.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
b4 2,3 ng potrzebuje informacji https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=46536 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | focc [ 24.wrz.2006 11:05:18 ] |
Tytuł: | b4 2,3 ng potrzebuje informacji |
Witam wszystkich szanownych forumowiczów. Zamierzam kupić takie autko audi b4 2,3 ng 1992r. potrzebuje informacji o silniku- może jakiś link- jakieś opinie co do awaryjności tego modelu,typowe "bolączki" z jakimi musieliście się zmierzyć oraz jak ten motor znosi zagazowanie. Wszyskie opinie mile widziane. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam. ![]() ![]() |
Autor: | focc [ 24.wrz.2006 11:08:09 ] |
Tytuł: | b4 2,3 ng potrzebuje informacji |
dodam jeszcze, Ze to qattro ![]() |
Autor: | bubu05 [ 24.wrz.2006 11:12:59 ] |
Tytuł: | |
Hej ,przywitaj sie w newbe ![]() ![]() |
Autor: | ArtHurO [ 24.wrz.2006 13:59:13 ] |
Tytuł: | |
Mam takie caco w QUATTRO i jestem zadowolony... Części w miarę tanie i wszędzie dostępne. Co do gazu to założyłem, pojeździłem kilka dni i wyrzuciłem w diabły - tylko kosztów sobie dorobiłem bo musiałem zakupić przepływkę, tą z auyka szlag trafił po wystrzale gazu. Tak że GAZ sobie wybij z głowy przy tym silniczku - jazda do bani, brak przyspieszenia i takie tam wrażenia, przełączasz na paliwko i czuć różnicę. Wymontowujesz GAZ i jest odlot....inna jazda. |
Autor: | foxbat [ 24.wrz.2006 16:27:03 ] |
Tytuł: | |
Obecnie mam to co w podpisie. Nie jest to quattro. Silnik jest bardzo fajny - daje niesamowite wrażenia z jazdy jeżeli chodzi o elastycznośc. Przyspieszanie od 140 do 190km/h to czysta przyjemnośc. Mam Avanta więc furka jest dośc ciężka - prawie 1400kg masy własnej. Katalogowo 0 - 100km/h to 10s. Spalanie 8 -9 w trasie, 11 w mieście. Nie mam instalacji gazowej. Generalnie to z silnika jestem bardzo zadowolony - mam owszem póki co problemy z falującymi obrotami biegu jałowego ale po prostu jeszcze konkretnie się za to nie zabierałem. Minusem tej jednostki napędowej jest niezbyt wygodna obsługa z punktu widzenia mechanika, który ma przy nim coś zrobic. Pod maską jest dośc mało miejsca, i dostęp do niektórych elementów silnika jest mocno utrudniony. Ale poza tym to jest to sprzęt godny polecenia. Z mojego póki co jestem bardzo zadowolony (no i ten dźwięk - warto czasem przy wyprzedzaniu wyłączyc radio...) Co do awaryjności. Dolot powietrza musi by absolutnie szczelny, wszystkie czujniki muszą byc sprawne i wtedy silnik nie stwarza problemów. Największe kłopoty może sprawiac układ zasilania paliwem KE III Jetronic - wiele osób ma właśnie kłopoty z falującymi obrotami biegu jałowego. 133/136KM z pojemności 2.3 to bardzo niewiele więc silnik może osiągac duże przebiegi. Instalki gazowe - ja nie będę zakładał, ale niedawno na tym forum była dyskusja co najlepiej do tego auta założyc - wygląda na to że co najmniej IIIgeneracja. |
Autor: | draper3 [ 24.wrz.2006 20:04:01 ] |
Tytuł: | |
Ja chciałbym dodac ze mam zagazowana taka jednostke... i chodzi bez problemu... az sie sam dziwie... tylko ten wtrysk ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ArtHurO [ 24.wrz.2006 20:20:12 ] |
Tytuł: | |
draper3 napisał(a): Ja chciałbym dodac ze mam zagazowana taka jednostke... i chodzi bez problemu... az sie sam dziwie... tylko ten wtrysk
![]() ![]() ![]() ![]() Ale frajdy z jazdy to tym już nie ma... Też miałem LPG i wywaliłem |
Autor: | miczek.mk [ 24.wrz.2006 20:23:54 ] |
Tytuł: | |
draper3 napisał(a): Ja chciałbym dodac ze mam zagazowana taka jednostke... i chodzi bez problemu... az sie sam dziwie... tylko ten wtrysk
![]() ![]() ![]() ![]() no dawaj draper ten adres, albo tu albo na mojego e-maila. |
Autor: | draper3 [ 24.wrz.2006 20:57:47 ] |
Tytuł: | |
Jest to warsztat na smochach w poznaniu... jutro podesle Ci adres dokładny bo wizytówke mam w aucie..a ja juz w galotach chodze i niechce mi sie wychodzic ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |