.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
[A4 B5 1.8T] Szukam informacji i porad. https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=47736 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Aston Martin Lagonda [ 15.paź.2006 12:07:48 ] |
Tytuł: | [A4 B5 1.8T] Szukam informacji i porad. |
Mam możliwość kupienia A4 B5 Sedan z silnikiem 1.8T. Czy warto w ogóle się za czymś takim oglądać? Jakie są wady i zalety tego silnika? Oraz ile mniej więcej pije benzyny? |
Autor: | Hugo [ 15.paź.2006 12:18:11 ] |
Tytuł: | |
Jak najbardziej warto.Super silniczek , a w połączeniu z quattro to już kozak.Na trasie lecąc do 140 palił mi 8,5l , a po mieście trzeba się spodziewać spalania na poziomie 12-13l , a jak się będzie bardzo cisnęło to potrafi wciągnąć i 15l ![]() |
Autor: | bezduszny [ 15.paź.2006 12:28:01 ] |
Tytuł: | |
Bardzo udana jednostka, swietnie się kręci i podatna na mody. Spalanie w zależności od tego jak ciśniesz. W trasie licz około 7,5-9,0 miasto około 11 z normalną jazdą. |
Autor: | Aston Martin Lagonda [ 15.paź.2006 19:34:09 ] |
Tytuł: | |
A jak wygląda usterkowość oraz żywotność tego silnika? Mogą być problemy ze sprężarką? Czy koszty serwisowania, części wiele się różnią od wersji nie uturbionej? Interesuje mnie też zawieszenie i problemy z nim związane. |
Autor: | bezduszny [ 15.paź.2006 19:40:39 ] |
Tytuł: | |
Silnik jest udaną konstrukcją i nie ma jakiś poważnych mankamentów. Sprężarka.... jak o nią dbasz, lejesz odpowiednie oleje i postepujesz wg. kilku zasad to działa super. Nawet jak padnie to wstawienie innej K03, K03s nie jest kosztowną imprezą. Wstawiająć k04 możesz śmiało kręcić go na 220KM...a to w quattro to już jest niezła zabawa, Co nalezy dodać. Spalanie przy takiej mocy nie wzrasta drastycznie... około 1 litra średnio. Miałem taki silnik w Octavii i byłem bardzo zadowolony. TO naprawdę jedna z lepszych jednostek. |
Autor: | Aston Martin Lagonda [ 16.paź.2006 14:54:18 ] |
Tytuł: | |
OK, dziękuję za pomoc. ![]() |
Autor: | ADAM 12 [ 16.paź.2006 15:38:20 ] |
Tytuł: | |
Jechałem tym autem i twierdze że jest mulne (jeździłem nie jednym) . W silnikach bardzo często sypia(zatykają) się magistrale olejowe co powoduje dużo problemów. Miedzy innymi z turbem. Urywające się zawory i nieudolne rozrządy w pierwszych modelach. Ja bym nie chciał tego silnika.Tym bardziej że wciąga dużo paliwka. No i dlatego że to A4. Pozdrawiam |
Autor: | Hugo [ 16.paź.2006 16:28:48 ] |
Tytuł: | |
ADAM 12 napisał(a): Jechałem tym autem i twierdze że jest mulne (jeździłem nie jednym) .
W silnikach bardzo często sypia(zatykają) się magistrale olejowe co powoduje dużo problemów. Miedzy innymi z turbem. Urywające się zawory i nieudolne rozrządy w pierwszych modelach. Ja bym nie chciał tego silnika.Tym bardziej że wciąga dużo paliwka. No i dlatego że to A4. Pozdrawiam Od razu widać , że tylko jechałeś takim autem ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ADAM 12 [ 16.paź.2006 18:51:30 ] |
Tytuł: | |
Hugo: nie z plotek tylko z autopsji. 8,3 to żadna rewalacja gdy człowiek ma zboczenie 200 konne ![]() |
Autor: | gregory [ 16.paź.2006 19:46:42 ] |
Tytuł: | |
Siemanko! ja jeżdże A4 1.8T -Tip Tronic z 98r. jesli mam ci coś poradzic odnośnie kupna to nalepiej jedz sobie z jakims znajomym mechanikiem,lub jak sam sie znasz na tym to wez przyrządy do pomiaru cisnienia itd.. to nie jest taka błacha sprawa jesli chodzi o turbo,sprawdz sobie czy nie ma oleju w układzie chłodzenia,ja kupiłem moje 1.8T z pękniętym blokiem i po przejechaniu 300km woda w zbiorniczku nabrała koloru kawy z mlekiem... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |