.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
Audi S4 - nowe. Proszę o porady przed zakupem. https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=111255 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kangoor [ 19.cze.2011 20:02:04 ] |
Tytuł: | Audi S4 - nowe. Proszę o porady przed zakupem. |
Witam serdecznie. Ponieważ w najbliższym czasie przymierzam się do złożenia zamówienia na Audi S4, proszę zatem o pomoc w skonfigurowani zakupu, ew. o podpowiedź jak można dokonać zakupu taniej. Oczekuję podpowiedzi na temat koniecznego wyposażenia dodatkowego (podobno np. "audi drive select" nie jest warty swojej ceny). Swoją drogą logika towarzysząca polityce firmy w zakresie opcjonalnego wyposażenia jest trudna do zrozumienia (w płatnej opcji jest np. przyciemniane lusterko wewnętrzne) - w takim modelu powinno się znaleźć dużo więcej niż jest oferowane. Cena, którą udało mi się wynegocjować oscyluje wokół 250 tys. Jest to dość dużo w porównaniu z ofertami dostępnymi na rynku niemieckim (tak wiem - akcyza itd) i być może ktoś z Was, szanowni czytelnicy tego forum, pomoże mi znaleźć alternatywny sposób zakupu takiego samochodu. Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc. -- Tomek |
Autor: | jedrekx [ 19.cze.2011 21:23:10 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem przede wszystkim xenon + MMI... jak nie ma MMI to w środku jest tak jakoś "łyso". fajnym bajerem jest klima 3-strefowa (nie wiem czy to nie standard w S4). no lusterko wewnętrzne fotochrom to też raczej fajna i przydatna rzecz. pomyśl nad audi side assist (martwe pole) - mój ojciec ma to w Q7, bardzo fajny bajer |
Autor: | Abramo [ 19.cze.2011 21:51:57 ] |
Tytuł: | |
Kolego, posiadałem taki samochód, obowiązkowo zamawiaj samochód z stroniciem. Ja w swoim miałem ads wraz z aktywnym dyfrem i naprawdę jest różnica w prowadzeniu się samochodu, w stosunku do eski nie posiadającej tego bajeru. Auto w każdym trybie inaczej pracuję, ads steruję także stroniciem. Proponuje także z elektroniki zamówić advanced key fajna sprawa gdy mamy zajęte ręce np. siatkami z zakupami. Adaptive cruise control to akurat może być przydatne jeśli zamierzasz dużo robić km po autostradach, kilka razy jak zajechał mi samochód na autostradzie a ja akurat coś zmieniałem np. na mmi zareagował, niestety dużo kosztuje. Wiadomo mmi to mus, warto zapłacić za nagłośnienie B&O całkiem przyjemnie gra. Ja samochód kupiłem w De i dzięki temu zaoszczędziłem w mojej konfiguracje tyle że starczyło by na nowy miejski samochód. Jeśli masz kolego jakieś pytania to wal śmiało chętnie doradzę. |
Autor: | kangoor [ 20.cze.2011 11:47:58 ] |
Tytuł: | |
jedrekx napisał(a): moim zdaniem przede wszystkim xenon + MMI... jak nie ma MMI to w środku jest tak jakoś "łyso". fajnym bajerem jest klima 3-strefowa (nie wiem czy to nie standard w S4). no lusterko wewnętrzne fotochrom to też raczej fajna i przydatna rzecz. pomyśl nad audi side assist (martwe pole) - mój ojciec ma to w Q7, bardzo fajny bajer Dzięki za podpowiedź. Wszystko super, tylko te kilka rzeczy, o których piszesz to koszt ok. 20000 zł ![]() Dzięki! pzdr -- Tomasz Abramo napisał(a): Kolego, posiadałem taki samochód, obowiązkowo zamawiaj samochód z stroniciem. Ja w swoim miałem ads wraz z aktywnym dyfrem i naprawdę jest różnica w prowadzeniu się samochodu, w stosunku do eski nie posiadającej tego bajeru.
