.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

B4 V6 - jakieś wskazówki?
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=110160
Strona 1 z 1

Autor:  mastah22 [ 27.kwi.2011 19:16:15 ]
Tytuł:  B4 V6 - jakieś wskazówki?

Miałem b3 z 92r, do dziś załuje że ją sprzedałem. Co prawda jeździ u brata ale tęskno mi za ocynkiem.

Mam też dość kulania się samochodami w których nie mam nic pod pedałem.
150km na 2.6 to stosunkowo niewiele, ale wydaje się ciekawą opcją.
Obecnie jezdze omega 2.0 i chleje 14-15l LPG więc do spalania zasadniczo jestem przyzwyczajony.

Czy takie 2.6 zmiesci mi sie w 15l LPG przy normalnej spokojnej jezdzie? Może warto kupić 2.3? Także ponoć niezawodne motory.

Powiem szczerze że to LPG to konieczność wyższa.
Do dyspozycji niewiele bo ok 7k pln.

Autor:  emge [ 27.kwi.2011 19:20:23 ]
Tytuł: 

Zmieści się w spalaniu, ale szukaj też 2.8, do gazu unikaj 2.3

Autor:  oli12 [ 27.kwi.2011 19:46:11 ]
Tytuł: 

szykaj 2.8 :peace: wiem co mówie bo miałem,zagazowałem i było cacy ;) a spalanko było 12-14

Autor:  mały v8 [ 28.kwi.2011 05:40:59 ]
Tytuł: 

2,6 spokojnie wystarcza na dynamiczne poruszanie się 80-tką.Gaz znosi dobrze. W wyborze 2,6-2,8 wybierz tą co ma quattro, kieruj się raczej stanem technicznym i resztą wyposażenia.

Autor:  gornikk [ 30.kwi.2011 19:14:11 ]
Tytuł: 

mastah22 po pierwsze B3 zakończyli produkować na początku 1991 roku.
Poza tym jeśli możesz weź 2.8 nie 2.6 spalanie to samo, a mocy więcej.
Polecam quattro, ale ciężko coś znaleźć wartego zainteresowania.

Autor:  mastah22 [ 30.kwi.2011 19:17:32 ]
Tytuł: 

Tak wiem mistrzu. Moja 91 miała pierwsza rejstracje w 92 bo przestała w salonie swoje :) Zapedziłęm sie i tak mi tez weszło w dynie.

Autor:  gornikk [ 30.kwi.2011 19:21:26 ]
Tytuł: 

No to gitarka, wszystko jasne. Jak coś Cię interesuje wrzucaj link coś może pomogę.

Autor:  *Robi* [ 30.kwi.2011 20:10:11 ]
Tytuł: 

emge napisał(a):
szukaj też 2.8, do gazu unikaj 2.3
A ja miałem A90 2.2 na cyklonie przez 3 lata i nic sie nie działo, zadnych problemów. I ja zas bardziej jestem za R5 niż za V-ką. Jakoś nie lubie aut które spalaja za duzo oleju. No i dzwięk R5 :peace: .W tej kasie cieżko znalesc cos dobrego,sam sie rozgladam za A80 avant q.

Autor:  Crasch [ 30.kwi.2011 20:11:52 ]
Tytuł: 

2.6 troszke mało na quattro moim zdaniem,,,bierz 2.8 bedzie napewno wystarczajaco :) spalnie w miescie 14-15 lpg ,
tylko szukaj z sekwencja 3 generacji conajmniej
:peace: pozdrawiam

Autor:  mastah22 [ 01.maja.2011 19:38:27 ]
Tytuł: 

http://allegro.pl/audi-100-c4-2-8e-gaz- ... 91236.html


Jade jutro to oglądnąć, oby okazała sie warta uwagi :P

Autor:  *Robi* [ 02.maja.2011 08:12:23 ]
Tytuł: 

mastah22 napisał(a):
http://allegro.pl/audi-100-c4-2-8e-gaz-sekwencyjny-i1588291236.html


Jade jutro to oglądnąć, oby okazała sie warta uwagi :P

Miałem byc w Brzegu w sobote u klienta ale nie wyszlo,zdałbym relacje z ogledzini bo miałem przy okazji obejrzec autko :/ .

Autor:  emge [ 02.maja.2011 15:40:28 ]
Tytuł: 

*Robi* napisał(a):
A ja miałem A90 2.2 na cyklonie przez 3 lata i nic sie nie działo, zadnych problemów. I ja zas bardziej jestem za R5 niż za V-ką. Jakoś nie lubie aut które spalaja za duzo oleju. No i dzwięk R5 :peace: .W tej kasie cieżko znalesc cos dobrego,sam sie rozgladam za A80 avant q.

Wyjątek potwierdzający regułę :) Ja też wolę R5, ale nie koniecznie współpracują one z gazem. Wszystko dobrze puki nic się nie dzieje, ale jeden wystrzał potrafi napsuć krwi. Też miałem taki silnik w gazie i przez jakiś czas było dobrze, potem zaczęły się schody. V6 gazujesz sekwencją i zapominasz o temacie.
Co do 2.6 konta 2.8 to.....................wybrał bym zdrowsze auto :)

Autor:  mastah22 [ 03.maja.2011 14:37:43 ]
Tytuł: 

Wziałem to c4. Walona nie była choć dziwnym trafem jeden z błotników przednich na rancie od wewnatrz ma rdze, ciekawe czy to przez drogi i warunki atm. czy był starannie naprawiany... U mnie w b3 nie było takich niuansów.

Silnik pracuje równiutko na gazie i na benie , nie ma róznic- koleś miał ja 6 lat, twierdzi ze dolewał 1.5l na 10 000km.
Skóra nie wytarta, wykładzina w stanie idealnym. Faktury na wymiany amorów, tarcz, klocków i wiekszosci silentblocków jak i koncówek.

Kilka pierdolek do zrobienia, bo mfa świruje(nie chce sie przełaczac i widac tylko spalanie chwilowe), klakson nie dyga, wycieraczka tylna nie działa, czujnik cisnienia oleju na desce wskazuje nin stop MAX więc pewnie spadł wtyk i dotyka masy...

Autor:  yooo25 [ 03.maja.2011 21:53:02 ]
Tytuł: 

mastah22 napisał(a):
Wziałem to c4. Walona nie była choć dziwnym trafem jeden z błotników przednich na rancie od wewnatrz ma rdze, ciekawe czy to przez drogi i warunki atm. czy był starannie naprawiany... U mnie w b3 nie było takich niuansów.

Silnik pracuje równiutko na gazie i na benie , nie ma róznic- koleś miał ja 6 lat, twierdzi ze dolewał 1.5l na 10 000km.
Skóra nie wytarta, wykładzina w stanie idealnym. Faktury na wymiany amorów, tarcz, klocków i wiekszosci silentblocków jak i koncówek.

Kilka pierdolek do zrobienia, bo mfa świruje(nie chce sie przełaczac i widac tylko spalanie chwilowe), klakson nie dyga, wycieraczka tylna nie działa, czujnik cisnienia oleju na desce wskazuje nin stop MAX więc pewnie spadł wtyk i dotyka masy...


rdza w tych miejscach to norma w 100 c4 i nic nie musiała być robiona....

z tego co opisałeś to te auto nie ma żadnych mankamentów i jest godne zainteresowania

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/