokladzie ? to cos jak Audi z napedem na tylna oś. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|