Oczywiście. S-tronic to podstawa - tutaj nie mam wątpliwości. Z tym dyferencjałem, to mnie zaskoczyłeś, bo miałem informacje, że jest to element zupełnie zbędny, w sensie - ciężko odróżnić auto nie wyposażane w ten mechanizm. Chyba się skuszę na ADS. Dzieki, jak będę miał pytania, to się odezwę. Aktualnie rozważam podatkowe aspektu zakupu samochodu w Niemczech, jednak opłacalność jest kontrowersyjna. Pozdrawiam nie pisz postów jednego pod drugim tylko edytuj bo będzie karteczka/ mod |
Autor: | Abramo [ 20.cze.2011 13:28:36 ] |
Tytuł: | |
Ja zamawiałem samochód w ubiegłym roku, w zwykłej codziennej jeździe nie odczujesz różnicy jeśli chodzi o aktywny dyfer. Ja miałem 2 samochody do dyspozycji jeden bez, drugi z aktywnym i naraz z bratem testowaliśmy ![]() |
Autor: | Ivo [ 24.cze.2011 05:58:07 ] |
Tytuł: | |
wiele do tematu nie dodam ale kiedyś widziałem NOWE RS4 (B7) czyli flagowy model i z tyłu miał szyby na korbki ![]() polityki Audi również nie rozumiem ![]() |
Autor: | kangoor [ 24.cze.2011 06:50:29 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): (...) tyłu miał szyby na korbki
![]() polityki Audi również nie rozumiem ![]() No właśnie. A najbardziej ciekawe jest to, że S5 jest tańsze od S4 i tego to już całkiem nie rozumiem. S5 owszem, zbyt ładne nie jest, ale żeby aż tak... -- Tomek |
Autor: | smola2 [ 24.cze.2011 13:11:21 ] |
Tytuł: | |
kangoor napisał(a): S5 owszem, zbyt ładne nie jest,
nie bluznij ;p |
Autor: | qww [ 24.cze.2011 16:44:14 ] |
Tytuł: | |
kangoor napisał(a): Ivo napisał(a): (...) tyłu miał szyby na korbki ![]() polityki Audi również nie rozumiem ![]() No właśnie. A najbardziej ciekawe jest to, że S5 jest tańsze od S4 i tego to już całkiem nie rozumiem. S5 owszem, zbyt ładne nie jest, ale żeby aż tak... Gdzie tak jest ? Sam miałem dylemat w kupnie nowego samochodu i kupiłem w końcu w Czechach, z tym, że mam możliwość rejestracji w tym kraju, więc żadne cła itp nie wchodzą w grę. W Polsce zakup nowego samochodu, tym bardziej klasy premium jest NIEOPŁACALNY. |
Autor: | kangoor [ 27.cze.2011 21:32:47 ] |
Tytuł: | |
qww napisał(a): Gdzie tak jest ? U polskich dealerów audi. Temat wymaga rozwinięcia, ale nie czas i miejsce na produkowanie się - generalnie porównując oferowane w standardzie wyposażenie modeli $4 Avant oraz $5 Sportback $5 bez wodotrysków wychodzi taniej. qww napisał(a): Sam miałem dylemat w kupnie nowego samochodu i kupiłem w końcu w Czechach, z tym, że mam możliwość rejestracji w tym kraju, więc żadne cła itp nie wchodzą w grę. W Polsce zakup nowego samochodu, tym bardziej klasy premium jest NIEOPŁACALNY.
Niestety, taka jest prawda. Polityka fiskalna sprzyja zakupom samochodów niższych (czyt. segmentu "B") klas samochodów. |
Autor: | kangoor [ 03.lip.2011 06:54:51 ] |
Tytuł: | Jednak S5? |
Ponieważ okazuje się, iż S5 jest wyraźnie tańsza od S4, oraz wobec tego, że S5 jest autem mniejszym od S4 Avant, proszę o Wasze opinie w temacie wyboru. Generalnie S5 podoba mi się trochę mniej, ze względu na zbyt pretensjonalny kształt (po prostu za bardzo rzuca się w oczy), ale zależy mi na informacjach w temacie wad modelowych. Czy znane są Wam fabryczne wady podzespołów zwłaszcza w S5? Silniki te same, płyta podłogowe ta sama, wiec zbyt wielu różnic nie ma. Czeka mnie teraz jazda próbna, to ocenię kilka aspektów związanych z widocznością itd. Oczywiście jazda próbna odbędzie się bardziej masowymi wersjami 'A'. Pozdr., -- Tomek |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |