.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
B4 V6 - jakieś wskazówki? https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=110160 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mastah22 [ 27.kwi.2011 19:16:15 ] |
Tytuł: | B4 V6 - jakieś wskazówki? |
Miałem b3 z 92r, do dziś załuje że ją sprzedałem. Co prawda jeździ u brata ale tęskno mi za ocynkiem. Mam też dość kulania się samochodami w których nie mam nic pod pedałem. 150km na 2.6 to stosunkowo niewiele, ale wydaje się ciekawą opcją. Obecnie jezdze omega 2.0 i chleje 14-15l LPG więc do spalania zasadniczo jestem przyzwyczajony. Czy takie 2.6 zmiesci mi sie w 15l LPG przy normalnej spokojnej jezdzie? Może warto kupić 2.3? Także ponoć niezawodne motory. Powiem szczerze że to LPG to konieczność wyższa. Do dyspozycji niewiele bo ok 7k pln. |
Autor: | emge [ 27.kwi.2011 19:20:23 ] |
Tytuł: | |
Zmieści się w spalaniu, ale szukaj też 2.8, do gazu unikaj 2.3 |
Autor: | oli12 [ 27.kwi.2011 19:46:11 ] |
Tytuł: | |
szykaj 2.8 ![]() ![]() |
Autor: | mały v8 [ 28.kwi.2011 05:40:59 ] |
Tytuł: | |
2,6 spokojnie wystarcza na dynamiczne poruszanie się 80-tką.Gaz znosi dobrze. W wyborze 2,6-2,8 wybierz tą co ma quattro, kieruj się raczej stanem technicznym i resztą wyposażenia. |
Autor: | gornikk [ 30.kwi.2011 19:14:11 ] |
Tytuł: | |
mastah22 po pierwsze B3 zakończyli produkować na początku 1991 roku. Poza tym jeśli możesz weź 2.8 nie 2.6 spalanie to samo, a mocy więcej. Polecam quattro, ale ciężko coś znaleźć wartego zainteresowania. |
Autor: | mastah22 [ 30.kwi.2011 19:17:32 ] |
Tytuł: | |
Tak wiem mistrzu. Moja 91 miała pierwsza rejstracje w 92 bo przestała w salonie swoje ![]() |
Autor: | gornikk [ 30.kwi.2011 19:21:26 ] |
Tytuł: | |
No to gitarka, wszystko jasne. Jak coś Cię interesuje wrzucaj link coś może pomogę. |
Autor: | *Robi* [ 30.kwi.2011 20:10:11 ] |
Tytuł: | |
emge napisał(a): szukaj też 2.8, do gazu unikaj 2.3 A ja miałem A90 2.2 na cyklonie przez 3 lata i nic sie nie działo, zadnych problemów. I ja zas bardziej jestem za R5 niż za V-ką. Jakoś nie lubie aut które spalaja za duzo oleju. No i dzwięk R5 ![]() |
Autor: | Crasch [ 30.kwi.2011 20:11:52 ] |
Tytuł: | |
2.6 troszke mało na quattro moim zdaniem,,,bierz 2.8 bedzie napewno wystarczajaco ![]() tylko szukaj z sekwencja 3 generacji conajmniej ![]() |
Autor: | mastah22 [ 01.maja.2011 19:38:27 ] |
Tytuł: | |
http://allegro.pl/audi-100-c4-2-8e-gaz- ... 91236.html Jade jutro to oglądnąć, oby okazała sie warta uwagi ![]() |
Autor: | *Robi* [ 02.maja.2011 08:12:23 ] |
Tytuł: | |
mastah22 napisał(a): http://allegro.pl/audi-100-c4-2-8e-gaz-sekwencyjny-i1588291236.html
Jade jutro to oglądnąć, oby okazała sie warta uwagi ![]() Miałem byc w Brzegu w sobote u klienta ale nie wyszlo,zdałbym relacje z ogledzini bo miałem przy okazji obejrzec autko ![]() |
Autor: | emge [ 02.maja.2011 15:40:28 ] |
Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): A ja miałem A90 2.2 na cyklonie przez 3 lata i nic sie nie działo, zadnych problemów. I ja zas bardziej jestem za R5 niż za V-ką. Jakoś nie lubie aut które spalaja za duzo oleju. No i dzwięk R5
![]() Wyjątek potwierdzający regułę ![]() Co do 2.6 konta 2.8 to.....................wybrał bym zdrowsze auto ![]() |
Autor: | mastah22 [ 03.maja.2011 14:37:43 ] |
Tytuł: | |
Wziałem to c4. Walona nie była choć dziwnym trafem jeden z błotników przednich na rancie od wewnatrz ma rdze, ciekawe czy to przez drogi i warunki atm. czy był starannie naprawiany... U mnie w b3 nie było takich niuansów. Silnik pracuje równiutko na gazie i na benie , nie ma róznic- koleś miał ja 6 lat, twierdzi ze dolewał 1.5l na 10 000km. Skóra nie wytarta, wykładzina w stanie idealnym. Faktury na wymiany amorów, tarcz, klocków i wiekszosci silentblocków jak i koncówek. Kilka pierdolek do zrobienia, bo mfa świruje(nie chce sie przełaczac i widac tylko spalanie chwilowe), klakson nie dyga, wycieraczka tylna nie działa, czujnik cisnienia oleju na desce wskazuje nin stop MAX więc pewnie spadł wtyk i dotyka masy... |
Autor: | yooo25 [ 03.maja.2011 21:53:02 ] |
Tytuł: | |
mastah22 napisał(a): Wziałem to c4. Walona nie była choć dziwnym trafem jeden z błotników przednich na rancie od wewnatrz ma rdze, ciekawe czy to przez drogi i warunki atm. czy był starannie naprawiany... U mnie w b3 nie było takich niuansów.
Silnik pracuje równiutko na gazie i na benie , nie ma róznic- koleś miał ja 6 lat, twierdzi ze dolewał 1.5l na 10 000km. Skóra nie wytarta, wykładzina w stanie idealnym. Faktury na wymiany amorów, tarcz, klocków i wiekszosci silentblocków jak i koncówek. Kilka pierdolek do zrobienia, bo mfa świruje(nie chce sie przełaczac i widac tylko spalanie chwilowe), klakson nie dyga, wycieraczka tylna nie działa, czujnik cisnienia oleju na desce wskazuje nin stop MAX więc pewnie spadł wtyk i dotyka masy... rdza w tych miejscach to norma w 100 c4 i nic nie musiała być robiona.... z tego co opisałeś to te auto nie ma żadnych mankamentów i jest godne zainteresowania |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |